bugün

prensest

“ neden şimdiye kadar donuza eklemedim ki ? “ diye kendime sormama sebep olmuş, açık eksileyip dikkat çekmeye çalışan troll. Mutlu ama uzak olsun. Açık eksilerini de artık umursamıyorum bu arada.
© copyright 2005 - 2026