bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
bazı yazarların, bazı entrylerine hayran olan yazardır. buyrun;
(bkz: kürt sorunu/#5107742)
(bkz: sütyen takmayan kız/#4674178)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798783)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798771)
(bkz: akıllı bilgili kültürlü ülkücü/#4715826)
(bkz: nazim hikmet siirlerindeki ruhsuzluk/#4698368)
(bkz: camiye giden solcu/#3356732)
(bkz: ayaginda converse ile sosyalistcilik oynamak/#3996086)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260861)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260897)
aşk, siyaset, futbol, gündelik yaşam üzerine birşeyler yazar genelde. okumadan yazmanın basitliğinden korkarak okur da yazılan bir çok şeyi. gözlerinin feri sönene dek hem de... ruhunun derinliklerinde yaşattığı bir çocukluk vardır. ki gözgöze geldiğiniz anda görürsünüz bunu... bundan dolayıdır beki annesi ile her gözgöze geldiklerinde "büyü artık" şeklindeki nasihate maruz kalır. ve bundandır belki de babası saç-sakal traşından dem vururken bu nasihate atıfta bulunur.
anlatılanlardan, izlediklerinden ziyade yaşadıklarından yazarken kendini yazar gibi hisseder ve kendinden bir şeyler katabildiği oranda nitelik kazanır yazdıkları... gökyüzünü görmemiş bir insanın gökyüzü tanımı yapabilmesine ihtimal vermez istisnalar ile karşılaşmış olsa da hernekadar... ve çok gezenin, çok bileceğine inandığından olsa gerek acelesi olmadıkça vasıta olarak ayaklarını ve usunu kullanır gideceği yere varabilmek için. insanları çok sever. riyakarlıklarından, çıkarcılıklarından ne kadar nefret etse de, sevmiyorum sizi dese de yapı itibari ile vazgeçemez sevmekten insan olanı... şimdilik yazıyor. okuduklarını anlamaya çalışarak, yaftalayan ve yaftalananlara kahkahalar atarak, zaman zaman kanayarak ve zaman zaman kanatarak, üç bine yakın entrysini bir kalemde silmiş olmanın pişmanlığını taşımaksızın, yediği sikko bakınız ayarlarına aldırmaksızın... burasını sadece sanal bir ortam olarak ele almaksızın, değer vererek yazıyor. var olan sorunları dillendirdiğinde "sorun çıkartma" diyen yöneticilerin varlığına rağmen yazıyor... daha çok tıklanmak sevdasına kaliteyi düşüren bir patrona rağmen yazıyor. bir süre daha buralarda olacağına, iki satır daha karalayacağına inanarak yazıyor. sonrası allah kerim...
(bkz: kürt sorunu/#5107742)
(bkz: sütyen takmayan kız/#4674178)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798783)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798771)
(bkz: akıllı bilgili kültürlü ülkücü/#4715826)
(bkz: nazim hikmet siirlerindeki ruhsuzluk/#4698368)
(bkz: camiye giden solcu/#3356732)
(bkz: ayaginda converse ile sosyalistcilik oynamak/#3996086)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260861)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260897)
aşk, siyaset, futbol, gündelik yaşam üzerine birşeyler yazar genelde. okumadan yazmanın basitliğinden korkarak okur da yazılan bir çok şeyi. gözlerinin feri sönene dek hem de... ruhunun derinliklerinde yaşattığı bir çocukluk vardır. ki gözgöze geldiğiniz anda görürsünüz bunu... bundan dolayıdır beki annesi ile her gözgöze geldiklerinde "büyü artık" şeklindeki nasihate maruz kalır. ve bundandır belki de babası saç-sakal traşından dem vururken bu nasihate atıfta bulunur.
anlatılanlardan, izlediklerinden ziyade yaşadıklarından yazarken kendini yazar gibi hisseder ve kendinden bir şeyler katabildiği oranda nitelik kazanır yazdıkları... gökyüzünü görmemiş bir insanın gökyüzü tanımı yapabilmesine ihtimal vermez istisnalar ile karşılaşmış olsa da hernekadar... ve çok gezenin, çok bileceğine inandığından olsa gerek acelesi olmadıkça vasıta olarak ayaklarını ve usunu kullanır gideceği yere varabilmek için. insanları çok sever. riyakarlıklarından, çıkarcılıklarından ne kadar nefret etse de, sevmiyorum sizi dese de yapı itibari ile vazgeçemez sevmekten insan olanı... şimdilik yazıyor. okuduklarını anlamaya çalışarak, yaftalayan ve yaftalananlara kahkahalar atarak, zaman zaman kanayarak ve zaman zaman kanatarak, üç bine yakın entrysini bir kalemde silmiş olmanın pişmanlığını taşımaksızın, yediği sikko bakınız ayarlarına aldırmaksızın... burasını sadece sanal bir ortam olarak ele almaksızın, değer vererek yazıyor. var olan sorunları dillendirdiğinde "sorun çıkartma" diyen yöneticilerin varlığına rağmen yazıyor... daha çok tıklanmak sevdasına kaliteyi düşüren bir patrona rağmen yazıyor. bir süre daha buralarda olacağına, iki satır daha karalayacağına inanarak yazıyor. sonrası allah kerim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar