bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
yemek için conserve bile bulamayan insanların haklarını savunuyormuş gibi görünen, fakat ayaklarındaki converse ile böyle olmadıklarını, paranın kölesi olduklarını ifşa eden güruhun gerçekleştirdiği eylem.
şimdi yukarıdaki tanımın kimseye bir faydası olmadığı aşikar değil mi? yaklaşık 4 senedir elimden geldiğince çoğu sözlüğü takip etmeye çalışıyor, birkaçında da yazıyorum. şunu farkettim ki, bu tür başlıklar sözlüklerin mihenk taşı. bu tarz bir başlık açılmadan o sözlük, sözlük olmuyor arkadaş. önce bu evreden geçiliyor, yazarlar birbirlerine "vay senin gibi faşistin .mına koyam", "vay senin gibi dinsiz komunistin dalağına çakam" gibi sözler ediyorlar, daha sonra ortalık yatışıyor. daha fazla entry türetilebilen ve fikir teatisinde bulunulabilen başlıklar bu evreden sonra açılmaya başlanıyor.
açıkçası bu dönem cevaplanamayan soruların yavaş yavaş ertelenmesi gibi bir dönem. yukarıdaki tanımı da onun için yaptım zaten. olayı sadece tanımlayabiliyoruz. biri çıkıyor bir taraftan "kardeşim hem anti-emperyalist olup hem de patenti nike de olan bir ayakkabı giyilir mi? vatan uğrunda ölen varsa vatandır" diyor, diğer ise "kardeşim türkiye proleterleri iyi iş çıkaramıyor ise biz ne yapalım? hem marx ne diyor, "devrim sürecinde kapitalist nimetlerden yararlanmak gerekir."" diye karşılık veriyor. bir anlaşma yok kısacası. dandik gibi görünen bu konunun üstesinden kimse gelemiyor.
en iyisi diğer sözlüklerin başından geçen olayları örnek alıp, bu konu yokmuş gibi davranmak. yoksa, sözde hem yazmanın hem de okumanın pek anlamı kalmayacak.
şimdi yukarıdaki tanımın kimseye bir faydası olmadığı aşikar değil mi? yaklaşık 4 senedir elimden geldiğince çoğu sözlüğü takip etmeye çalışıyor, birkaçında da yazıyorum. şunu farkettim ki, bu tür başlıklar sözlüklerin mihenk taşı. bu tarz bir başlık açılmadan o sözlük, sözlük olmuyor arkadaş. önce bu evreden geçiliyor, yazarlar birbirlerine "vay senin gibi faşistin .mına koyam", "vay senin gibi dinsiz komunistin dalağına çakam" gibi sözler ediyorlar, daha sonra ortalık yatışıyor. daha fazla entry türetilebilen ve fikir teatisinde bulunulabilen başlıklar bu evreden sonra açılmaya başlanıyor.
açıkçası bu dönem cevaplanamayan soruların yavaş yavaş ertelenmesi gibi bir dönem. yukarıdaki tanımı da onun için yaptım zaten. olayı sadece tanımlayabiliyoruz. biri çıkıyor bir taraftan "kardeşim hem anti-emperyalist olup hem de patenti nike de olan bir ayakkabı giyilir mi? vatan uğrunda ölen varsa vatandır" diyor, diğer ise "kardeşim türkiye proleterleri iyi iş çıkaramıyor ise biz ne yapalım? hem marx ne diyor, "devrim sürecinde kapitalist nimetlerden yararlanmak gerekir."" diye karşılık veriyor. bir anlaşma yok kısacası. dandik gibi görünen bu konunun üstesinden kimse gelemiyor.
en iyisi diğer sözlüklerin başından geçen olayları örnek alıp, bu konu yokmuş gibi davranmak. yoksa, sözde hem yazmanın hem de okumanın pek anlamı kalmayacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar