bugün
- genç olmanın en güzel yanı5
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı2
- x in memeleri3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- ilgi manyağı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- deniz göktaş4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğün kırbacı3
- hootsuite2
- her insanın bir cini olması8
- coca cola2
- erkekler neden erken ölür4
korkmakla gülmeyi bir arada yaptığım film.
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: paranormal activity 5)
iki saat ne olacak diye beklediğim ama bir kıpırtı bile olmayan o dandik film.
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
fragmanı çıkmıştır. sanki aynı teraneler devam ediyor gibi.
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
an itibariyle sözlükte reklamını gördüğüm film. bu sefer pek tutmayacakmış gibi duruyor. recep ivedik misali.*
sinemada izleyip pişman olmaya değmez.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
daha önce izlememişmiydin dediğim fim. Daha yeni vizyona giriyormuş o zaman benim 3 4 ay önce izlediğim paranormal activty 4 neydi lan ?
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
magrul ile birlikte gittiğimiz sıkıcı ötesi film. son 5-10 dakikası olmasa bol bol küfür ederdim. sonuç olarak vasat bir film. zamanın çoksa git izle.
çok net söylüyorum; para ve zaman kaybı! sakın sinemaya gitmeyin, az bekleyin, internetten falan izleyip 'evet lan iyi ki gitmemişim' dersiniz zaten.
özellikle sonu berbat olan, korku filmi olmasına rahmen salonda kahkahalarla güldü insanlar. bu arada 5. filmide çıkacakmış.
diğerlerine oranla çok çok kötü olduğunu söyleyebilirim. ilk 3'ünü izleyen biri olarak serinin 4. filmini de izlemek zorundalığında hissettim kendimi ve gittim. verdiğim paraya,harcadığım zamana acıyorum.filmin ilk yarısı gelmeden çıkanlar bile oldu keza yarıda gidip dönmeyenlerde aynı şekilde.bazı sahneler o kadar sıkıcıydı ki herkes aralarında konuşmaya başladı.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
çok kötüydü, 3. iyiydi buna da gidelim dedik, pişmanım.
o kız 15 yaşındaysa, durup bi düşünmeliyiz aga bu nedir ?
gece gece entry girilmesi sakat olan film.
beğendim diyenlerin ironi yaptığını düşündüğüm film. hele bir de korkanlar var ki garip. insanlara gerçekten yaşandı bu olay diye sunmaya çalışıyorlar ya bir de bu daha da garip. ama iyi bir pazarlama yöntemi uyguladılar bu konuda takdir ediyorum kendilerini.
güldüm diyenlere başlıca şunu söyleyeyim iyi korku filmi olur kötü korku filmi olur, belki çok çok eski korku filmlerine gülersiniz (genelde onlar komik olur) ama bu film için gülerek seyrettim diyen harbi salaktır yada ergenin dibidir. seri artık evi basan karabasan modudan resident evil ve omen birleşimi bir modda gidiyor, hele o sondaki kızın üstüne yürüyen ahali kimdi yahu çarşı grubu gibi, tamam bütçesi az diye uzatıyorsunuzda seriyi saçmalaştırmayın yahu.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
--spoiler--
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Migros'tan 3 tl'ye alıp izlediğim korku filmi.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
1 kendi çapında başarılı bir filmdi. en azından türün severleri için. 2 desen ilk filme güzel bağlanmıştı ve o da başarılıydı. 3 zorlama olduğunu hayli hissettiriyordu ama paranormal activity diye ölüp bitenler için bir nebze iyiydi ama 4 nedir allah aşkına? tamamen zorlama, tamamen saf sinema seyircisinin cebindeki parayı hacılamak için çekilmiş bir film. gerçi bütün serinin amacı bu. fakat en azından verdiğin paranın karşılığını azda olsa aldığın hissi kişiden kişiye değişmekle birlikte insanı mutlu edebilir. fakat 4 te kesinlikle bu olay yok. zaman kaybı ve para ziyanlığı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar