bugün
- mustafa kemal atatürk4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek3
- hırt2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hapşırmak2
- velvet28
- aşk3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- üniversitelerin gereksiz olması13
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- israil6
- ona bir şey söyle9
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
korkmakla gülmeyi bir arada yaptığım film.
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: paranormal activity 5)
iki saat ne olacak diye beklediğim ama bir kıpırtı bile olmayan o dandik film.
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
fragmanı çıkmıştır. sanki aynı teraneler devam ediyor gibi.
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
an itibariyle sözlükte reklamını gördüğüm film. bu sefer pek tutmayacakmış gibi duruyor. recep ivedik misali.*
sinemada izleyip pişman olmaya değmez.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
daha önce izlememişmiydin dediğim fim. Daha yeni vizyona giriyormuş o zaman benim 3 4 ay önce izlediğim paranormal activty 4 neydi lan ?
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
magrul ile birlikte gittiğimiz sıkıcı ötesi film. son 5-10 dakikası olmasa bol bol küfür ederdim. sonuç olarak vasat bir film. zamanın çoksa git izle.
çok net söylüyorum; para ve zaman kaybı! sakın sinemaya gitmeyin, az bekleyin, internetten falan izleyip 'evet lan iyi ki gitmemişim' dersiniz zaten.
özellikle sonu berbat olan, korku filmi olmasına rahmen salonda kahkahalarla güldü insanlar. bu arada 5. filmide çıkacakmış.
diğerlerine oranla çok çok kötü olduğunu söyleyebilirim. ilk 3'ünü izleyen biri olarak serinin 4. filmini de izlemek zorundalığında hissettim kendimi ve gittim. verdiğim paraya,harcadığım zamana acıyorum.filmin ilk yarısı gelmeden çıkanlar bile oldu keza yarıda gidip dönmeyenlerde aynı şekilde.bazı sahneler o kadar sıkıcıydı ki herkes aralarında konuşmaya başladı.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
çok kötüydü, 3. iyiydi buna da gidelim dedik, pişmanım.
o kız 15 yaşındaysa, durup bi düşünmeliyiz aga bu nedir ?
gece gece entry girilmesi sakat olan film.
beğendim diyenlerin ironi yaptığını düşündüğüm film. hele bir de korkanlar var ki garip. insanlara gerçekten yaşandı bu olay diye sunmaya çalışıyorlar ya bir de bu daha da garip. ama iyi bir pazarlama yöntemi uyguladılar bu konuda takdir ediyorum kendilerini.
güldüm diyenlere başlıca şunu söyleyeyim iyi korku filmi olur kötü korku filmi olur, belki çok çok eski korku filmlerine gülersiniz (genelde onlar komik olur) ama bu film için gülerek seyrettim diyen harbi salaktır yada ergenin dibidir. seri artık evi basan karabasan modudan resident evil ve omen birleşimi bir modda gidiyor, hele o sondaki kızın üstüne yürüyen ahali kimdi yahu çarşı grubu gibi, tamam bütçesi az diye uzatıyorsunuzda seriyi saçmalaştırmayın yahu.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
--spoiler--
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Migros'tan 3 tl'ye alıp izlediğim korku filmi.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
1 kendi çapında başarılı bir filmdi. en azından türün severleri için. 2 desen ilk filme güzel bağlanmıştı ve o da başarılıydı. 3 zorlama olduğunu hayli hissettiriyordu ama paranormal activity diye ölüp bitenler için bir nebze iyiydi ama 4 nedir allah aşkına? tamamen zorlama, tamamen saf sinema seyircisinin cebindeki parayı hacılamak için çekilmiş bir film. gerçi bütün serinin amacı bu. fakat en azından verdiğin paranın karşılığını azda olsa aldığın hissi kişiden kişiye değişmekle birlikte insanı mutlu edebilir. fakat 4 te kesinlikle bu olay yok. zaman kaybı ve para ziyanlığı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar