bugün
- israil6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kürtçülük5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- bir şeyler söyle3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- birsin allahım2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ktç abinin çaylak olması5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ingiliz aksanı6
korkmakla gülmeyi bir arada yaptığım film.
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: 4 sü çıkmış mı 2 de kaldım ya ben)
(bkz: paranormal activity 5)
iki saat ne olacak diye beklediğim ama bir kıpırtı bile olmayan o dandik film.
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
Daha 2 yeni çıktı diye biliyordum ben.
Çıktı mı cidden 3 - 4 ne ara?
fragmanı çıkmıştır. sanki aynı teraneler devam ediyor gibi.
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
an itibariyle sözlükte reklamını gördüğüm film. bu sefer pek tutmayacakmış gibi duruyor. recep ivedik misali.*
sinemada izleyip pişman olmaya değmez.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
internete düşünce bedavadan izlenebilir.
daha önce izlememişmiydin dediğim fim. Daha yeni vizyona giriyormuş o zaman benim 3 4 ay önce izlediğim paranormal activty 4 neydi lan ?
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
Tanım : 5. Si çıksın istediğim film.
magrul ile birlikte gittiğimiz sıkıcı ötesi film. son 5-10 dakikası olmasa bol bol küfür ederdim. sonuç olarak vasat bir film. zamanın çoksa git izle.
çok net söylüyorum; para ve zaman kaybı! sakın sinemaya gitmeyin, az bekleyin, internetten falan izleyip 'evet lan iyi ki gitmemişim' dersiniz zaten.
özellikle sonu berbat olan, korku filmi olmasına rahmen salonda kahkahalarla güldü insanlar. bu arada 5. filmide çıkacakmış.
diğerlerine oranla çok çok kötü olduğunu söyleyebilirim. ilk 3'ünü izleyen biri olarak serinin 4. filmini de izlemek zorundalığında hissettim kendimi ve gittim. verdiğim paraya,harcadığım zamana acıyorum.filmin ilk yarısı gelmeden çıkanlar bile oldu keza yarıda gidip dönmeyenlerde aynı şekilde.bazı sahneler o kadar sıkıcıydı ki herkes aralarında konuşmaya başladı.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
--spoiler--
bir kere sonu çok saçma olmuş.çok kopukluklar var.ek olarak zombiler falan nereden geldikleri hiç belli değil.
çocukla kızın ilişkisi çok yavan ve kopuk.başta sürekli gelen çocuk baya bir süre ortalıklarda görülmedi.
--spoiler--
kısaca vakit kaybı denilebilir.
çok kötüydü, 3. iyiydi buna da gidelim dedik, pişmanım.
o kız 15 yaşındaysa, durup bi düşünmeliyiz aga bu nedir ?
gece gece entry girilmesi sakat olan film.
beğendim diyenlerin ironi yaptığını düşündüğüm film. hele bir de korkanlar var ki garip. insanlara gerçekten yaşandı bu olay diye sunmaya çalışıyorlar ya bir de bu daha da garip. ama iyi bir pazarlama yöntemi uyguladılar bu konuda takdir ediyorum kendilerini.
güldüm diyenlere başlıca şunu söyleyeyim iyi korku filmi olur kötü korku filmi olur, belki çok çok eski korku filmlerine gülersiniz (genelde onlar komik olur) ama bu film için gülerek seyrettim diyen harbi salaktır yada ergenin dibidir. seri artık evi basan karabasan modudan resident evil ve omen birleşimi bir modda gidiyor, hele o sondaki kızın üstüne yürüyen ahali kimdi yahu çarşı grubu gibi, tamam bütçesi az diye uzatıyorsunuzda seriyi saçmalaştırmayın yahu.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
ama nedense başroldeki abla (kate) bana bu filmde çok seksi geldi ya.
--spoiler--
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Anlamadığım bir şey var filmde. Teyze çocuğu kaçırıyor fakat çocuk neden o ailede. Lan kaçırmışın çocuğu ama neden o aileye veriyorsun. Çocuk kaçtı desek, bir çocuğa sahip çıkamıyorsun neden kaçırıyorsun arkadaş o çocuğu. Her neyse
--spoiler--
Son 30-40 dakikasını izleseniz de filmi gayet net anlayabilirsiniz.
Migros'tan 3 tl'ye alıp izlediğim korku filmi.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
1 kendi çapında başarılı bir filmdi. en azından türün severleri için. 2 desen ilk filme güzel bağlanmıştı ve o da başarılıydı. 3 zorlama olduğunu hayli hissettiriyordu ama paranormal activity diye ölüp bitenler için bir nebze iyiydi ama 4 nedir allah aşkına? tamamen zorlama, tamamen saf sinema seyircisinin cebindeki parayı hacılamak için çekilmiş bir film. gerçi bütün serinin amacı bu. fakat en azından verdiğin paranın karşılığını azda olsa aldığın hissi kişiden kişiye değişmekle birlikte insanı mutlu edebilir. fakat 4 te kesinlikle bu olay yok. zaman kaybı ve para ziyanlığı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar