bugün

paranormal activity 4

Migros'tan 3 tl'ye alıp izlediğim korku filmi.

Açıkça filmden korkmadım. Çünkü garip bir şekilde şeytanın tarafındaydım. ABD'li materyalist ibnelerin önce inanmayıp sonra ziki tutması çok iyiydi. Evet.
© copyright 2005 - 2026