bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
entry'ler (2599)
görüyorum ki yoklarmış.
moderasyon eğer beni bundan dolayı çaylak yaparsanız ve bu adamı durdurmazsanız çok ayıp edersiniz.
katırcı yaşar buluyoda ersoyu polat niye bulamıyor. memati ölmezse haftaya ölsün diye demiyom ama hem bombadan hem ersoydan yuuh olur.
insan osuruğu çoktur, eşek osursa belki çalar.
bu adam nasıl bir yürek ve daşşak vardır. ulan herkese tek başına posta koydu.
bu incide yoktur. bizzat ben bir maldan temin ettim yayın arkadaşlar.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/incicaps-com-94103/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/incicaps-com-94103/
tavsiye kesinlikle ilk tanışılan bir ortamda içilmemelidir.
örneğin bir öğrenci yurdunda yeni tanışmışsın ve içme kararı almışsın kimsenin nasıl içtiğini ve neresiyle içtiğini bilmiyorsun. hadi içelim diye gaza gelmişsiniz ve rakıda karar kılmışsınız kalabalıkta bir ortam 3 tane 70'lik rakı almışsınız. 1. bitmiş 2. yarısında milletten g*t olanlar olmuş ve kusmuş, mallaşmış ve hiç tanımadığın birine dönüşmüş. hiç güzel olmayacak bir içmedir.
o nedenle tanığın ve içmesini bilen insanlarla içeceksin.
not: alkole veda edeli çok oldu ama yararlı bir tavsiye içen için.
örneğin bir öğrenci yurdunda yeni tanışmışsın ve içme kararı almışsın kimsenin nasıl içtiğini ve neresiyle içtiğini bilmiyorsun. hadi içelim diye gaza gelmişsiniz ve rakıda karar kılmışsınız kalabalıkta bir ortam 3 tane 70'lik rakı almışsınız. 1. bitmiş 2. yarısında milletten g*t olanlar olmuş ve kusmuş, mallaşmış ve hiç tanımadığın birine dönüşmüş. hiç güzel olmayacak bir içmedir.
o nedenle tanığın ve içmesini bilen insanlarla içeceksin.
not: alkole veda edeli çok oldu ama yararlı bir tavsiye içen için.
çok gariptir.
inanan bir insan ibadet yaparken fotoğrafı olacak diye bişey mi var. hemde eski zamandan bahesederken. nerde şimdiki gibi cep telefonlarında 16 megapiksel (mpx) kameralar, nerde 1080p full high definition (hd) çeken kameralar. ozaman vga bile yok lan. nerde onları paylaşabileceğimiz facebooklar, twitterlar, friedsfeedler ve bloglar taa o zamanlarda hıh. saçmalığa luzüm yok.
kaldiki bugün ibadet yaparken veya ibadet için abdest alırken fotoğraf çekip onumu paylaşcaz. paylaşınca sanki bak şahitlerim var ben kılıyorum mu diyecez. saçmalamayın arkadaşlar.
namaz kılarken fotoğraf isteyen, abdest alırken fotoğraf istemeye başladı bu saçmalık böyle giderse gusül alırken bile ister bu zihniyet. napacaz onuda mı paylaşacaz.
saçma sapan fotoğraflar istemeyin. dine ve inanana hoş görülü olun.
inanan bir insan ibadet yaparken fotoğrafı olacak diye bişey mi var. hemde eski zamandan bahesederken. nerde şimdiki gibi cep telefonlarında 16 megapiksel (mpx) kameralar, nerde 1080p full high definition (hd) çeken kameralar. ozaman vga bile yok lan. nerde onları paylaşabileceğimiz facebooklar, twitterlar, friedsfeedler ve bloglar taa o zamanlarda hıh. saçmalığa luzüm yok.
kaldiki bugün ibadet yaparken veya ibadet için abdest alırken fotoğraf çekip onumu paylaşcaz. paylaşınca sanki bak şahitlerim var ben kılıyorum mu diyecez. saçmalamayın arkadaşlar.
namaz kılarken fotoğraf isteyen, abdest alırken fotoğraf istemeye başladı bu saçmalık böyle giderse gusül alırken bile ister bu zihniyet. napacaz onuda mı paylaşacaz.
saçma sapan fotoğraflar istemeyin. dine ve inanana hoş görülü olun.
tersine doğru gidiyorsakta, peki maymun ozaman nereye gidiyor. *
insan maymundan gelmişse, maymun kimden gelmiş. *
iyide kulaklık diye birşey var en kötü ne bu teknoloji geriliği.
olmaz ki hep aynı herif. bu adam sahibi heralde hep kendi çalışıyor pardon s*kişiyor. böylece personel giderinden kısıyor.
iyide şimdi sölecek iş mi bu. aldık bileti 3 tane 9 var ve 4 ilede bitmiyor napak yakak mı.
kutuplara gidelim geyiğe bineriz demek isteyen sevgili değildir.
erken öldürebilmesi.