bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu4
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması12
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 27 haziran 20262
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 2026 dünya kupası26
- futbol20
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek3
- zor zaman şarkıları2
- özlü sözler5
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 20266
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yürüyüş flörtü3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fransa3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- the saturdays2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- izmir de cami var mı2
- ktç abinin çaylak olması5
- egay bey birader2
- bulla dava açmak3
ilk merhabayı kendisinden önce verdiğim kadim dost.
mahlası da pek bi güzelmiş,
hem oyuncak hem bulut...hem çocukluk hem özgürlük içiçe,hem eğlence hem dinlence, hem mutluluk hem de huzur...
hem oyuncak hem bulut...hem çocukluk hem özgürlük içiçe,hem eğlence hem dinlence, hem mutluluk hem de huzur...
(#726281)
duygusal yazar,
şiirden hoşlandığı kesin.
güzelim entry'im gammazlanmadan beni uyarmış olduğu için teşekkür ediyorum.
ama bana en ilginç gelen birinci nesil bir yazar olmasına rağmen toplamda 275 entry'si olması. ama ne demisler az olsun öz olsun.
aynen devam.
edit: bir tane daha entry'mi düzeltmemi sağladı. * *
duygusal yazar,
şiirden hoşlandığı kesin.
güzelim entry'im gammazlanmadan beni uyarmış olduğu için teşekkür ediyorum.
ama bana en ilginç gelen birinci nesil bir yazar olmasına rağmen toplamda 275 entry'si olması. ama ne demisler az olsun öz olsun.
aynen devam.
edit: bir tane daha entry'mi düzeltmemi sağladı. * *
"son bir fırça darbesi için eline aldı fırçasını, ve dokundu palete ressam, hayatı pembeye boyamak için küçük bir fırça darbesi yeterli midir diye sordu kendine, cevabını kendisi bulacaktı, palete dokundu, pembeyle buluştu fırça, haydi sür ve göster bize, hayat ne renkmiş". diyen naif insan. seni tanımak erdemlerin en güzeli, sevgilerin en güzeli seninle olsun.
beni ayni anda hem agresif, hem kiskanc, hem komik moda sokan yazar, beraber kalorifer demirlerinden konusabilirsiniz, eglenmeniz olasidir.
benim bir numaralı rakibim.
bursa da işkembe çorbası içecez daha.
hala bekliyorum lan burda haberin olsun..
bursa da işkembe çorbası içecez daha.
hala bekliyorum lan burda haberin olsun..
kaleminin kuvvetli olduğu yapılan yorumlardan da anlaşılan yazar, daha az önce artı oyladım kendisini şu işe bak. *
cok da guzel siir yaziyormus dedigim yazar. kendisine gicigim o ayri. *
pinhani nin dinleyicilerine bir eleman daha katan *, sozlugun yazar populasyonunun bir sayi daha artmasina neden olan *, hemsehri kademesinde,tatli sohbet, guclu kisilik sahibi kafa arkadas.
sözlükte adıma ilk yazıyı girerek beni karşılayan yazar...*
bu aralar çok fazla konuşamasak da bilirim ki ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımda olacak dost. ayrıca hala kurbağam pc min üstünden bana gülümsemektedir dediğim yazar.*
siyah ulan diye çemkirmek istediğim yazardır.
noktalama ve yazım konusunda çok titiz olan yazar. bu konuda defalarca kez ayar vermişliği vardır.
kendisini tanımam etmem fakat bu nicki gerek sol tarafta gerek entry altında her gördüğümde böyle sanki bir bahar günü uçurtma uçuran çocukları izliyormuşum ya da martılara simit atıyormuşum gibi ısınıyor içim. çok güzel, hatta en güzel nick olmuş. helal.
yan yana gelme konusunda sabırsızlandığım, baya uzun zaman önce tanışıp dost olduğum ama yüzünü hiç görmediğim ve ne zaman birbirimize ihtiyacımız olsa birbirimizden desteğimizi eksik etmediğimiz, gördüğüm ilk yerde sıkı sıkı sarılıp tepesine çıkarak şımaracağım yazar. nice senelere. *
1. yılın kutlu olsun yazarı.
sözlüğe ilk girdiğim de nicki dikkatimi çok fazla çeken yazar. daha tanışma fırsatımız olmadı ama.
(bkz: oyuncak bulut)
bir garip ademoğlu...
yeni moderatörümüz... hayırlı olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar