bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu11
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak2
- allah5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler2
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- en son ne aldınız2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
#17129328
nickaltı yüzünden 2 defa zall kardeşimiz tarafından özel mesajla uyarıldım, bu bir!!!11 evet uyarıldım ve inanılmaz birşeydi anında pipim falan kalktı. erekte oldum. süper birşeydir uyarılmak.
ben de seni temel gibi uyarayım;
--spoiler--
hani fadime "beni hiç uyarmıyorsun temel, arkadaşların kocaları hep uyarıyormuş onlari" dedikten sonra temel tam kapıdan çıkarken; "demadi dema fadime akşama seni çok koti sikeceum!"
--spoiler--
gelelim mahlasımın kullanıldığı anında silinen başlığa.
bu sözlüğün geç gelen adaletine sokayım bence de hataydı yapılan zira o başlık saatlerce sözlükte kaldı ve 50 kişi sapıklığımı onaylamak için entryler girdi.
şimdi ben sana diyor muyum bu konuyla ilgili; " bre pze.. bana mesaj attın da 'la imam doğru mu bunlar' dedin mi? boktan bir koskoca aziz yıldırım bile teyyit amaçlı samet güzel i kullanırken siz eğer direk koşar böyle kolpa bir başlığın altına;
evetdir,
doğrudur,
sapıktır,
ibnedir. derseniz, olmaz o başlık tabi silinir.
anlayacağın dilden yazayım.
(bkz: oytunkaran götveren bir piçtir) istersen açalım böyle bir başlık! bakalım modlar silecek mi silmeyecek mi? silerler, bi de ben çaylak olurum değil mi? o zaman ben çaylak olduğum için sen ne olacaksın? hadi ben zall ın yeğeniyim, ya sen? zall ın karısı mı? oğlu mu?
ama sen de az bekle...
ben o karının * millete yolladığı screen shot u götüne sokup, gerçeğini gösterdiğim de
"kardişiiiimmm, imam dooosstt, kusura bakma olur muu? bi yanlış yapmışız." minvalli mesajınızı beklerim.
faruk ke seni...
edit: bi dakka... #17135215 vay ahlakını siktiğimin dağında sen olanlara bak hafız, gene millet taşkala yapıyor. gene ciddiye alan biz. * oğlum belki bende taşkala yapıyorum yahu, siz yorum girerken gırgır şamata, biz yazdığımızda ama ağır oldu bu! e demezler mi yeraaam, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
olum götünüzü kestirmeyin bana bak, iyice canım sıkıldı, zaten zall dan da direktifi almışım akıllı olun.
hedef göster ceset getireyim imam
zall *
nickaltı yüzünden 2 defa zall kardeşimiz tarafından özel mesajla uyarıldım, bu bir!!!11 evet uyarıldım ve inanılmaz birşeydi anında pipim falan kalktı. erekte oldum. süper birşeydir uyarılmak.
ben de seni temel gibi uyarayım;
--spoiler--
hani fadime "beni hiç uyarmıyorsun temel, arkadaşların kocaları hep uyarıyormuş onlari" dedikten sonra temel tam kapıdan çıkarken; "demadi dema fadime akşama seni çok koti sikeceum!"
--spoiler--
gelelim mahlasımın kullanıldığı anında silinen başlığa.
bu sözlüğün geç gelen adaletine sokayım bence de hataydı yapılan zira o başlık saatlerce sözlükte kaldı ve 50 kişi sapıklığımı onaylamak için entryler girdi.
şimdi ben sana diyor muyum bu konuyla ilgili; " bre pze.. bana mesaj attın da 'la imam doğru mu bunlar' dedin mi? boktan bir koskoca aziz yıldırım bile teyyit amaçlı samet güzel i kullanırken siz eğer direk koşar böyle kolpa bir başlığın altına;
evetdir,
doğrudur,
sapıktır,
ibnedir. derseniz, olmaz o başlık tabi silinir.
anlayacağın dilden yazayım.
(bkz: oytunkaran götveren bir piçtir) istersen açalım böyle bir başlık! bakalım modlar silecek mi silmeyecek mi? silerler, bi de ben çaylak olurum değil mi? o zaman ben çaylak olduğum için sen ne olacaksın? hadi ben zall ın yeğeniyim, ya sen? zall ın karısı mı? oğlu mu?
ama sen de az bekle...
ben o karının * millete yolladığı screen shot u götüne sokup, gerçeğini gösterdiğim de
"kardişiiiimmm, imam dooosstt, kusura bakma olur muu? bi yanlış yapmışız." minvalli mesajınızı beklerim.
faruk ke seni...
edit: bi dakka... #17135215 vay ahlakını siktiğimin dağında sen olanlara bak hafız, gene millet taşkala yapıyor. gene ciddiye alan biz. * oğlum belki bende taşkala yapıyorum yahu, siz yorum girerken gırgır şamata, biz yazdığımızda ama ağır oldu bu! e demezler mi yeraaam, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
olum götünüzü kestirmeyin bana bak, iyice canım sıkıldı, zaten zall dan da direktifi almışım akıllı olun.
hedef göster ceset getireyim imam
zall *
(#17138159) entrysi ile beni güldürendir, selam olsun.
atilla taş gibi büyük bir değerin vatandaşlıktan çıkarılmasının gerekliliğinden bahsetmiştir.
kınıyorum kendisini.
kınıyorum kendisini.
kominist imam yalakasıdır.
2012 yılında sakin ol şampiyon bakınızı veren şahsiyet. ee insanın diyecek bir şeyi olamayınca böyle oluyor.
(#17194131) gidip denemesini rica ediyorum.
sözlükteki misyonu beni sinirlendirmek olan yazar. elime geçse bir kaşık suya dahi gerek duymayacağım boğma konusunda, o derece.
oytuuuuunnn gebertirim, elimde kalırsın, allah yarattı demem.
oytuuuuunnn gebertirim, elimde kalırsın, allah yarattı demem.
entrylerine güldüğüm espri kalitesi olan yazar.
Adi oytun soyadi karan olabilirdir.
(bkz: einstein was here)
not: o degil de merak ettim feyste aratayim. *
(bkz: einstein was here)
not: o degil de merak ettim feyste aratayim. *
zall'ı değil kendisini merak etmemi öğütleyen yazardır. değişik olduğunu iddia edenler olsa da ben normal olduğunu düşünüyorum. Allah selamet versin.
elinde capslerim olduğunu idda edip bana şantaj yapan yazar. *
tartışmasız sözlüğün en kral arkadaşlarından. arada arabesk takılsa da koşulsuz kefil olunur adamlığına.
(#17387081)
aklımın erdiremediği yazar. ben bu yazarın benimle alıp veremedği ne var merak ediyorum. oğlum ben sana bok atıyor muyum böyle şöyle diye. yapma böyle.
aklımın erdiremediği yazar. ben bu yazarın benimle alıp veremedği ne var merak ediyorum. oğlum ben sana bok atıyor muyum böyle şöyle diye. yapma böyle.
kıprıslı bir örtmenmiş duyduğuma göre. öyle diyolar. *
(#17387081) genel olarak vasat bir yazar olmakla birlikte bu entrysinde sonuna kadar haklı yazar.
edit: vasatlığı yazarlığından değil siyasi tutumundandır.
yoksa yazar olarak iyi bir yazardır.
edit: vasatlığı yazarlığından değil siyasi tutumundandır.
yoksa yazar olarak iyi bir yazardır.
ismi bana eski bir türk kağanı gibi gelen yazar..
galatasaraylı olacakken sanki son anda birinin telkiniyle fenerli olmuş yazar
doğru yolu bulacağına inanıyorum şahsen..
doğru yolu bulacağına inanıyorum şahsen..
(bkz: #17421009) sms paketi de whatsapp'ta kullanan yazar.* ucuzmuş. ne kadar olacaktı!?? adam sevabına mı yapmış bunu? olum indirin alışın diye bir sene bedava işte. sonra da kopamayacaksın adamlar tıkır tıkır alacak parasını. yapmasınlar ayrıca ben mi yalvardım? ha yok yapıp parasını istiyolarsa da adam gibi yapacaklar yoksa isteyen şikayet eder. ha sen de kafadan bi bozukluk olduğu için alışıksındır. ona bi lafım yok. whatsapp'ın ücreti: toplam sembolü sıfırdan üçe kadar e tabanında e üzeri logaritma beş artı logaritma ikinin bin üçüncü kuvveti çarpı logaritma üçi tabanında üç üzeri iki eksi yüz bir bölü yüz eksi üç çarpı logaritma iki tabanında beş çarpı logaritma kök yedi tabanında iki çarpı logaritma beş tabanında kök yedi çarpı e tabanında e üzeri dokuz çarpı bin yüz bölü on üzeri üç
siyaseti zerre bilmeyen yazardır.
gayımsı bir nicke sahip yazar. haha.
edit: hiç mi seveni yok bu çocuğun la? seri artılandım amk.
edit: hiç mi seveni yok bu çocuğun la? seri artılandım amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar