bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- kemal kılıçdaroğlu13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- iş flörtü5
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- herbokolog4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde8
- kalamar ızgara3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- biraz osursak mı3
- pelin gümüşdağ2
- tembellik hakkı4
- yastığın soğuk tarafı2
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- ayrılığın 7 aşaması4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- çita leopar jaguar farkı2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- sedat pekmez17
- devşirmelik makamı13
- eski uludağ sözlük ortamı7
- online yazarlar8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- bir şeyler söyle3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- manipülasyon nasil önlenir5
bir adet yazar.
(#16349407) 30lu yaşlarının başında memelerinin dizine inmemesini isteyen harun abi.
hakkında, diğer yazarlara "gözünüzü seveyim bari bu trolle yüz vermeyin de eksi yerine artı oy verin" diye yalvarasımın geldiği yazardır.
tikiler cumhuriyetinde yaşadığını düşündüğüm bayan yazardır.
sutyenlerin her türlüsünü bilen yazarlarımızdandır .
Troll olma potansiyeli ve isteği yüksek, düşünceleri insanlık boyutundan çıkmış yazar. Umarım bu düşüncelerinden vazgeçer.
(bkz: sozlukteki turbanli yazarlar)
(bkz: sozlukteki turbanli yazarlar)
bana twitterdan ahlaksız teklifte bulunmuş yazar.
müge anlı'ya çıkmasını tavsiye ettiğim yazar. olay aydınlatılmalı beyler. *
mesaj yayınlayacağını açıklayan, dört gözle beklediğim yazar. bir gammazlıyım da çaylak olsun kendine gelsin.
aldığı kullanıcı ismi ile kadın yaratıcılığını, pardon yaratıcı özürlülüğünü bize gösteren yazardır. tabi başka sebeplerden de böyle nickler alabiliyorlar ki o daha kötü. ergen kızların dikkat çekmek için kadın isimleriyle nick almaları. eğer bunun içinse durum daha vahimdir.
birazcık işim var. yarın burada ak göt kara göt belli olacak. belli olduğunda kimin fake adresi ise ve kim tarafından paint işine girdiyse hesabını soracağım arkadaş.
şimdilik keyifle kal.
bu arada özel mesajlarımda "i" yerine "ı" kullandığımı bir sürüsü bilir. sen az bekle yienim.
şimdilik keyifle kal.
bu arada özel mesajlarımda "i" yerine "ı" kullandığımı bir sürüsü bilir. sen az bekle yienim.
kimin fake hesabı meraktayız.
eski nickini merak ettiğim yazar.
yanlış adama çatmış yazar. geçmiş olsun.
(#17134812)
(#17134812)
mantık hatasına yakalanmış yazardır. http://c1210.hizliresim.com/12/9/dtfhu.jpg bu fotoyu bazı insanlara mesaj olarak yollayan insandır (özel mesajı ben değil o yayınlıyor) ve bilmemektedir ki cevap yaz kısmı online liste iletisinin altında kalması gerekir.
bırakın bu işleri be, ne ergensiniz amıo koim.
bırakın bu işleri be, ne ergensiniz amıo koim.
gece yaz,
daha sonra kimse siklemeyince sil sabah yaz,
sonra sil öğleye doğru tekrar yaz,
eğer sen doğru söylüyorsan, bu sözlükten kalkar giderim. eğer bekle, ben doğru söylüyor isem, seninle beraber kaç kişi gider, bana "ahahaha" diye mesaj atan kaç adet orospuçocuğunu yollarım! onu da sen gör. *
tekrar söylüyorum, ben varım, mesajlarımız okunsun. hatta sana attığım ve senin de söylediğin gibi seni rahatsız eden bütün mesajlarımı paylaşmakta özgürsün.
iki tane mesajı arka arkaya burada paylaş. eyvallah "ben bu karıyı rahatsız etmişim" diyeceğim.
bekle, bekle çünkü intikam için biraz araştırma, biraz da zaman lazım. *
kimin kuklasısın, kimin gerçekte öremediği çorabı örmekle görevlisin, gerçek kullanıcı adını kullanmayan nasıl bir mahlukatsın, hepsi çıkacak ortaya...
az daha sabır, susuyorsak asaletimizden falan değil. içinde daha sert patlayabilmek için. ";)"
daha sonra kimse siklemeyince sil sabah yaz,
sonra sil öğleye doğru tekrar yaz,
eğer sen doğru söylüyorsan, bu sözlükten kalkar giderim. eğer bekle, ben doğru söylüyor isem, seninle beraber kaç kişi gider, bana "ahahaha" diye mesaj atan kaç adet orospuçocuğunu yollarım! onu da sen gör. *
tekrar söylüyorum, ben varım, mesajlarımız okunsun. hatta sana attığım ve senin de söylediğin gibi seni rahatsız eden bütün mesajlarımı paylaşmakta özgürsün.
iki tane mesajı arka arkaya burada paylaş. eyvallah "ben bu karıyı rahatsız etmişim" diyeceğim.
bekle, bekle çünkü intikam için biraz araştırma, biraz da zaman lazım. *
kimin kuklasısın, kimin gerçekte öremediği çorabı örmekle görevlisin, gerçek kullanıcı adını kullanmayan nasıl bir mahlukatsın, hepsi çıkacak ortaya...
az daha sabır, susuyorsak asaletimizden falan değil. içinde daha sert patlayabilmek için. ";)"
ısrarla kaşınan yazar. Kaşıma kısmına tanık olmak çok keyifli.
koministimam'ın söylediklerini yapacak kadar ciddi olduğundan haberi olmayan yazar.
os gee
dokuzuncu nesil silik.
iddialarına haklı olsa beni silik yapacak yazardı. kendisine attığımı idda ettiği uygunsuz mesajı "x" butonundan şikayet etse, bu mesaj incelenecek ve ben silik yiyecektim.
bir insan bir insanın açığını arayıp çaylak olması için şikayette bulunuyorsa, o insana karşı bir kin beslersiniz değil mi? hele onu silik yaptırmak için elinizde kozunuzda varsa, o kozu kullanır silik yapana kadar uğraşırsınız.
peki neden benim ona yolladığım mesajları beni sildirmek için kullanmadı? heralde çyle bir mesaj yoktu da ondan.
bok at izi kalsın, şimdi bu gitti, fake hesaptı, carttı, curttu bu yarın gene gelecek, bu sefer başka birine saracak.
gerçi her koyun kendi bacağından, ben temizim hacu. herkes kendi götüne baksın. * *
dokuzuncu nesil silik.
iddialarına haklı olsa beni silik yapacak yazardı. kendisine attığımı idda ettiği uygunsuz mesajı "x" butonundan şikayet etse, bu mesaj incelenecek ve ben silik yiyecektim.
bir insan bir insanın açığını arayıp çaylak olması için şikayette bulunuyorsa, o insana karşı bir kin beslersiniz değil mi? hele onu silik yaptırmak için elinizde kozunuzda varsa, o kozu kullanır silik yapana kadar uğraşırsınız.
peki neden benim ona yolladığım mesajları beni sildirmek için kullanmadı? heralde çyle bir mesaj yoktu da ondan.
bok at izi kalsın, şimdi bu gitti, fake hesaptı, carttı, curttu bu yarın gene gelecek, bu sefer başka birine saracak.
gerçi her koyun kendi bacağından, ben temizim hacu. herkes kendi götüne baksın. * *
(bkz: göte giren şemsiye açılmaz)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar