oytunkaran

(#17422651) biraz alıngan yazar sanırım kendileri. ben şahsına gay demedim, nickin biraz gayımsı dedim, yarası olan gocunur derler la bak bilemedim ben şimdi. *
© copyright 2005 - 2026