bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
#17129328
nickaltı yüzünden 2 defa zall kardeşimiz tarafından özel mesajla uyarıldım, bu bir!!!11 evet uyarıldım ve inanılmaz birşeydi anında pipim falan kalktı. erekte oldum. süper birşeydir uyarılmak.
ben de seni temel gibi uyarayım;
--spoiler--
hani fadime "beni hiç uyarmıyorsun temel, arkadaşların kocaları hep uyarıyormuş onlari" dedikten sonra temel tam kapıdan çıkarken; "demadi dema fadime akşama seni çok koti sikeceum!"
--spoiler--
gelelim mahlasımın kullanıldığı anında silinen başlığa.
bu sözlüğün geç gelen adaletine sokayım bence de hataydı yapılan zira o başlık saatlerce sözlükte kaldı ve 50 kişi sapıklığımı onaylamak için entryler girdi.
şimdi ben sana diyor muyum bu konuyla ilgili; " bre pze.. bana mesaj attın da 'la imam doğru mu bunlar' dedin mi? boktan bir koskoca aziz yıldırım bile teyyit amaçlı samet güzel i kullanırken siz eğer direk koşar böyle kolpa bir başlığın altına;
evetdir,
doğrudur,
sapıktır,
ibnedir. derseniz, olmaz o başlık tabi silinir.
anlayacağın dilden yazayım.
(bkz: oytunkaran götveren bir piçtir) istersen açalım böyle bir başlık! bakalım modlar silecek mi silmeyecek mi? silerler, bi de ben çaylak olurum değil mi? o zaman ben çaylak olduğum için sen ne olacaksın? hadi ben zall ın yeğeniyim, ya sen? zall ın karısı mı? oğlu mu?
ama sen de az bekle...
ben o karının * millete yolladığı screen shot u götüne sokup, gerçeğini gösterdiğim de
"kardişiiiimmm, imam dooosstt, kusura bakma olur muu? bi yanlış yapmışız." minvalli mesajınızı beklerim.
faruk ke seni...
edit: bi dakka... #17135215 vay ahlakını siktiğimin dağında sen olanlara bak hafız, gene millet taşkala yapıyor. gene ciddiye alan biz. * oğlum belki bende taşkala yapıyorum yahu, siz yorum girerken gırgır şamata, biz yazdığımızda ama ağır oldu bu! e demezler mi yeraaam, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
olum götünüzü kestirmeyin bana bak, iyice canım sıkıldı, zaten zall dan da direktifi almışım akıllı olun.
hedef göster ceset getireyim imam
zall *
nickaltı yüzünden 2 defa zall kardeşimiz tarafından özel mesajla uyarıldım, bu bir!!!11 evet uyarıldım ve inanılmaz birşeydi anında pipim falan kalktı. erekte oldum. süper birşeydir uyarılmak.
ben de seni temel gibi uyarayım;
--spoiler--
hani fadime "beni hiç uyarmıyorsun temel, arkadaşların kocaları hep uyarıyormuş onlari" dedikten sonra temel tam kapıdan çıkarken; "demadi dema fadime akşama seni çok koti sikeceum!"
--spoiler--
gelelim mahlasımın kullanıldığı anında silinen başlığa.
bu sözlüğün geç gelen adaletine sokayım bence de hataydı yapılan zira o başlık saatlerce sözlükte kaldı ve 50 kişi sapıklığımı onaylamak için entryler girdi.
şimdi ben sana diyor muyum bu konuyla ilgili; " bre pze.. bana mesaj attın da 'la imam doğru mu bunlar' dedin mi? boktan bir koskoca aziz yıldırım bile teyyit amaçlı samet güzel i kullanırken siz eğer direk koşar böyle kolpa bir başlığın altına;
evetdir,
doğrudur,
sapıktır,
ibnedir. derseniz, olmaz o başlık tabi silinir.
anlayacağın dilden yazayım.
(bkz: oytunkaran götveren bir piçtir) istersen açalım böyle bir başlık! bakalım modlar silecek mi silmeyecek mi? silerler, bi de ben çaylak olurum değil mi? o zaman ben çaylak olduğum için sen ne olacaksın? hadi ben zall ın yeğeniyim, ya sen? zall ın karısı mı? oğlu mu?
ama sen de az bekle...
ben o karının * millete yolladığı screen shot u götüne sokup, gerçeğini gösterdiğim de
"kardişiiiimmm, imam dooosstt, kusura bakma olur muu? bi yanlış yapmışız." minvalli mesajınızı beklerim.
faruk ke seni...
edit: bi dakka... #17135215 vay ahlakını siktiğimin dağında sen olanlara bak hafız, gene millet taşkala yapıyor. gene ciddiye alan biz. * oğlum belki bende taşkala yapıyorum yahu, siz yorum girerken gırgır şamata, biz yazdığımızda ama ağır oldu bu! e demezler mi yeraaam, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
olum götünüzü kestirmeyin bana bak, iyice canım sıkıldı, zaten zall dan da direktifi almışım akıllı olun.
hedef göster ceset getireyim imam
zall *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar