bugün

Götün kopsun.Pardon ödün.
(bkz: rahat ola)
Osurmak iyidir iyi. Eğer osurmazsak ya da osuramazsak gazlar birikir birikir ağrıdan kıvrandırır sonraları. O yüzden osurmaktan utanmayın, osurabildiğiniz için kendinizle gurur duyun.
"bana ne mk" dedirtmiş başlıktır.
(bkz: https://youtube.com/short...rKqJvI?si=aXXn2Mjnpfor2_Z_) tatlı bir temennidir.
kanka git iki hava gel sen bokunu çıkardın.
(bkz: rahat ola)
şarap osuruğu da leş gibi kokuyordur şimdi amk. Az bi soda iç, bağırsaklar temizlensin.
inanmıyoruz, sesini at.
Söylendiği zaman alayın etkisini azaltacak ifade. “ osurdum abi, ne olmuş ki ? “ denilebilir mesela.
Götün kopsun.
Kopsun götün.
oğlum sen ne pis bir adam oldun ya. karının seni neden boşadığını anladım ben.
Tıpa tak MK. Evet.
Sıçsaydın mk. Evet.
koktu buralar. camları açalım.
Çok neşeli g*tün var, biliyorsun değil mi?
ilan mı gerekiyordu lan ben öyle bir şart görmedim kaydolurken.
Sicmasa bari.

Evet.
Helal, g.tüne sağlık.
Sıç amk.
Merhaba uzaylı , dünyaya hoş geldin. Biz hepimiz yapabiliyoruz.
seçim öncesi böyle bişi bekliyorduk zaten !..
çok rahatladım. bence osurmak çok güzel bir şey.

klarnet calan sarapci koala 6

Yarıldım hahhaha.
sıçsaydın kardeşş.
© copyright 2005 - 2026