bugün

osurdum

Osurmak iyidir iyi. Eğer osurmazsak ya da osuramazsak gazlar birikir birikir ağrıdan kıvrandırır sonraları. O yüzden osurmaktan utanmayın, osurabildiğiniz için kendinizle gurur duyun.
© copyright 2005 - 2026