bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kemalistler5
- aşure2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- zippo2
- venezuela4
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evde kaş bıyık alımı3
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- 2026 dünya kupası22
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- bir insanı sevmek11
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
rap müzik sevmediğim halde çıktık yine yollara şarkısı hoşuma giden şarkıcı.
Eski şarkıları çok güzeldi ama şimdi sadece bass var söz yok bana göre. izmir'de takıldığı günlerde düşük bütçeli klipleri vardı fakat en iyisi o zamanlardı.
norm life bebeğim.
Popçu deil mi la bu? Nidalarına sebep rapçik.
fanlarinin da kendisinden pek bi farki olmayan sahis. bu cocuk buyuyunce yeni jenerasyon norm ender olarak karsimiza cikabilir mesela.
görsel
görsel
mekânın sahibi parçası ile hayal kırıklığı yaratmıştır.
Faruk sabanci ile yaptigi son sarkisi bok gibi olan rapci.
Olum sarki sozleri ile beat birbirine cok zit. Bagri yanik ergence sozler varken, dimtis dimtis kopmalik bir beat geliyor arkadan. Uzulek mi yoksa gulek mi aq.
Norm ender, burayi okuyorsan bizımla degilsın kenka.
Olum sarki sozleri ile beat birbirine cok zit. Bagri yanik ergence sozler varken, dimtis dimtis kopmalik bir beat geliyor arkadan. Uzulek mi yoksa gulek mi aq.
Norm ender, burayi okuyorsan bizımla degilsın kenka.
Türkce rapin yüz karası bir şaklaban.
Norm ender ilk çıktığından beri diyorum bu herifi beğenen ağır maldır diye. Göt oldunuz mu?
Yeteneksizlik abidesi , türkiyenin en berbat rapçisi.
Anadolu rock dinlerim genelde o da cem karaca falan. Ama rap denince bu arkadaşın adını verir susarım. Aslen izmir bornovalı olup ben fero ve tayfasını mort eden rap dedesidir.
lan bu 36 yaşında mı ?? baya küçük duruyor amk.
oturan diyor mor minder...
bikaç yıla yine bi şeylere kızıp; "siz kimsiniz aq ya" deyip klip çeker, sonra yine ortadan kaybolur. sanatınızı ihtiyarlığınıza kılıf yapmayın rica ederim.
Diğerleri anca fero dinlesin.
"kediler aslan olmaz" isimli yeni parçasını az önce çıkardı, youtube'de.
https://youtu.be/Z30emKfZ-ck
https://youtu.be/Z30emKfZ-ck
bu abimizin şarkı sözlerindeki sadeliğini ve doğallığını seviyorum. lafı uzatmıyor. diğer rapçileri dinlerken sözlük karıştırmak zorunda kalıyorum neredeyse.
"Sözler hep aynı, yüzler değişiyor.
Yarını düşün ben o yoldan çıktım.
insan neden hep aynı şeyi deniyor.
Konuşma, sus bu oyundan bıktım."
gibisinden bir liriği var mesela. derinlik yok ama gerçeği gözünün önüne seriyor işte.
"Sözler hep aynı, yüzler değişiyor.
Yarını düşün ben o yoldan çıktım.
insan neden hep aynı şeyi deniyor.
Konuşma, sus bu oyundan bıktım."
gibisinden bir liriği var mesela. derinlik yok ama gerçeği gözünün önüne seriyor işte.
Evvel zaman rapçisi. Bir ara sırf bunu dinliyodum. En son dinleyeli 3 yıl olmuş. Uludaki entiriyi görünce hatırıma geldi.
Rap dünyasında mekanın sahibidir.
Dinlemiyorum.tarzim değil.
izmirli denmesine rağmen bence istanbulludur.
Cumhuriyetin 100.yıl için bestelediği Parla marşı harika olmuş rapçi.
Çok güzel bir eser yapmış.
Diğerleri çok sıradandı.
100. Yıl bu marş ile hatırlanacak.
Diğerleri çok sıradandı.
100. Yıl bu marş ile hatırlanacak.
Bir beğenmedim sanırım.
Sırf muhalif kimliği için savunmazsın.
inanılmaz yavan olmuştur.
Coşku yok, epik kelimesinin e'si yok.
Sırf muhalif kimliği için savunmazsın.
inanılmaz yavan olmuştur.
Coşku yok, epik kelimesinin e'si yok.
parla hilal ve yıldızım. 100. yıl marşını harika yapmış sağolsun emeğine sağlık ağzına sağlık adamım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar