bugün

norm ender

bu abimizin şarkı sözlerindeki sadeliğini ve doğallığını seviyorum. lafı uzatmıyor. diğer rapçileri dinlerken sözlük karıştırmak zorunda kalıyorum neredeyse.

"Sözler hep aynı, yüzler değişiyor.
Yarını düşün ben o yoldan çıktım.
insan neden hep aynı şeyi deniyor.
Konuşma, sus bu oyundan bıktım."

gibisinden bir liriği var mesela. derinlik yok ama gerçeği gözünün önüne seriyor işte.
© copyright 2005 - 2026