bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- düşük iq belirtileri5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- bugün de meme atan olmaması13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- amerika birleşik devletleri6
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- almanya5
- makarna süzmek5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ilgi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- terlikle dövmek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- diş ağrısı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
nokia ne zaman ve kaç paraya piyasaya süreceği merak konusu olan model.
ama cep telefonu demek yanlış olur. yoksa kol saati şeklindeki telefon mu desem. varın siz karar verin.
http://img219.imageshack.us/img219/4995/14on8xk.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7797/28wx2fo.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7462/34uq7ef.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/476/44hb4ut.jpg
(bkz: oha telefona bak abi)
edit: bu telefon nokia'nın düzenlediği tasarım yarışmasında birinci olan telefonmuş..
ama cep telefonu demek yanlış olur. yoksa kol saati şeklindeki telefon mu desem. varın siz karar verin.
http://img219.imageshack.us/img219/4995/14on8xk.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7797/28wx2fo.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7462/34uq7ef.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/476/44hb4ut.jpg
(bkz: oha telefona bak abi)
edit: bu telefon nokia'nın düzenlediği tasarım yarışmasında birinci olan telefonmuş..
(bkz: şaka mı bu)
(bkz: şerefsizim aklıma geldiydi)
aynı telefona, kuş serisi misali makyajlar yapıp piyasaya süren firmalara ders olsun.
(bkz: aha da yenilik budur)
(bkz: aha da yenilik budur)
(bkz: gavur yapıyor abi)
şimdi iyi güzel de öyle parlak lcd ekranı zamanında kolumuza doladığımız cetveller gibi nasıl katlıyosun demezler mi adama..
(bkz: yakın gelecekte yazarına kapak olacak entry ler)
(bkz: yakın gelecekte yazarına kapak olacak entry ler)
(bkz: nokia 888 kol telefonu)
(bkz: başımıza taş yağacak)
Türkiye'de satışı olamayacak telefondur.Çünkü türkiyede 3g denilen uzak doğu geniş bant konusma ve görüntü sistemi yoktur.Bu tip telefonlar 3g sistemi için üretilmiş ve içerisine simkart takamazsınız.
(bkz: geçmiş olsun)
(bkz: hilmi abi kullanabilseydim alırdım ama olmadı işte)
(bkz: ha siktir beeee)
(bkz: geçmiş olsun)
(bkz: hilmi abi kullanabilseydim alırdım ama olmadı işte)
(bkz: ha siktir beeee)
bu telefonsa bizim kullandıklarımız ne? gibi insanı düşüncelere sevk eden telefondan da öte bir icattır.
(bkz: yok artık lebron james)
(bkz: yok artık lebron james)
videosu için: https://www.youtube.com/watch?v=D3dF44XtHek
bunun saç tokası da olabileni var mıdır acep? diye düşünmemize sebep olan model.
Tamer Nakışçı tarafından tasarlanıp 2005 benelux tasarım ödülünü kazanmış telefondur.
(bkz: yok artık connecting people)
şoktayım lan. muasır medeniyet seviyesine erişemedik bir türlü anasını satayım. nerede yeni bir şey çıksa, ağzı açık ayran budalası gibi kalıyoruz.
şoktayım lan. muasır medeniyet seviyesine erişemedik bir türlü anasını satayım. nerede yeni bir şey çıksa, ağzı açık ayran budalası gibi kalıyoruz.
yamulmuyosam bu telefonu bir türk tasarlamıştı. sevgiliniz arayınca kalp gibi oluyormuş falan...
2015-2020 yılları arasında çıkabilecek bir cep telefonu bunu yarın çıkarırlarsa alacak adam bulunmaz pek, çok pahalı olur ayrıca bugün çıkarırsan bunu doğrudan nesil atlanmış olur hala telefonların daha o kadar incelemediğini düşünürsek fazlaca abartılmış duruyor ama güzel tasarım tabiki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar