bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 65 şut çekip gol atamamak3
- gocu3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- misafir ağırlamak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- mısır4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yeni zelanda3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- başkan3
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bay melahel d erectotales2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- bully2
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- pazar günü aktiviteleri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- krista allen2
nokia ne zaman ve kaç paraya piyasaya süreceği merak konusu olan model.
ama cep telefonu demek yanlış olur. yoksa kol saati şeklindeki telefon mu desem. varın siz karar verin.
http://img219.imageshack.us/img219/4995/14on8xk.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7797/28wx2fo.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7462/34uq7ef.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/476/44hb4ut.jpg
(bkz: oha telefona bak abi)
edit: bu telefon nokia'nın düzenlediği tasarım yarışmasında birinci olan telefonmuş..
ama cep telefonu demek yanlış olur. yoksa kol saati şeklindeki telefon mu desem. varın siz karar verin.
http://img219.imageshack.us/img219/4995/14on8xk.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7797/28wx2fo.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/7462/34uq7ef.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/476/44hb4ut.jpg
(bkz: oha telefona bak abi)
edit: bu telefon nokia'nın düzenlediği tasarım yarışmasında birinci olan telefonmuş..
(bkz: şaka mı bu)
(bkz: şerefsizim aklıma geldiydi)
aynı telefona, kuş serisi misali makyajlar yapıp piyasaya süren firmalara ders olsun.
(bkz: aha da yenilik budur)
(bkz: aha da yenilik budur)
(bkz: gavur yapıyor abi)
şimdi iyi güzel de öyle parlak lcd ekranı zamanında kolumuza doladığımız cetveller gibi nasıl katlıyosun demezler mi adama..
(bkz: yakın gelecekte yazarına kapak olacak entry ler)
(bkz: yakın gelecekte yazarına kapak olacak entry ler)
(bkz: nokia 888 kol telefonu)
(bkz: başımıza taş yağacak)
Türkiye'de satışı olamayacak telefondur.Çünkü türkiyede 3g denilen uzak doğu geniş bant konusma ve görüntü sistemi yoktur.Bu tip telefonlar 3g sistemi için üretilmiş ve içerisine simkart takamazsınız.
(bkz: geçmiş olsun)
(bkz: hilmi abi kullanabilseydim alırdım ama olmadı işte)
(bkz: ha siktir beeee)
(bkz: geçmiş olsun)
(bkz: hilmi abi kullanabilseydim alırdım ama olmadı işte)
(bkz: ha siktir beeee)
bu telefonsa bizim kullandıklarımız ne? gibi insanı düşüncelere sevk eden telefondan da öte bir icattır.
(bkz: yok artık lebron james)
(bkz: yok artık lebron james)
videosu için: https://www.youtube.com/watch?v=D3dF44XtHek
bunun saç tokası da olabileni var mıdır acep? diye düşünmemize sebep olan model.
Tamer Nakışçı tarafından tasarlanıp 2005 benelux tasarım ödülünü kazanmış telefondur.
(bkz: yok artık connecting people)
şoktayım lan. muasır medeniyet seviyesine erişemedik bir türlü anasını satayım. nerede yeni bir şey çıksa, ağzı açık ayran budalası gibi kalıyoruz.
şoktayım lan. muasır medeniyet seviyesine erişemedik bir türlü anasını satayım. nerede yeni bir şey çıksa, ağzı açık ayran budalası gibi kalıyoruz.
yamulmuyosam bu telefonu bir türk tasarlamıştı. sevgiliniz arayınca kalp gibi oluyormuş falan...
2015-2020 yılları arasında çıkabilecek bir cep telefonu bunu yarın çıkarırlarsa alacak adam bulunmaz pek, çok pahalı olur ayrıca bugün çıkarırsan bunu doğrudan nesil atlanmış olur hala telefonların daha o kadar incelemediğini düşünürsek fazlaca abartılmış duruyor ama güzel tasarım tabiki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar