bugün

Napolinin PSV’den kadrosuna kattığı futbolcu.
dimarzio yazdı. kiralık olarak geliyormuş. hayırlısı.

bizim kanat oyuncusuna ihtiyacımız var mı? barış, yunus, sane varken gereksiz gelebilir ama bu oyuncular inişli çıkışlı performans sergiliyorlar ve yedekleri yok. takımın alternatiflerinin çoğalması gerekiyordu. iyi olacak inşallah.
galatasaray'ın napoli'den kiraladığı futbolcu.

görsel
yeni mertens falan diyorlar ama kariyerine baktım %70 sol kanat, %20-25 ofansif orta saha, nadiren sağ kanat oynamış. aslında barış alper yılmaz'a daha yakın bir profil. barış'a göre ayağı daha düzgün ve oyun zekası yüksek olabilir tabi.

lang gelirse, solda oynar, barış alper'i sağ kanat, sane'yi 10 numara mevkiide izleyebiliriz. bunun denenmesini de isterim çünkü ben barış'ı sağ kanatta daha çok beğeniyorum. singo-barış sağ kanadı da harika olur.

hadi kardeşim alacaksanız alın 10 gündür her gün yazılıyor bir adamı getiremediniz.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
Olur bu cocuktan.
iş yapar gibi bu arkadaş.
Satın alma opsiyonu var mı bunun?
2 gol attı bugün.
helal olsun.
demek ki barış alper şut da çekebilse çok başka bir şey olacakmış. ama kader işte allah diş verince tırnak vermiyor.

bu performansını devam ettirirse bonservisi alınması gerekli.
Tilki gibi bir şey lan bu

Mesela atletico maçında son dakikada eren nasıl salaklandı galibiyet gitti bu salaklanmaz basar geçer.
Hakkında niye bu kadar az entry var şaşırdığım oyuncu.
samsak döveci .
ikinci yarıda da böyle oynarsa cl'de haftanın 11'ine seçilir.
parmağımı koptu ne oldu yav.
Reklam panolarına çarpıp sakatlandı. Ne oldu bu kadar acaba durum ciddi gibi. inşallah önemli değildir. Evet.
görsel
görsel
görsel
Parmağı koptu haberleri var.
Ne diyorsunuz olum siz?
Torrik denen gavat kadar karaktersiz değildir. Sakatlığına üzüldüm. Geçmiş olsun!
galatasaray'ı çekemeyen hazımsız kuduruklara kötü haber. ameliyat çok iyi geçmiş, aslan parçasının keyfi yerinde.

görsel
Çok korkuttun bizi kardeşim. Neyse ki emin ellerdesin. Allah seni sevdiklerine bağışlasın dün o sahneyi görünce tansiyonum düştü ve gözüme perde indi. Maçı o dakikadan sonra izleyemedim. Gerçekten fenalaştım.
görsel
gs'deki en verimli maçını oynadı.
okan buruk bu adama hak ettiği değeri vermiyor. dün oyuna bir girdi maçın kaderi değişti. girmese biz maç sonuna kadar barış yunus sallai jakobs paslaşması izleyip şu an acaba kasımpaşa'yı yenebilir miyiz diye analiz kasıyorduk.

bence lang'ın en önemli özelliği, daha doğrusu kadronun geri kalanından en önemli farkı, gerginlik altında bile sakinliğini koruması. ve evet, bonservisi alınmalı.
© copyright 2005 - 2026