bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kürt mimarisi2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- yazarların imza parfümleri14
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- al kardeşim elimi verdim sana2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- kıskanmak7
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- lise5
nikon'un ağustos 2007'de piyasaya sürdüğü prosumer dslr makinesi. önceki modeli nikon d200 ile aralarında bulunan teknik farkların fazlalığı nedeniyle, daha tercih edilebilir bir makinedir. ancak fiyat farkı ise, neredeyse 2 kat fazladır. rakip modeller ise canon eos 40d ve sony alpha dslr a700dür.
http://www.dpreview.com/reviews/nikond300/
http://www.dpreview.com/reviews/nikond300/
(bkz: nikon diyorum d300 diyorlar)
nereden geldiyse aklıma.
nereden geldiyse aklıma.
ureten ınsan degıl kullanan da.
elınıze aldığınız anda ki sadece bodysi yeterli değil ağırlığını hisediyorsunuz. ayrıca tripodu direk lense takan insancıklarda gordum. saygı duyuyorum.*
elınıze aldığınız anda ki sadece bodysi yeterli değil ağırlığını hisediyorsunuz. ayrıca tripodu direk lense takan insancıklarda gordum. saygı duyuyorum.*
fotoğraf çekmeden önce live mode ile 3 inch lik ekranından ilgili kareyi izleyebileceginiz 12.3 mp lik makine.
d70s den d300 e geçiş yapan birisi olarak, neden 70s e yarı profesyonel makine dediklerini daha iyi anlıyorsunuz.
evet fotoğrafı çeken makine değil gözdür ama bu makinenin gözü var hehe.
d70s den d300 e geçiş yapan birisi olarak, neden 70s e yarı profesyonel makine dediklerini daha iyi anlıyorsunuz.
evet fotoğrafı çeken makine değil gözdür ama bu makinenin gözü var hehe.
ccdsini temizlerken cikardigi sese kurban olurum ben bunun !
50mm objektifle daha bir baska olur kendileri...
50mm objektifle daha bir baska olur kendileri...
Dinamik alan auto-focus modunda 3D tracking ozelligi ile sanki elinizde bir d3 varmış hissini uyandiran d-slr.
ikinci ellere diğer fotoğraf makinelerine göre çok daha az değer kaybederek düşen makine.
canım makinem. ilk kez slr veyahut dslr kullanacak dimağlara pek tavsiye edilmez. zira makineyi ellerine aldıklarında, oha ne çok tuş var yaaa, filan diyecekleri ve birkaç gün uğraştıktan sonra ellerinden düşürecekleri bir alettir. bunun dışında kilolu olduğunu da söyleyebilirim. ama kendisiyle çekilen fotoğrafları görünce o ağırlığı çekmeye değer diyorum ve söz tekrar uğur dündar'da. uğur dündar?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar