bugün

nikon d300

ureten ınsan degıl kullanan da.
elınıze aldığınız anda ki sadece bodysi yeterli değil ağırlığını hisediyorsunuz. ayrıca tripodu direk lense takan insancıklarda gordum. saygı duyuyorum.*
© copyright 2005 - 2026