bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı3
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- küfreden kız iticiliği3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- göbek adınız2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- beyaz otomobil satın almak15
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- almanya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- bugün de meme atan olmaması13
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
Eskisi gibi güzel gelmiyor nedense.
gece gece güzel giden meret.
Çikolata (kakao) oranı düşük olan gevrek. Eskiden daha şekerliydi çikolata tadını daha yoğun alıyorduk.
edit:Düzeltildi.
edit:Düzeltildi.
Ben çocukken pahalı bir şey miydi bilmiyorum ama annem bitmesin diye mi yoksa çok kakao zararlı diye mi hep bir tatlı kaşığı falan koyardı süte. Kendim gizlice nesquikli süt yaparken 4 5 kaşık koyardım ne kadar karıştırsan da dibinde kalırdı.
Laktoz alerjisi olan yeğenime her istediğinde suyla karıştırdığım şeydir.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
annelerin süte çok cimrice kattığı toz. Yahu kadın koy işte 4-5 kaşık ki yolumuzu bulalım. Yok illa bir kaşık. biz de karıştırmazdık sütle üstte kalan tozları yerdik hey gidi. Şaka maka canım çekti yarın gidip alayım.
bilenler bilir bundan yıllar önce nesquik sütlere karıştırılıp içilen kakao benzeri bir toz üretmişti neyse alışveriş sırasında aldım ondan eve gelip cam şişeye koydum arada süte karıştırıp içerdim, bir gün gidip kavanozu açtım bir kaşık dolusunu ağzıma attım düşüncem tadının güzel olacağıydı ama öyle olmadı hayattan tiksindim o an. ağzımı çalkaladım ama kar etmedi tadına gelecek olursak o kadar iğrenç bir şeker tadı aldım ki o günden bu güne bu tür ürünlere mesafeliyim.
Artık eskisi gibi tat vermeyen şey.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Eski tadı kalmamış aparat. Evet
çok seviyorum, toz halini daha çok.
bir kere kendisinin çikolatasından * zehirlendim, bir daha asla ağzıma sürmedim.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
Çok afedersiniz eşek kadar olduğumuz halde kardesim ve ben bazen bunu mis gibi bir pazar kahvaltısına tercih edecek kadar vizyonsuz olduğumuz için annemin yine başladılar “bok toplarını” yemeye diye bize azar çektiği enfes yiyecek. Çocukluk alışkanlığı olmuş küyür küyür bunu yemek. Süt olmasa leblebi gibi yiyorum.
Bizdekilerin içinde fazla şeker var. Eskiden güzeldi bu toz. Nesquik tavşanına özenip bol bol içerdik bundan.
top top olan kakaoludan almak için markete gittim baktım fiyatına idare eder rahat 2 hafta götürür.Sonra sadece sütle yapılabildiği aklıma geldi sütün fiyatına baktım ve vazgeçtim.peynir,zeytin ekmek devam.
hala her sabah sute dolkup içmekten vazgecemedigim gida.
sütün fiyatına bakacağına peynirin fiyatına baksaydın ya.
çocuklarınıza böyle şeylere öğretmeyin. hep istiyorlar. bağımlılık yapıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar