bugün

nesquik

top top olan kakaoludan almak için markete gittim baktım fiyatına idare eder rahat 2 hafta götürür.Sonra sadece sütle yapılabildiği aklıma geldi sütün fiyatına baktım ve vazgeçtim.peynir,zeytin ekmek devam.
© copyright 2005 - 2026