bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
Eskisi gibi güzel gelmiyor nedense.
gece gece güzel giden meret.
Çikolata (kakao) oranı düşük olan gevrek. Eskiden daha şekerliydi çikolata tadını daha yoğun alıyorduk.
edit:Düzeltildi.
edit:Düzeltildi.
Ben çocukken pahalı bir şey miydi bilmiyorum ama annem bitmesin diye mi yoksa çok kakao zararlı diye mi hep bir tatlı kaşığı falan koyardı süte. Kendim gizlice nesquikli süt yaparken 4 5 kaşık koyardım ne kadar karıştırsan da dibinde kalırdı.
Laktoz alerjisi olan yeğenime her istediğinde suyla karıştırdığım şeydir.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
annelerin süte çok cimrice kattığı toz. Yahu kadın koy işte 4-5 kaşık ki yolumuzu bulalım. Yok illa bir kaşık. biz de karıştırmazdık sütle üstte kalan tozları yerdik hey gidi. Şaka maka canım çekti yarın gidip alayım.
bilenler bilir bundan yıllar önce nesquik sütlere karıştırılıp içilen kakao benzeri bir toz üretmişti neyse alışveriş sırasında aldım ondan eve gelip cam şişeye koydum arada süte karıştırıp içerdim, bir gün gidip kavanozu açtım bir kaşık dolusunu ağzıma attım düşüncem tadının güzel olacağıydı ama öyle olmadı hayattan tiksindim o an. ağzımı çalkaladım ama kar etmedi tadına gelecek olursak o kadar iğrenç bir şeker tadı aldım ki o günden bu güne bu tür ürünlere mesafeliyim.
Artık eskisi gibi tat vermeyen şey.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Eski tadı kalmamış aparat. Evet
çok seviyorum, toz halini daha çok.
bir kere kendisinin çikolatasından * zehirlendim, bir daha asla ağzıma sürmedim.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
Çok afedersiniz eşek kadar olduğumuz halde kardesim ve ben bazen bunu mis gibi bir pazar kahvaltısına tercih edecek kadar vizyonsuz olduğumuz için annemin yine başladılar “bok toplarını” yemeye diye bize azar çektiği enfes yiyecek. Çocukluk alışkanlığı olmuş küyür küyür bunu yemek. Süt olmasa leblebi gibi yiyorum.
Bizdekilerin içinde fazla şeker var. Eskiden güzeldi bu toz. Nesquik tavşanına özenip bol bol içerdik bundan.
top top olan kakaoludan almak için markete gittim baktım fiyatına idare eder rahat 2 hafta götürür.Sonra sadece sütle yapılabildiği aklıma geldi sütün fiyatına baktım ve vazgeçtim.peynir,zeytin ekmek devam.
hala her sabah sute dolkup içmekten vazgecemedigim gida.
sütün fiyatına bakacağına peynirin fiyatına baksaydın ya.
çocuklarınıza böyle şeylere öğretmeyin. hep istiyorlar. bağımlılık yapıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar