bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- bir yazılımcının linkedin de özel hayat paylaşması2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kolu kıllı kız2
- gülüm diyen kız10
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- hayat nasıl yaşanmalı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- yılmaz güney12
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sarıklı yahudi3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- grand theft auto vi3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sözünden dönen2
- 25 haziran 20262
- çorapla uyuyan insan2
- iveco daily2
- erken uyumak2
- anın görüntüsü18
- egay sucukcu7
- türkiye6
- dünya3
- black mirror3
- ankara5
- kemal kılıçdaroğlu18
- mutsuz olalım3
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- adana2
- geceye bir ayet bırak3
Eskisi gibi güzel gelmiyor nedense.
gece gece güzel giden meret.
Çikolata (kakao) oranı düşük olan gevrek. Eskiden daha şekerliydi çikolata tadını daha yoğun alıyorduk.
edit:Düzeltildi.
edit:Düzeltildi.
Ben çocukken pahalı bir şey miydi bilmiyorum ama annem bitmesin diye mi yoksa çok kakao zararlı diye mi hep bir tatlı kaşığı falan koyardı süte. Kendim gizlice nesquikli süt yaparken 4 5 kaşık koyardım ne kadar karıştırsan da dibinde kalırdı.
Laktoz alerjisi olan yeğenime her istediğinde suyla karıştırdığım şeydir.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
annelerin süte çok cimrice kattığı toz. Yahu kadın koy işte 4-5 kaşık ki yolumuzu bulalım. Yok illa bir kaşık. biz de karıştırmazdık sütle üstte kalan tozları yerdik hey gidi. Şaka maka canım çekti yarın gidip alayım.
bilenler bilir bundan yıllar önce nesquik sütlere karıştırılıp içilen kakao benzeri bir toz üretmişti neyse alışveriş sırasında aldım ondan eve gelip cam şişeye koydum arada süte karıştırıp içerdim, bir gün gidip kavanozu açtım bir kaşık dolusunu ağzıma attım düşüncem tadının güzel olacağıydı ama öyle olmadı hayattan tiksindim o an. ağzımı çalkaladım ama kar etmedi tadına gelecek olursak o kadar iğrenç bir şeker tadı aldım ki o günden bu güne bu tür ürünlere mesafeliyim.
Artık eskisi gibi tat vermeyen şey.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Eski tadı kalmamış aparat. Evet
çok seviyorum, toz halini daha çok.
bir kere kendisinin çikolatasından * zehirlendim, bir daha asla ağzıma sürmedim.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
Çok afedersiniz eşek kadar olduğumuz halde kardesim ve ben bazen bunu mis gibi bir pazar kahvaltısına tercih edecek kadar vizyonsuz olduğumuz için annemin yine başladılar “bok toplarını” yemeye diye bize azar çektiği enfes yiyecek. Çocukluk alışkanlığı olmuş küyür küyür bunu yemek. Süt olmasa leblebi gibi yiyorum.
Bizdekilerin içinde fazla şeker var. Eskiden güzeldi bu toz. Nesquik tavşanına özenip bol bol içerdik bundan.
top top olan kakaoludan almak için markete gittim baktım fiyatına idare eder rahat 2 hafta götürür.Sonra sadece sütle yapılabildiği aklıma geldi sütün fiyatına baktım ve vazgeçtim.peynir,zeytin ekmek devam.
hala her sabah sute dolkup içmekten vazgecemedigim gida.
sütün fiyatına bakacağına peynirin fiyatına baksaydın ya.
çocuklarınıza böyle şeylere öğretmeyin. hep istiyorlar. bağımlılık yapıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar