bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- kılıçdaroğlu cemaati2
- egay sucukcu7
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- black mirror3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- golden brown2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sarıklı yahudi2
- velvet10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- online listesi2
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- alstom citadis2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- ameliyat olmak6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dimmu borgir dinlemek3
- haram ile cömertlik yapmak2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
Eskisi gibi güzel gelmiyor nedense.
gece gece güzel giden meret.
Çikolata (kakao) oranı düşük olan gevrek. Eskiden daha şekerliydi çikolata tadını daha yoğun alıyorduk.
edit:Düzeltildi.
edit:Düzeltildi.
Ben çocukken pahalı bir şey miydi bilmiyorum ama annem bitmesin diye mi yoksa çok kakao zararlı diye mi hep bir tatlı kaşığı falan koyardı süte. Kendim gizlice nesquikli süt yaparken 4 5 kaşık koyardım ne kadar karıştırsan da dibinde kalırdı.
Laktoz alerjisi olan yeğenime her istediğinde suyla karıştırdığım şeydir.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
Gayet de güzel oluyor, baktım.
annelerin süte çok cimrice kattığı toz. Yahu kadın koy işte 4-5 kaşık ki yolumuzu bulalım. Yok illa bir kaşık. biz de karıştırmazdık sütle üstte kalan tozları yerdik hey gidi. Şaka maka canım çekti yarın gidip alayım.
bilenler bilir bundan yıllar önce nesquik sütlere karıştırılıp içilen kakao benzeri bir toz üretmişti neyse alışveriş sırasında aldım ondan eve gelip cam şişeye koydum arada süte karıştırıp içerdim, bir gün gidip kavanozu açtım bir kaşık dolusunu ağzıma attım düşüncem tadının güzel olacağıydı ama öyle olmadı hayattan tiksindim o an. ağzımı çalkaladım ama kar etmedi tadına gelecek olursak o kadar iğrenç bir şeker tadı aldım ki o günden bu güne bu tür ürünlere mesafeliyim.
Artık eskisi gibi tat vermeyen şey.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Tozu değil de bi aralar kutu nesquikli sütun tadı çok güzeldi sonra bozdular mahvettiler.
Eski tadı kalmamış aparat. Evet
çok seviyorum, toz halini daha çok.
bir kere kendisinin çikolatasından * zehirlendim, bir daha asla ağzıma sürmedim.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
düşününce bile içim bulanıyor hala.
Çok afedersiniz eşek kadar olduğumuz halde kardesim ve ben bazen bunu mis gibi bir pazar kahvaltısına tercih edecek kadar vizyonsuz olduğumuz için annemin yine başladılar “bok toplarını” yemeye diye bize azar çektiği enfes yiyecek. Çocukluk alışkanlığı olmuş küyür küyür bunu yemek. Süt olmasa leblebi gibi yiyorum.
Bizdekilerin içinde fazla şeker var. Eskiden güzeldi bu toz. Nesquik tavşanına özenip bol bol içerdik bundan.
top top olan kakaoludan almak için markete gittim baktım fiyatına idare eder rahat 2 hafta götürür.Sonra sadece sütle yapılabildiği aklıma geldi sütün fiyatına baktım ve vazgeçtim.peynir,zeytin ekmek devam.
hala her sabah sute dolkup içmekten vazgecemedigim gida.
sütün fiyatına bakacağına peynirin fiyatına baksaydın ya.
çocuklarınıza böyle şeylere öğretmeyin. hep istiyorlar. bağımlılık yapıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar