bugün

/28
ben gördüm çok güzel bi kız..
Isparta, burdur, Afyon bölgesinin en güzel kızı.
Ben görmedim ama güzel olduğunu düşünüyorum.
rakıyı gül suyuyla içen yazar.

malatyalı olsaydı vodkayı kayısı suyuyla içerdi.
Arkadaşlar gül reçelini üç beş kez anca yemişimdir ben ya.
Keşke gül ürünleri dükkanım olsaydı ya.
Açsam mı ?
Ayıp ediyosuunnnn.
Tüm sözlüğe gül suyu sıkıyorum ve gül yaprağı atıyorum şuan. *
Bugün yoğun ya. Aktif rol oynayamıyorumsmddm.
Acilen Galatasaraylı ex sevgilisiyle buluşturulup tekrar başlaması gereken yazardır. Hiç unutamamış adamı.
Dün de lisedeki kantinci abiyle ablayı gördüm rüyamda abi. onları da mı unutamadım. Alla alllaaaaaa.
Ben o kadar kahve içsem herhalde kafam büyürdü. Göller bölgesinin en hızlı kahve içen yazarıdır. Sevdiğimiz bir yazar.
Kahve içince kafa büyümüyor be gülüm. Annen küçükken öyle mi korkuttu nasıl çıktı bu bilgi ortaya zjxzjs.

Neyse demişken bi kahve yapiim.
Evlenince kesin kocasına kahve yaptırıp durur, evet.
Şşşşşşş bak bi.

https://open.spotify.com/...si=T7YOT0sxSPuFQ2QjFqu1kg
Alllaaaaahhhh alllaaaaahh.
Kahvemi içerken dinliyorum şuan. Haydiii eller havaya.
Kitapsıza bak oyna diye attım sanki.
Senden turşu döktüm yollarına şarkısı beklerdim ya.
tüh ya, başlığa şekerpare atmışlardır diye geldik spotify çıktı.
Günaydın sözlüğümüzün yakışıklı uzun müzisyen mor hırkalı terzisi günaaaydın.

Çok güzel şarkıymış ekledim listeme. *
noluyo lan burda?
Nervio sana göz doktoru ısmarlicam bacım, ihtiyaç sezdim
irem kahve içmedim daha açılmadı gözüm ya. *
Nervo doğum günün kutlu olsun

görsel
ktç sallamıyorsa joyeux anniversaire ablam. bu kadını cok sevıyorum tcmi bile veririm ona.
Vaaayyy ktc şaşırttın benidjdjd.

Teşekkür ederim arkadaşlaarrğğğ.

Ben de seni seviyom kıızzz. Kalp.
(bkz: happy birthday to you)
© copyright 2005 - 2026