bugün
- velvet36
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- truesuzluk3
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- bili bili yumurta3
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- kolombiya5
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- amerika birleşik devletleri8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
iyi yav severim çok sayıda kedisi var.
Başka bir sözlük kızını istemeye giderken kendini burada bulman...
Hey nervio ay lak to foo...?
Ben bir şarkıya düştü nervio dedirtmem kimseye...
Yine bir sözlük kızı evlenmiş. Neyse erkek kaldıysa onlara yazalım bari.
hakkında bu kadar enteri girilince vefat etti sandım. lakin evliymiş . vefat etmiş gibi artık benim için.
Sarhoş olabileceğini düşündüğüm yazar. Kafam karıştı.
Evli ve sarhoş olmayan yazar.
Hem ruh hem beden sağlığımı korumak adına Evlilik ve alkol ikisi de benlik değil arkadaşlar.
Hem ruh hem beden sağlığımı korumak adına Evlilik ve alkol ikisi de benlik değil arkadaşlar.
Sözlükte bu kadar kısa erkek olduğunu bilmiyordum. Entryler, mesajlar, nick altı girmeler..
Ayrıca okuduğunuzu da anlayın be. Sinirlendim..
Menuet çok güzel özetlemişsin teşekkürler..
Ayrıca okuduğunuzu da anlayın be. Sinirlendim..
Menuet çok güzel özetlemişsin teşekkürler..
Nervio dogru demis, erkekler boylarını 5 cm uzun söylüyorlar. Genelde böyle. Kadınlar 3müş. Bir yerde okumustum, evet.
Arkadaşlar niye kavga ediyorsunuz siz de 90 c meme aramıyor musunuz biz limonu sadece salataya sıkarken severiz demiyor musunuz.
Sayın manddalina yazdığım entry hiç öyle anlamlara çıkmıyor. O nerden çıktı ya ahshd.
Evet resmi açıklama yapalım o zaman 185 altı olanlar da erkektir, adamdır. Tamam mıyız rahatladık mı şimdi.
Evet resmi açıklama yapalım o zaman 185 altı olanlar da erkektir, adamdır. Tamam mıyız rahatladık mı şimdi.
Sen değilsin git burdan sana çok sinirliyim ortalığı sen karıştırdın..
Haklı bir kızımız. Tespit yapmış. bulunmaz hint kumaşlığı buna denmez bence.
Erkeklerin hepsi 1.80. Ama gel gör ki, 1.80 adam omzuma geliyor... Biz kime güveneceğiz? Nasıl bir yuvarlamadır bu? bu ne bilimsizliktir?
Lakin kadınların hepsi de 1.70. Shshshs
bir de bu açıdan bakalım.
Erkeklerin hepsi 1.80. Ama gel gör ki, 1.80 adam omzuma geliyor... Biz kime güveneceğiz? Nasıl bir yuvarlamadır bu? bu ne bilimsizliktir?
Lakin kadınların hepsi de 1.70. Shshshs
bir de bu açıdan bakalım.
Koruyucu melek değiller okuduğunu anlayan aklı başında insanlar varmış. Uluya dair bir umut işte bu insanlar.
Hadi gelsin yeni linçler şimdi bu entryden sonra bekliyorumajdjf.
Hadi gelsin yeni linçler şimdi bu entryden sonra bekliyorumajdjf.
bu hatunun nick altı belli aralıklarla coşuyor öldü filan sanıyorum merak edip giriyorum herzamanki gibi kezo kavgasını görünce canım sıkılıyor.
Neyse ya sildim entryi. Erkekler mal kızlar aynen.
Kuşkusuz arkadaşlar elimde anakartı yanık ama kalan parçaları iyi durumda, temiz ikinci el temiz pc var ilgilenen varsa.
iki defa temiz demiş. Bu işin içinde bir iş var.
Saçma sapan ve asılsız ithamlara maruz kalan, sonuna kadar haklı bulduğum yazar.
kız genelleme yapmış sadece. Neden üstünüze alıyorsunuz ki her şeyi.
Durum böyle olunca, Acaba bazılarının Boy Kompleksi mi var diye düşünmüyor değilim..
kız genelleme yapmış sadece. Neden üstünüze alıyorsunuz ki her şeyi.
Durum böyle olunca, Acaba bazılarının Boy Kompleksi mi var diye düşünmüyor değilim..
sürekli bir şeylerden şikayet ediyor gibi. hayatı kendine zehir etmiyordur umarım. fazla titiz ve mükemmelliyetçi.
gece acıkmayı bile dert edinebilmiş.
gece acıkmayı bile dert edinebilmiş.
Hakkımda yazılmış en doğru entry. Analiz için tşk. * Titiz ve mükemmelliyetçiyim evet maalesef.
Nervio hanım sizi çok iyi anlıyorum. Bu rezil şartlar altında işletme yürütmenin ne denli zor bir uğraş olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama kimsenin işine gelmediği için umursayan olmuyor maalesef.
Anlaşmalı olduğumuz birçok firma iflas etti. Ürün tedarik etmekte zorlanıyoruz. Elinde ürün olanlarda kırk dereden su getiriyor. Gelir gider dengesini tutturmak o kadar zor ki, neredeyse imkansız. Ek gelirim ve aile desteği olmasa, inanın ben de çoktan beyaz bayrağı çekmiştim.
Geçmiş olsun diyorum. Umarım en kısa sürede toparlarsınız kendinizi..
Anlaşmalı olduğumuz birçok firma iflas etti. Ürün tedarik etmekte zorlanıyoruz. Elinde ürün olanlarda kırk dereden su getiriyor. Gelir gider dengesini tutturmak o kadar zor ki, neredeyse imkansız. Ek gelirim ve aile desteği olmasa, inanın ben de çoktan beyaz bayrağı çekmiştim.
Geçmiş olsun diyorum. Umarım en kısa sürede toparlarsınız kendinizi..
Öncelikle batmadık diğer işimize ağırlık vermeye karar verdik... batıyor olsaydık da evet kahvem hariç alın götürün derdimahdhd.
Menuetcim ne zaman istersen ben bu etkinliğe gelirim biliyorsun.. Üzme beni..
Menuetcim ne zaman istersen ben bu etkinliğe gelirim biliyorsun.. Üzme beni..
Çok teşekkür ediyorum. Gerçekten insanların bu kadar susmasını aklım almıyor. Daha ne kadar böyle gider bu sistem inanın bilmiyorum.
Yeni iş kurmaya cesaret edemiyoruz, mevcut işlerden kazançlar düşüyor. Sonumuz hayrolsun.
Yeni iş kurmaya cesaret edemiyoruz, mevcut işlerden kazançlar düşüyor. Sonumuz hayrolsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar