bugün

/28
Güneş burcum kova olduğu gibi Yükselenim de kova arkadaşlar... *
Menuet gerekeni söylemiş..
Son üç entry kalp ben...
Ay ağlıcam şimdi çok duygulandım... *
Üç beş has kelam etme bahtiyarlığına nail olup, şerefyab olduğum kültürlü hatun. Talihi çiçekli ömrü nev-i baharlı olsun.
uzun süre sonra görününce sevindirmiş kraliçe.
Selam, hshshs..
Allah'ın emri peygamberin kavliyle nickaltına yazıyorum. Umarım hayırlara vesile olur..
Şimdi kedilerini salacak.sjsjsksk.

Evet
senin gibi tinerciyi napsın amk.
Evet 3 çocuğu var ama kedy ehehe.
kafirtos nervioya daha once yurumemis mi? nasil omus boyle bir sey acab.
Ben gördüm aynı simge.
benden başka herkes görmüş amk.

görsel
Elleri ürkütücü bir yazar ama yüzünü bilmiyorum.

Ya da Boyu 190 olabilir.

Ent.
Arkadaşlar beni gören kimse yok sakin olalım herkes eşit şartlardasjdjf.
Boyum 190 yok 173 kadar..
Ellerim neden ürkütücü ya nesi var.. :(
piskopat bi kedisi vardır.
ama sanırım kedisini seviyor.
bi de bazen geceleri dertten uyuyamıyo.
Kedi gibi kıvrılayım mı dizlerine?
ne olduğunu bilmesem de '' geçmiş olsun '' demek istediğim feci iyi kalpli yazar.
Çok zarifsiniz efendim teşekkürler..

Ağır bir grip geçiriyorum.
law and order svu dizisindeki amanda rollins karakteri gibi hem gençlik enerjisi hem de ciddiyetle ustaca harmanlanmış olan kaliteli bir yazar.
Ah Ne kadar güzel bir tanım böyle..
Teşekkürler efendim çok naziksiniz.. *
en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilediğim insancıl yazar. büyük geçmiş olsun.

görsel

edit: kedilere de sevgiler...
Çok teşekkür ederim. :(
Geldim geldim..
Çok hastaydım arkadaşlar.. Şimdi biraz daha iyiyim ve hemen sözlüğe geldimddjdj.
(#46953170)' de bulunan dolu ve iyi niyetli eleştirisinden ötürü, zaten varolan sempatimin daha da arttığı yazar. teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
© copyright 2005 - 2026