bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
vefalı bir müşterisi olduğum ve gün itibariyle 3.25 ytl'ye satılan sigara. marlboro ve winston arasında bir tadı vardır.
en acıklı sigaradır.. içtirirken dusundurur.. iciciye gizliden bi mesaj mı verilmektedir yoksa..
- ee? adı ne demiştin? nooldu sonra..
- "murattı.. rahmetli"
- ee? adı ne demiştin? nooldu sonra..
- "murattı.. rahmetli"
yurt dısında parliament ve marlboro ile aynı fiyata satıldığını duyduğum içimi güzel sağlığa zararlı sigara.
(bkz: sağlığa zararsızıda mı var sanki)
(bkz: bas eksiye ben bunu hakettim)
(bkz: sağlığa zararsızıda mı var sanki)
(bkz: bas eksiye ben bunu hakettim)
hafif bir sigara.
baş agrısı yapan sigara alışmamış bünyenin içmesi imkansızdır yoklukta bile gitmez o kadar lanettir.
çevremdeki arkadaşlarımın ekonomik sıkıntı yaşadığı dönemlerde vazgeçmek zorunda kaldıkları lüksten sonra sarıldıkları sigaralardandır kendileri.
bir zamanlar çok uzun olmadı ama neyse, bu sigaranın kaçak geldiği zamanlarda şimdinin marlboro içenleri tarafından tüketilen sigara. güzeldi pek güzeldi. ama eskidendi. gerçi eskiden herşey güzeldi dimi ama çocuğum..
tekel bandrolü ile satılmaya başlamadan önce export olan versiyonu muhteşem sigara.
free shop'tan karton karton alıp tükettiğimiz, paketi 2.25 ytl civarına gelen sigara.
sıkı bir parliament içicisiyken, "hem paramdan hem sağlığımdan oluyorum,bari ucuzunu içeyim" bahanesiyle transfer olduğum sigara markası. Ayrıca anneannem, yaşça küçük olduğunu düşünmesinden mütevellit kendisine "murat sigarası" diye hitap eder.
parasızlıktan marlboro light tan muratti light a geçilebilir....en uygunu o yani..
marlboro red den winston soft öneriyoruzz...
marlboro red den winston soft öneriyoruzz...
turkiyeye kacak getirildigi zamanlar icenlerin muptelasi oldugu, baska bir marka almadiklari marka. bir digeri icin;
(bkz: davidoff)
(bkz: davidoff)
(bkz: fakir marlborosu) olarak da adlandırılır.
marlboro, l&m gibi philip morris şirketinin ürünü olan, paketlerini üretirken diğerlerine oranla daha çok sorun yaşadığımız * sigara. * *
(bkz: at murattir)
zaman zaman camel tadını yakaladığım sigara. türkiye'de yokken kaçak olarak getirtirdik bunu. daha bir güzeldi o zamanlar.
2008'de yeni dizayn paketlerle satışa sunulacak sigara.
yurtdışında marlboro ve camelden daha pahalıya satılan sigara.
türkiye'nin parlementi.*
(bkz: tutti frutti) *
adı batsın dedirten çamurlu sigara. winston boxa alternatif olsun diye parlement almak için bakkala gidilir göz murattiye çarpar kutusu hoş görünüp alınır. eve gelince bir tane yakılır ağzınızda bıraktığı çamur tadını kazımak, yok etmek için binbirtürlü çaba sarfedelir. bu nedir yahu? sigara değil başka bi madde. boğazdakn geçerken feci boğması da cabası. içmek için yapsalar bi de hiç fena olmaz. yani onun dışında adam öldürmek tehdit etmek tecavüz etmek gibi işlemlerde rahatça kullanabilirsiniz.
ilk çıktığında anlam vermediğim ve de parliament'ın yan sanayisi hissiyatına sevk etmiş sigara. ''kim buldu la bu ismi, sadece muratlara yapılmış sanki'' gibisinden düşüncelere de gark eylemiştir bünyemi.
kabak tadı veren sigaradır... sigarasız kalındığında bile bulunması nimet değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar