bugün
- israil6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 20266
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- bir şeyler söyle3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- birsin allahım2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ingiliz aksanı6
ilginç fantezileri var. Silik atmak yerine 4-5 yıl(sene) çaylak cezası verdikleri oluyor.
Bu da yönetimin bizimle çaylak geçmesi...
Bu da yönetimin bizimle çaylak geçmesi...
moderasyon yok ki müdahale etsinler ara sıra sistem çok fazla şikayet edilen kişileri otomatik çaylaklıyor sizde moderatörler iş yapıyor zannediyorsunuz sözlükte moderatör kalmadı.
An itibariyle çalışmaya başlamış Koçyiğitler.
Binlerce çaylak ve silik var son yarım saat içinde.
Binlerce çaylak ve silik var son yarım saat içinde.
En son 2016 da bana çaylak atmışlardır. Daha da yüzleri gülmedi zaten evet.
Saygı duyulan oluşum. Lâkin bugün görevlerini layıkıyla yerine getirdikleri pek söylenemez. boş başlıktan geçilmiyor.yine de var olduklarını hissetmek güzel.evet.
bu gün tek çalışan günde sözlüğe yarım saat giren mod uludagsozluk02 bile sözlüğe girmedi
sözlük yetkililer sayesinde ayakta yürüyor onlarla da ilerlemez yetkileri çook sınırlı.
sözlük yetkililer sayesinde ayakta yürüyor onlarla da ilerlemez yetkileri çook sınırlı.
her isteyene ip adreslerimizi veren ve bize hiç hir şekilde haber vermeyen yasal uyarı yapmayan bir grup insan.
Baş tacı, Saygı duyulan işini büyük sabır ve hassasiyetle yapan oluşum. Durmak yok yola devam. Evet.
çok boş bir ekiptir.
sapığı, teröristi, trollük adı altında orospu çocukluğu yapanları korurlar.
doğruları söylersiniz entryleri silerler.
sapığı, teröristi, trollük adı altında orospu çocukluğu yapanları korurlar.
doğruları söylersiniz entryleri silerler.
şu sözlük yöneticilerinden
başka da bir tane daha örnek yoktur ki,
yönetimi trollük yapan.
mod sahte hesabından trollük yapmış
bildirdim,
bildirdim diye kızdı
bu seferde başka bir sahte hesabından aynısını yazdı
sen şimdi bundan iş bekle
o zaman burası niye böyle iğrenç bir yer oldu diye çemkirmeyin
burayı hem umumi hela gibi kullanacan
hem de asilzade ayağına yatacan.
tabi tabi.
başka da bir tane daha örnek yoktur ki,
yönetimi trollük yapan.
mod sahte hesabından trollük yapmış
bildirdim,
bildirdim diye kızdı
bu seferde başka bir sahte hesabından aynısını yazdı
sen şimdi bundan iş bekle
o zaman burası niye böyle iğrenç bir yer oldu diye çemkirmeyin
burayı hem umumi hela gibi kullanacan
hem de asilzade ayağına yatacan.
tabi tabi.
bu mallar her şeyi silmeye başladı. zekaları yetmiyor algılamak için, o yüzden fazla kaale almayın.
10 saniye içinde entry silmek ne amk al bunu ye.
görsel
görsel
Saçma sapan entryleri siliyorlar moderatörlük koltuğuna 17 yaşındaki çocuğu mu koydunuz ne yaptınız?
Tanım içeren entry'yi tanımsız diye silen moderasyon.
Niye aynı hızda canlandırmıyorsunuz?
Niye aynı hızda canlandırmıyorsunuz?
almak istediğim yetki. özellikle gece şu sol frame kerhane önünde bekleyen dayıların ortamına dönüyor.
az önce benimde bir tanım içermeyen bir entryimi silmiştir.
uludağ sözlükte birilerinin arka bahçesi olan şey.
Toplasan hepi topu 60 70 entry girmişim 20 tanesini silmişler maaşlar yattı sanırım.
Yav daha ben bile okumadan entry siliniyor belki yanlış yazdım düzelteceğiz amk bu hız ne git araba yarışlarına katıl amk.
kıyıma başladılar yine.
Çok çalişiyahh 30 saniye içinde entry siliyeahh.
Olabilmeniz için Türkçeden pek az anlamanız gereken thing.
Türk işi çalışan sözlük yönetimi.
Yanlış siliyor ama çalışıyor.
Yanlış siliyor ama çalışıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar