bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı3
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- küfreden kız iticiliği3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- göbek adınız2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- beyaz otomobil satın almak15
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- almanya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- bugün de meme atan olmaması13
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
Mitolojide bir tanrıdır.
putperestlik ve büyücülüğü sempatikleştiren dizi.
Bağımlısı olduğum birinci yabancı dizidir.
5. sezonunu heyecanla bekledigim dizidir. "basladi da bana mi haber vermediler acaba" diye de dusunmuyor degilim. *
ilk izlediğim zamandan beri aşırı sarmış dizi.
(bkz: dino merlin)
türk izleyicilerine sevgi kelebekleri göndermiş dizi.
kaynak: yukarıdaki link.
kaynak: yukarıdaki link.
annemin bile takip ettiği bir dizi o derece yani.
bölümleri bir solukta izlenebilen ve beşinci sezonu merakla beklenen dizi.
olmamış.. bir büyüsü yok, insanı cezbetmiyor. başarısız bir uyarlama.
5. sezonu başlayan dizidir. nasıl özlemişim tüm kahramanlarını anlatamam. yalnız çok pis sövesim var.
--spoiler--
abi dizideki tek iyi hatunun gwen gibi tipsiz bir hatun olması nasıl bir şanssızlıktır yahu? morgana taş gibi hatundu, düşman oldu. git gide de tipsizleşti. sefa diye şeker bir kız getirdiler. tam diyorum "ne güzel kız" diye bu da ihanet edip ceza alıyor amk. yeter ulan yeter, sefa ölmesin lan gelecek bölümlerde gwen affetsin bunu.
--spoiler--
--spoiler--
abi dizideki tek iyi hatunun gwen gibi tipsiz bir hatun olması nasıl bir şanssızlıktır yahu? morgana taş gibi hatundu, düşman oldu. git gide de tipsizleşti. sefa diye şeker bir kız getirdiler. tam diyorum "ne güzel kız" diye bu da ihanet edip ceza alıyor amk. yeter ulan yeter, sefa ölmesin lan gelecek bölümlerde gwen affetsin bunu.
--spoiler--
e2 de yayınlanan bir dizi.
ellerinde harika uyarlanabilecek bir konu olmasına rağmen vasat bir uyarlama yapılabilmiş dizidir. sürekli kendini tekrarlıyor. sevimli değil demiyorum yine izlenir elbet ama o konuya bu uyarlama olmamış arkadaş.
arthur ve merlin arasındaki iilişkiyi seviyorum da "gelecek bölüm ne olacak acaba" endişesi taşımamayı daha çok seviyorum sanırım. günlük yayınlanan türk dizileri gibi aslında, özensiz ama annem izler.
gwen'in tipsiz olmadığına inanıyorum lan, evet iyi insan asla ve asla tipsiz olamaz. bence pek bi güzel hatta kraliçe olunca bi silkindi kendine geldi. yeni sezonda çok fazla ön plana çıkmasına da deli oluyorum ulen! evlendirdik olay bitti..
mrogana cadısı da ölsün artık, sıktı.
gwen'in tipsiz olmadığına inanıyorum lan, evet iyi insan asla ve asla tipsiz olamaz. bence pek bi güzel hatta kraliçe olunca bi silkindi kendine geldi. yeni sezonda çok fazla ön plana çıkmasına da deli oluyorum ulen! evlendirdik olay bitti..
mrogana cadısı da ölsün artık, sıktı.
O kadar yabancı dizi arasında belki de en boktan basitliklerin olduğu dizidir.
Önüne gelen Camelot'a saldırır, önüne gelen Arthur'dan intikam almak ister, önüne gelen Merlin'i ezer geçer.
En önemli tapınaklar, yüzyıllardır kimsenin yerini bulamadığı mabetler Arthur ve Merlin ikilisi tarafından Gaius'a sorularak anında bulunur.
Dizi önümüzdeki sezon yayınlanacak mı belli değil fakat hala daha Merlin'in kimliği gizleniyor. 5 sezon geçmiş kardeşim ilerleyin biraz.
--spoiler--
5.sezon, 5.bölümde Merlin'in kendi kazdığı kuyuya düşerek g.tlere gelmesiyle devam etmiştir.
--spoiler--
Önüne gelen Camelot'a saldırır, önüne gelen Arthur'dan intikam almak ister, önüne gelen Merlin'i ezer geçer.
En önemli tapınaklar, yüzyıllardır kimsenin yerini bulamadığı mabetler Arthur ve Merlin ikilisi tarafından Gaius'a sorularak anında bulunur.
Dizi önümüzdeki sezon yayınlanacak mı belli değil fakat hala daha Merlin'in kimliği gizleniyor. 5 sezon geçmiş kardeşim ilerleyin biraz.
--spoiler--
5.sezon, 5.bölümde Merlin'in kendi kazdığı kuyuya düşerek g.tlere gelmesiyle devam etmiştir.
--spoiler--
5.sezon 6. bölümünde işlerin bu sefer kraliçeye sardığı dizidir. Fragmana bakarsak 7. bölümde yine olaylar olaylar.
ilk sezonlarında vasat bir görüntü içerirken son 2 sezondur hiç de fena gitmeyen, çıtır çerez niyetine izlenebilecek dizi.
3.sezon hakkında spoiler
(bkz: küfür içerir)
--spoiler--
bu amına kodum merlini neden götü boklu morganıyı öldürmüyor anlamıyorum salak mıdır nedir lan bu? lan gerizekalı kadın kötü adam hala yardım ediyor yemin ediyorum salak bu çocuk. adam nimuehi öldürüyor morganayı öldüremiyor deli midir nedir amk.
(bkz: sakinim)
--spoiler--
(bkz: küfür içerir)
--spoiler--
bu amına kodum merlini neden götü boklu morganıyı öldürmüyor anlamıyorum salak mıdır nedir lan bu? lan gerizekalı kadın kötü adam hala yardım ediyor yemin ediyorum salak bu çocuk. adam nimuehi öldürüyor morganayı öldüremiyor deli midir nedir amk.
(bkz: sakinim)
--spoiler--
5. sezonun sonuyla birlikte veda edecek olan dizidir. dizinin yapımcısı resmi açıklamayı yapmış. cnbc-e sağolsun başlanan bir iki diziden biriydi. bitecek olması hüzün verici.
4. sezon itibariyle, arthur bu şekilde kral olmamalıydı, uther böyle boku bokuna ölmemeliydi en azından bi savaş neyin olaydı daha kabul olurdu gibisine.soytarının teki çıkıp bıçaklasın seni oldu mu şimdi bu?
edit: ayrıca merlin in şapşikliğine ve arthurun hafif çarpık dişlerine ölürüm.
edit: ayrıca merlin in şapşikliğine ve arthurun hafif çarpık dişlerine ölürüm.
5.sezon 10. bölümü türkiyeye gelmiştir. gayet iyidi. fakaet 5. sezon son sezonu olarak bilgilendirilmiştir.
efsaneye göre büyücü merlin, şeytan tarafından dünyaya yollanmıştır. şeytan, merlin'in annesini becermiş, hamile kalan kadın, merlin'i hayata getirmiştir. bundan sonra çirkin doğan bebek, dizginleri ele alınca, king arthur ve 7 yuvarlak masa şövalyelerine dünyayı dar etmeye çabalamıştır.
diziyi bitirmemek için sıkıcı bir kısırdöngüye hapsedilmiş bir senaryodur... karşınızda google gaius'ın tanımı; her zaman, oraya gitmek imkansız, onu yapmak imkansız, bu büyüyü bozmak imkansız... protez dişlerininde merlin tarafından büyüyle yapıldığına dair bir efsane dolanır durur zihnimde. arthur ve merlin dostluğunu seviyoruz da izliyoruz.
oldukça duygusal bir finalle veda etmiş dizidir. birçok mantıksız kısmına rağmen 5 sezondur diziyi bırakmayan izleyiciyi de güzel bir teşekkür oldu sanırım.
--spoiler--
4 sezon finalinde olduğu gibi 5. sezonun sonunda da savaşlı bir final bekliyordum ancak beklediğim olmadı. arthur ve merlin'in arasındaki büyük dostluğu yansıtmak için final tamamen onlara odaklanmıştı. arada gwaine'in ölümü de kaynadı gitti. arthur'dan çok ona üzüldüm.
--spoiler--
--spoiler--
4 sezon finalinde olduğu gibi 5. sezonun sonunda da savaşlı bir final bekliyordum ancak beklediğim olmadı. arthur ve merlin'in arasındaki büyük dostluğu yansıtmak için final tamamen onlara odaklanmıştı. arada gwaine'in ölümü de kaynadı gitti. arthur'dan çok ona üzüldüm.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar