bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir gün ölecek olmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- paris te son tango2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 2026 dünya kupası14
- opel omega b2
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- pornoyu bırakmak5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- asosyal olmanın sebepleri7
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
finaliyle hayalkırıklığına uğratmış dizidir.
--spoiler--
hiç bir mantık aramadan izlerdim. Hep iyilerin kazandığı eğlencelik bir diziydi benim için. sadece arthur'un, merlin'in gerçek kimliğini öğrendiği günü ve sonrasında kuracakları camelot'u merak ediyordum. meğer çoktan kurmuşlar. arthur'un ölebileceğini bir an bile düşünmedim. o yüzden de çok hazırlıksız yakalandım. bir anda dizi keyfimin içine etti. merlin gibi üzüldüm. ne diye bitti anlamış değilim bir sezon da bundan sonrasını çekselerdi ya.
--spoiler--
hiç bir mantık aramadan izlerdim. Hep iyilerin kazandığı eğlencelik bir diziydi benim için. sadece arthur'un, merlin'in gerçek kimliğini öğrendiği günü ve sonrasında kuracakları camelot'u merak ediyordum. meğer çoktan kurmuşlar. arthur'un ölebileceğini bir an bile düşünmedim. o yüzden de çok hazırlıksız yakalandım. bir anda dizi keyfimin içine etti. merlin gibi üzüldüm. ne diye bitti anlamış değilim bir sezon da bundan sonrasını çekselerdi ya.
--spoiler--
ilginç efek hatası olan bir dizidir. camelottaki meşaleli gardianlarda bulunduğu etrafın duvarlarında surları aydınlatmıyorken diğer oyuncu karakterlerde duvara felan aydınlatıyor. fakat merlin artık esas merlin olmuş. geçen bölümde büyü yeteneği kaybedip tekrar kendi özüne gelerek bulduktan sonra gidecek morgan'ın ağzının payını verecek. hayırlısı bakalım.
finali ile veda etmiş dizidir.
--spoiler--
--spoiler--
finaldeki o kamyon var ya o kamyon, finali yazan senaristlerin taa ....
neyse, ulan gwen çirkini kraliçe oldu ya!
morgana çok kıytırık şekilde nalları dikti, şöyle merlin ile güzel bir kapışmaları olsa fena mı olurdu? biri geçmişin ve geleceğin efendisi bir yeni yetme, diğeri de eski dinin en yüce rahibesi. tek kılıç darbesi ile gitti lan yüce rahibe. ulan kıytırık (büyü gücü olmayan anlamında) arthur bile 2 gün dayandı!
hem artık sihir serbest hale geldi mi camelot'ta? havada kaldı. arthur nalları diktikten sonra, merlin ne yaptı? havada kaldı.
kraliçem çok yaşa ile bitti dizi. biri ordan fırlayı aslanım gralıçam dese daha güzel olurdu vallahi.
tek güzel tarafı sonlara doğru merlin ve arthur arasında geçen konuşmalardı.
Haa bir de o beyaz ejderhaya ne oldu lan?
neyse tekrar edecek olur isek, o kamyon var ya o kamyon, bu finali yazan senaristlerin taaa.....
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
finaldeki o kamyon var ya o kamyon, finali yazan senaristlerin taa ....
neyse, ulan gwen çirkini kraliçe oldu ya!
morgana çok kıytırık şekilde nalları dikti, şöyle merlin ile güzel bir kapışmaları olsa fena mı olurdu? biri geçmişin ve geleceğin efendisi bir yeni yetme, diğeri de eski dinin en yüce rahibesi. tek kılıç darbesi ile gitti lan yüce rahibe. ulan kıytırık (büyü gücü olmayan anlamında) arthur bile 2 gün dayandı!
hem artık sihir serbest hale geldi mi camelot'ta? havada kaldı. arthur nalları diktikten sonra, merlin ne yaptı? havada kaldı.
kraliçem çok yaşa ile bitti dizi. biri ordan fırlayı aslanım gralıçam dese daha güzel olurdu vallahi.
tek güzel tarafı sonlara doğru merlin ve arthur arasında geçen konuşmalardı.
Haa bir de o beyaz ejderhaya ne oldu lan?
neyse tekrar edecek olur isek, o kamyon var ya o kamyon, bu finali yazan senaristlerin taaa.....
--spoiler--
--spoiler--
pek mantıklı bitmemiş dizidir.
--spoiler--
evet, belki yapılabilecek en iyi finalde de arthur ölecekti, doğrudur ki zaten efsane de öyle gider. ancak böyle de olmaz yani. adamın 2 günlük ömrü var, sen git öldükten sonra çağır ejderhayı bu nasıl iş merlin?
son dakikalarda percival koşarak gelip, arthur'u sırtına alıp göle koşacak ve kurtaracak diye izledim, iyi göt oldum hani. he niye böyle düşündüm çünkü yerde iz buldu, morgana'nın izidir diye düşündüm, değilmiş sanırım.
son olarak morgana çok kıytırık öldü, kesinlikle merlin şeker dede halindeyken bir büyü düellosu sonunda ölmeliydi, olmadı.
ayrıca sırf "long live the queen" demek için böyle yapılmamalıydı.
--spoiler--
--spoiler--
evet, belki yapılabilecek en iyi finalde de arthur ölecekti, doğrudur ki zaten efsane de öyle gider. ancak böyle de olmaz yani. adamın 2 günlük ömrü var, sen git öldükten sonra çağır ejderhayı bu nasıl iş merlin?
son dakikalarda percival koşarak gelip, arthur'u sırtına alıp göle koşacak ve kurtaracak diye izledim, iyi göt oldum hani. he niye böyle düşündüm çünkü yerde iz buldu, morgana'nın izidir diye düşündüm, değilmiş sanırım.
son olarak morgana çok kıytırık öldü, kesinlikle merlin şeker dede halindeyken bir büyü düellosu sonunda ölmeliydi, olmadı.
ayrıca sırf "long live the queen" demek için böyle yapılmamalıydı.
--spoiler--
merlin 5.sezonu final sezonu yaparak bitirmiştir.
arthur bok yoluna gitmiştir.
morgana da öyle
merlin ise yüzyıllardır yaşıyor.
subjektif not: böyle anlattım çünkü finalde ağladım toparlamam için yani mükemmel bir finaldi.
edit: yazım hataları.
arthur bok yoluna gitmiştir.
morgana da öyle
merlin ise yüzyıllardır yaşıyor.
subjektif not: böyle anlattım çünkü finalde ağladım toparlamam için yani mükemmel bir finaldi.
edit: yazım hataları.
bradley ve colin bir arada o kadar eğlenciliydiler ki ben bi 5 sezon daha izleyebilirdim bu diziyi. gerçek hayatta da çok iyi arkadaş olduklarından seyirciye geçen samimi bir dostlukları vardı. bir daha nerde böyle bi araya gelcekler de izleyeceğiz. bitişine çok üzüldüm; varsın kendini tekrarlasaydı, varsın efsaneye sadık kalmasaydı yine ama onları bir arada izleyeydik ne olurdu!
--spoiler--
bi haftada tüm bölümlerini izlediğim ve şansıma, sondan bi önceki bölümü bitirdiğim an dizimag tarafından dizi finalinin yayınlanmış olduğu dizi. yani 5 sene takip eden insanlarla aynı anda diziyi bitirdim ki bu çok ilginç bemce. hatta son bölümü izlediğimde son bölüm olduğunu bile bilmiyodum. arthur öldü nası yani amk dedim kendime. sonra merlin mi biri şe dedi, ingiltere ihtiyaç duyduğunda artur geri gelecek falan. ben de sanıyom ki dizi daha yeni başlıyo diyorum içimden amk. yorumlara bi baktım bitti yaaa falan diyolar. ağzını sikeyim ben onların öf.
--spoiler--
bi haftada tüm bölümlerini izlediğim ve şansıma, sondan bi önceki bölümü bitirdiğim an dizimag tarafından dizi finalinin yayınlanmış olduğu dizi. yani 5 sene takip eden insanlarla aynı anda diziyi bitirdim ki bu çok ilginç bemce. hatta son bölümü izlediğimde son bölüm olduğunu bile bilmiyodum. arthur öldü nası yani amk dedim kendime. sonra merlin mi biri şe dedi, ingiltere ihtiyaç duyduğunda artur geri gelecek falan. ben de sanıyom ki dizi daha yeni başlıyo diyorum içimden amk. yorumlara bi baktım bitti yaaa falan diyolar. ağzını sikeyim ben onların öf.
--spoiler--
yeni sezon bölümlerini heyecanla beklediğim dizidir.
an itibari ile final bölümünü izleyip artık izleme zevkine nail olamayacağımı öğrendim.hüzünlüyüm.üzüldüm.mizahın hakkı veriliyodu.daha da dizi izlemem.
Senaristlerin resmen izleyicilere açı çektirmek için yayınladığı kalitesiz ve üzücü bir final olmuş. Keşke finali hiç izlemeseydim de hayalimdeki gibi kalsaydı dedirtir.
5 senedir kaçırmadan izlediğim internetten indirip dizi koleksiyonuma attığım dizi. finalini beğenmesemde bunca yıl cnbc izlememe sebep olduğundan kalbimizde yeri büyüktür.
finali ile ilgili genel fikrin aksini düşünüyorum. dizi olması gerektiği gibi bitti. zaten dizinin başından beri adamlar, "kehanet kehanet"diye bas bas bağırıyorlardı. ve sonuçta da kehanet gerçekleşti.
--spoiler--
yalnız o kamyon sahnesi hakkatende saçmaydı. 20 sn'lik bu bölümü koymasaydılar da olurdu.
--spoiler--
--spoiler--
yalnız o kamyon sahnesi hakkatende saçmaydı. 20 sn'lik bu bölümü koymasaydılar da olurdu.
--spoiler--
albion'u gerçekleştirmiş dizi. bir hizmetçi kız kraliçe oldu.
devamı niteliğinde 3 tane sinema filmi çekilecek olan dizidir.
finali finale benzememiştir..
sadece Bradley James ve Alexander Vlahos için izlediğim dizidir.
arthur karakterinin fiziksel olarak celimsiz görünmesine ragmen bütün güc gösterilerinde galip gelmesi cok sacma.
gercekte güclü kas yapisina sahip olmayan kisinin öyle bi karaktere uygun görülmesi bence cok sacma. adamin gövdesi iri tamam ama kollari celimsiz.
bence o karaktere uygun kisi degil.
ayrica kisaca "gwen" olarak bilinen karakter de cok cirkindir.
Cidden ya cok cirkin o kadin ciktiginda gözlerimi kapatacak kadar göz zevkimi bozuyor yahu.
merlin orantisiz yüz hatlarina ragmen cok sevimli.
her seye ragmen oyunculuk kalitesiz degil o yüzden izlenebilir bir dizi.
arthur'un da babasiyla olan polemigi hep ayniydi.
Babasi diyor hayir, arthur gidiyor kafasina göre is yapiyor falan olaylar degistigi halde kaliplasmis bi döngü vardi. bu sebepten uther'in öldügü iyi oldu. Gercekten.
su siralar finali verilecek olan dizidir. Belki de verilmistir kacirmissam eger bilemedim.
Edit: okudugum son enrtylere göre finali coktaaan vermis olan dizidir.
Ay kafam karisti cnbc-e'de daha gecen gün gördüm final minal diye buna bi aciklik getirip bu yaziyi tekrar editleyecegim. Evet.
yeniden edit: aydınlatıcı bir mesaj aldım dizi aralık 2012'de bitmiş, cnbc-e geriden geliyormuş. bildiğim iyi oldu daha 1 hafta önce falan üzüldüm bitiyor diye çoktan bitmiş zaten.*
gercekte güclü kas yapisina sahip olmayan kisinin öyle bi karaktere uygun görülmesi bence cok sacma. adamin gövdesi iri tamam ama kollari celimsiz.
bence o karaktere uygun kisi degil.
ayrica kisaca "gwen" olarak bilinen karakter de cok cirkindir.
Cidden ya cok cirkin o kadin ciktiginda gözlerimi kapatacak kadar göz zevkimi bozuyor yahu.
merlin orantisiz yüz hatlarina ragmen cok sevimli.
her seye ragmen oyunculuk kalitesiz degil o yüzden izlenebilir bir dizi.
arthur'un da babasiyla olan polemigi hep ayniydi.
Babasi diyor hayir, arthur gidiyor kafasina göre is yapiyor falan olaylar degistigi halde kaliplasmis bi döngü vardi. bu sebepten uther'in öldügü iyi oldu. Gercekten.
su siralar finali verilecek olan dizidir. Belki de verilmistir kacirmissam eger bilemedim.
Edit: okudugum son enrtylere göre finali coktaaan vermis olan dizidir.
Ay kafam karisti cnbc-e'de daha gecen gün gördüm final minal diye buna bi aciklik getirip bu yaziyi tekrar editleyecegim. Evet.
yeniden edit: aydınlatıcı bir mesaj aldım dizi aralık 2012'de bitmiş, cnbc-e geriden geliyormuş. bildiğim iyi oldu daha 1 hafta önce falan üzüldüm bitiyor diye çoktan bitmiş zaten.*
bbc'de yayıınlanan muhteşem bir dizi. Dizide Colin Morgan başrolde oynamaktadır. Özellikle oyunculuğu göz büyüleyicidir.
--spoiler--
Dizide temel olarak kralın oğluna göz kulak olması şeklinde bir kadere sahip olan genç büyücü merlin'in başından geçenler ekrana getirilmiştir. 5 sezon boyunca sürmüştür. An itibari ile dizi olarak sonlanan ve film olarak 3lü bir seri halinde çekilmesi gündemde olan dizidir.
--spoiler--
--spoiler--
Dizide temel olarak kralın oğluna göz kulak olması şeklinde bir kadere sahip olan genç büyücü merlin'in başından geçenler ekrana getirilmiştir. 5 sezon boyunca sürmüştür. An itibari ile dizi olarak sonlanan ve film olarak 3lü bir seri halinde çekilmesi gündemde olan dizidir.
--spoiler--
Sırrı sakla, sihri bozma dediğimizdir.
ciddi ciddi 6. sezonu gündemde olan dizidir.
colin morgan'ın sempatikliğini saymazsak kızların %80'inin bradley james için izleyip bula bula gwen'i bulmasına sinir oldukları dizi. (bkz: kendimden biliyorum)
baykuşunun ismi arşimet olan sihirbaz abimizdir.
toplumumuzdaki vasıfsız insanların rol modeli olmuş vasat karakter. gözleri en iyi ihtimal lenstir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar