bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- true'nun çaylak olması15
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- velvet28
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
ayda 2 entry giren 7. nesil yazar. e hoş gelmiş.
kız olabilitesi vardır.
takip ettiğim 3-5 yazardan biri. güçlü kaleminden çıkan vurucu tespitlerini ilgiyle takip ediyorum. badi tuşu olsa direkt eklerdim.
Ayda 2 entri giren yazarmış. hamdolsun biri de bana rastladı.
son derece terbiyesiz yazar. saygısızca davranışlarda bulunuyor ve menakşe diye enteresan bir nick'i var. çok saygısız.
kimseyle konuşmayacak, naptınız lan kıza diye haline üzülmekte olduğum yazar.
Nicki ile kendini tanıtan ergen, emo, apaçi yazarımızdır.
itiraflara biraz ara vermesi gereken yazar, alışkanlık oluyor sonra.
(#14189411)
(#14189411)
(bkz: nickiyle bayan olduğunu belli eden yazar)
edit:zoruna gitmiş olacak
edit:zoruna gitmiş olacak
sohbet etme şansı buldurum yazarlardan bir tanesi iyi yazar.
üzümlü kek tarifini benden saklayan yazardır.
kalitesinden ödün vermemesi için ergen yaftalarından uzak durması gereken bir çiçektir.
ela gözlü 170 boyunda sarışın kayserili kızları kıskanan panpiş.
hintli insanların tipinin komik olduğunu anlattığım bir entryden sonra, "keşke aynada kendi tipine baksaymış önce" yazan yazardır.
baktım, yine de hintliler daha komik.
baktım, yine de hintliler daha komik.
nickimi kedi bilmem naptı yarrayedim ile kanka olan yazar. *
çaylakmış.
ne kötü bi hissiyattır o öyle. şimdi buralardadır muhtemelen üzülme evlat biz yanındayız.
tanımam etmem. öyle iyilik yapayım dedim.
ne kötü bi hissiyattır o öyle. şimdi buralardadır muhtemelen üzülme evlat biz yanındayız.
tanımam etmem. öyle iyilik yapayım dedim.
(#14649277) bu entry'den sonra şahsıma küfür ettiğinden dolayı çaylak olan yazar. belasını buldu napalım.
yalakalığa devam hala dimi? bütün kızlar toplandık
yalakalığa devam hala dimi? bütün kızlar toplandık
13 yasinda cinar kolejinde okuyan ergen emo yazari.
senin ne futbol bilgin var ki ne konuşuyorsun demesi lazım birinin. ve o biri benim.
senin ne futbol bilgin var ki ne konuşuyorsun? fenerbahçe'nin şike yapmadığı yarın öbür gün mahkemede bile ispatlanacakken, sen kalkmış ne hakla şikeci kulüp taraftarı da çirkef dersin? fenerbahçenin şu an tek bir yaptığı şikeyi bile gösteremezken, kendi başkanın adnan polat ın denizlispor a verdiği teşvik primini nasıl açıklayacaksın? yarın öbür gün takımın adliyelik olunca surat ifaden ne olacak? ofsaytı anlat desem googıldan kopyala-yapıştır yapacak kadar cahilken bu tespit niye? türk futbolunu mu aydınlatıyosun bakim sen?
senin ne futbol bilgin var ki ne konuşuyorsun? fenerbahçe'nin şike yapmadığı yarın öbür gün mahkemede bile ispatlanacakken, sen kalkmış ne hakla şikeci kulüp taraftarı da çirkef dersin? fenerbahçenin şu an tek bir yaptığı şikeyi bile gösteremezken, kendi başkanın adnan polat ın denizlispor a verdiği teşvik primini nasıl açıklayacaksın? yarın öbür gün takımın adliyelik olunca surat ifaden ne olacak? ofsaytı anlat desem googıldan kopyala-yapıştır yapacak kadar cahilken bu tespit niye? türk futbolunu mu aydınlatıyosun bakim sen?
menekşe isimli arkadaşım ile aynı kişi olmasından şüphe duyduğum yazardır. onun konuşma tarzı ile bu yazarın tarzı benziyor zira.
çaylaklıktan kurtulan yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar