bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği14
- düşük iq belirtileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- günün sözü3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- esra'yı aç esra'yı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- lucas luthor2
27 Ağustos 1976 doğumlu eski f1 pilotu. hırslı ve yetenekli adamdır. ama şanssızlıklardan dolayı yeterince kendini gösterememiştir. her zaman daha büyük bir potansiyele sahip olduğunu düşündüm, yapacağı büyük patlamayı bekledim ama göremedik maalesef. yarışlarda gözüm hala onu arıyor, özlüyoruz.
emekli olmuş f1 pilotu kendisini özliycez.
bu sezononun ardından (2013) f1'i bırakacağını açıklayan, bana göre başarılı pilot.
tabi ki bu sezon malezya gp'de sebastian vettel'in takım emrine uymayarak kendisini geçmesi üzerine vettel ve red bull racing ile aralarındaki soğukluk iyiden iyiye büyümüştü. kararında bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum. fakat mesala ferrari'de massa yerine, ya da diğer takımlar için çok iyi bir aday olabilir.
fakat kendisi gelecek sene porsche ile yeni LeMans LMP1 programında yarışmak adına anlaşmış.
tabi ki bu sezon malezya gp'de sebastian vettel'in takım emrine uymayarak kendisini geçmesi üzerine vettel ve red bull racing ile aralarındaki soğukluk iyiden iyiye büyümüştü. kararında bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum. fakat mesala ferrari'de massa yerine, ya da diğer takımlar için çok iyi bir aday olabilir.
fakat kendisi gelecek sene porsche ile yeni LeMans LMP1 programında yarışmak adına anlaşmış.
Formula 1'in en bahtı kara adamlarındandır. Çok yetenekli bir pilot olmasına rağmen takım tercihleri hep yanlış olmuştur ( Minardi,Bmw gibi ) bu yüzden adını en üst seviyeye çıkaramamıştır . Kariyerinin en parlak dönemlerini 34 yaşlarında yaşamak zorunda kalmıştır . Son demlerinde artık hakettiği başarıyı red-bull pilotu olarak yakalamıştır. Red-Bull'un üstün teknolojiye sahip aracı olmasa adını duyuramayacaktı.
Formula 1'de sezonun 6. yarışı olan Monaco'da pole pozisyonda başladığı yarışı hata yapmayarak 1. sırada tamamlayan ve sezonun ilk galibiyetini alan Red Bull'un Avustralyalı pilotu.
yamulmuyorsam 2010 formula 1 sezonunda istanbul park'ta yarışırken aracındaki bir problem nedeniyle geri geri 6. kulenin bulunduğu açıklığa sürüklenmesi ve ardından arabayı bir türlü durduramaması sonucu gözetmen arkadaşlardan takoz istemesi üzerine gerek heyecandan, gerekse tarafların ingilizce konuşma ve anlama sorunlarından dolayı bir türlü anlaşamaması üzerine ortaya komik görüntüler çıkmıştır.
webber'in yangın tüpünü işaret ederek lastiğin altına koyulmasını istemesi ve ardından gözetmenin arabayı itmeye çalışması üzerine direksiyonu yumruklaması kesinlikle izlenesidir. mutlu sona ulaşıldığında alkışlıyor bir de dalga geçercesine.
(video artık mevcut değil)
webber'in yangın tüpünü işaret ederek lastiğin altına koyulmasını istemesi ve ardından gözetmenin arabayı itmeye çalışması üzerine direksiyonu yumruklaması kesinlikle izlenesidir. mutlu sona ulaşıldığında alkışlıyor bir de dalga geçercesine.
(video artık mevcut değil)
kariyeri boyunca şanssızlıklar yaşamış bir pilot.2002'de minardi ile kendi evinde, avustralya gp'sinde f1 tarihinin diğer araçlara oranla en yavaş olan araçlarından biriyle* 5. olmayı başararak ilk yarışında puan alan nadir pilotlar arasına girmeyi başarmıştır.2003'te jaguar ile başarılı bir sezon geçirmiş ve malezya gp'sinde m. schumacherin yanında 2. cepten start almayı başarmıştır.2004'te de keza yine jaguar ile yarışmış ve bu iki sene boyunca 8-11 arası sıralar için mücadele etmiştir.2005'te kendisi için dönüm noktası olmuştur. Williams ve renault takımlarından teklif almış, f1'e yeni adım atmış renault yerine köklü bir geçmişi olan williams-bmw takımı ile anlaşma imzalamıştır. O sene ilk yarışı renault'tan fisichellanın kazandığını duyunca webber sezonun geri kalanında pişman olacağını anlamıştır. Buna rağmen webber williams-bmw ile monacoda 05-06 çifte dünya şampiyonu alonsoyu geçerek kariyerindeki ilk podyuma ulaşmıştır. Webber 2005 sezonunun devamı ve 2006 sezonunda bir çok kez podyum mücadelesi verebilecekken kendi kontrolü dışında ki mekanik sorunlara ve kazalara kurban gitmiştir.2007 sezonunda webber, eski takımı jaguarın devamı olan red bull racing takımına geçmiştir. iki sene red bull aracı altında david coulthard ile mücadele etmiş, aracın gelişim çalışmalarında önemli rol oynamıştır. Nurburgring'de red bull aracı ile podyuma çıkmayı başarmış ve takımına 6 puan ile katkı sağlamıştır.2008 fuji gp'de 2. sırada giderken, yarışta sc piste girmiş ve konvoy esnasında şimdi ki takım arkadaşı vettelin acemice hatası yüzünden o gün için, kariyerindeki tek zafer şansını yitirmiştir.2009'da webber+coulthard+newey tecrübesi ve dehası ile ortaya çıkan araç ile red bull racing brawn takımının ardından en hızlı araç olmuş ve webber 2009 nurburgring gp'de kariyerindeki ilk zaferi elde etmiştir.2010 f1 sezonunda ise griddeki en hızlı olan araç ile webber istikrarlı olarak puanlar toplamış ve son yarışa gelene kadar galibiyet mücadelesi vermiştir, ancak red bull teknik yönetimi daha genç olan ve ilerki seneler için takımın yüzü olarak lanse edecekleri vetteli bir numara olarak görüp webberin şampiyon olmasına yardımcı olmamışlardır. Yardımcı olmadıkları gibi vettelin kendi kanadını kırması üzerine webberin kanadını vettele takıp, eski kanadı webbere takmışlardır.* Buna rağmen webber yarışı kazanmış ve ''ikinci pilot için hiçte fena değil'' yanıtını vermiştir.2011 sezonunda pirelli lastiklerine alışmamakla birlikte startlarda gerilerde kalmasından dolayı kendi açısından başarısız bir sezon geçirmekte. Sezonun son yarışı öncesi az da olsa dünya şampiyonasını 3. bitirme şansı var.2012 sezonunda da red bull racing takımı adına yarışacak.
19 temmuz 1980 doğumlu aktör. scott pilgrim vs. the world ve boiler room gibi filmlerde rol almıştır.
http://www.imdb.com/name/nm0916406/
http://www.imdb.com/name/nm0916406/
formula 1 kariyerine minardi ile başlayan ve ilk yarışında evinde avustralya'da olaylı o yarışta 5. olarak ilk puanlarını almış olan sıralama turlarında zayıf takımlarla önemli dereceler elde etmiş olan başarılı pilot.
2010 sezonu başlarken nice yorumlar okumuştum. herkes redbull-mclaren-ferrari-mercedes rekabetinden bahsediyordu ama her zaman dışlanan birisi vardı. hatta bazıları webber'i bu rekabete değecek yetenekte olmadığını bile söylüyordu ama webber beni bile şaşırtan bir azimle inanılmaz yarışlar çıkarttı ve çıkartıyor. belki de bu yılın şampiyon olabilmesi, formula 1'e adını kazıtması için son şansı olduğunu bilerek yarışıyor. takım arkadaşı vettel'le, takımı redbull'la olan sürtüşmelerine rağmen başı dik havada tüm gururu ile yarışan bu pilotu da ayakta alkışlamak da bana düşüyor. minardi yıllarından beri tuttuğum bu pilotun şu an dünya şampiyonluğu için yarışır olması, puan bile almasına sevindiğim webber'in yarışlar kazanması tarif edilemez duygular. elbette biliyorum webber'in sürüş tekniği anlamında eksikleri var ama o her şeyin üstesinden gelebileceğini bu yıl çoktan kanıtladı. şarap benzetmesi webber'e her şeyden çok daha fazla uyuyor ve bu yıl şampiyon olamasan da senden ufak bile olsa şüphe ettiğim zaman beni göt ettiğin için şimdiden teşekkür ederim mark webber.
2010 sezonu başlarken nice yorumlar okumuştum. herkes redbull-mclaren-ferrari-mercedes rekabetinden bahsediyordu ama her zaman dışlanan birisi vardı. hatta bazıları webber'i bu rekabete değecek yetenekte olmadığını bile söylüyordu ama webber beni bile şaşırtan bir azimle inanılmaz yarışlar çıkarttı ve çıkartıyor. belki de bu yılın şampiyon olabilmesi, formula 1'e adını kazıtması için son şansı olduğunu bilerek yarışıyor. takım arkadaşı vettel'le, takımı redbull'la olan sürtüşmelerine rağmen başı dik havada tüm gururu ile yarışan bu pilotu da ayakta alkışlamak da bana düşüyor. minardi yıllarından beri tuttuğum bu pilotun şu an dünya şampiyonluğu için yarışır olması, puan bile almasına sevindiğim webber'in yarışlar kazanması tarif edilemez duygular. elbette biliyorum webber'in sürüş tekniği anlamında eksikleri var ama o her şeyin üstesinden gelebileceğini bu yıl çoktan kanıtladı. şarap benzetmesi webber'e her şeyden çok daha fazla uyuyor ve bu yıl şampiyon olamasan da senden ufak bile olsa şüphe ettiğim zaman beni göt ettiğin için şimdiden teşekkür ederim mark webber.
Mark Webber (d. 27 Ağustos 1976) Avustralyalı Formula 1 pilotu. 2002'de Minardi adına yarıştı. 2003 yılında Jaguar'a transfer oldu. 2004'e kadar Jaguar'da kalıp 2005'te BMW Williams'a gitti. Ama BMW ile Williams'ın ayrılması üzerine Williams Cosworth'u seçti. Sezon sonuna kadar Williams'ta kalıp, 2007'de Red Bull'a geçti. 2007 sezonunda Red Bull'da en iyi derecesi Nürnburgring'deki 3.'lüğüydü. 2008 yılını da Red Bull'da geçiren Mark Webber, 2009'da Sebastian Vettel ile birlikte Red Bull'da yarışmaya başladı 2009`da F1 kariyerindeki 1. ve 2. birinciliklerini aldı.Şuanda 4.sırada götürdüğü 2009 yılını 4.lük ile bitirmeyi kesinledi.
(http://tr.wikipedia.org/wiki/Mark_Webber)
(http://tr.wikipedia.org/wiki/Mark_Webber)
an itibariyle 2010 ingiltere grand prix'ini kazanmıştır.
o denli dehşet kazadan sapa sağlam çıkmasından sonra, bir şey olmamasına dayanarak;
redbull kanatlandırır.
redbull kanatlandırır.
an itibariyle çok tehlikeli bir kaza yapmıştır..
takım arkadaşı sebastian vettel ile kıyaslanınca yarış veya pole pozisyonu kazandığında sevinmeyen adam. sebastian vettel kupa töreninden sonra bile herkese 1 işareti yaparken bu adam oldu bitti ya işte tamam modundadır. 2010 istanbul gp'sinde vettel ile yaşadığı talihsiz kazadan sonra da kanımca hatalı olmamasına rağmen sorumluluğu üstlenmiştir. düz adam severlerin favorilerindendir.
webber'e almanya'09 yarışından önce geleceği gösterselerdi:bak hemşerim sen burda 1. olacan ama sonraki yarışlarda hiç puan alamayacan deselerdi kuşkusuz webber önce bi hasiktir çekerdi sonra da almanyadaki 1.liği elinin tersiylen iterdi heralde. macaristandan beri 51.5 puanda takılıp kalan, singapurda da yarışı tamamlayamayınca şampiyonluk yarışından kopan ancak sınırlarını her zaman zorlayana webbo bu hırsının karşılığını 2009u kapatmadan 1 gp daha kazanarak gösterdi ve 2010 da ciddiye alınması gerektiğini farkettirdi.*.
bu yıl kariyerinin en iyi sezonunu geçiren ve 7 senedir kovaladığı pole pozisyonunu ve yarış zaferini almanya'da yakalayan avustralya'lı pilot. yarış bitince çılgınlar gibi bağırmıştır, hakkıdır.
HAKETTiĞi BiRiNCiLiĞE KENDi EViNDE ULAŞMIŞ YETENEKLi F1 PiLOTU.
2009 almanya gp'si ile kariyerindeki ilk 1.lik kupasını almış pilot.minardi deyken aldığı ilk puanda da delirmişti gene delirdi.severek izliyoruz.
2009 almanya gp'sinde kariyerinin ilk zaferini elde etmiş avustralyalı pilot.
edit: adam ağlıyor lan, delirdi.
edit: adam ağlıyor lan, delirdi.
(bkz: max weber)
2008 yılında mükemmel istikrarına 2008 fransa grand prix inde de devam etmiş ve yine puanları cebine indirmiş avustralyali pilottur.
takim arkada$i david coulthard'a bakiyorum. bir de bu adama. helal olsun diyorum lan ozetle.
avustralyalı olan bu abimizin almanyayla olan tek ilgisi senedi bir gittiği almanya gp sidir.adam doğma büyüme Queanbeyan lı.hemde içinden....
http://www.markwebber.com/about/
http://www.markwebber.com/about/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar