bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- göbek adınız2
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- saba makamı ile okunan ezan4
- küfreden kız iticiliği2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bugün de meme atan olmaması13
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- makarna süzmek5
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- dünya3
- güne bir şarkı bırak19
an itibari ile duyurulan APPLE cihazı. çok ince daha düşük işlemcili. multi touch trackpad'li.
an itibari ile görücüye çıkmış, küçük sevimli.
http://www.apple.com
http://www.apple.com
13,3 inç arkadan led aydınlatmalı 1280x800 çözünürlüklü ekrana, intel çift çekirdek 1.66 ghz işlemciye, 667 mhz ddr2 2 gb ram'e, 80 gb 4200 rpm harddiske, gelişmiş kablosuz ağ özellğine sahip ağırlığı 1,36 kg olan en kalın yeri sadece 1,9 cm olan dizüstü bilgisayar. bu bilgisayarın muhtemelen en önemli özelliği herhangi bir optik sürücüsünün bulunmaması ve kablosuz ağ yoluyla herhangi bir mac yada pc üzerinden kendi harddiskine program yükleyebilmesi.
kaynak: http://www.apple.com/macbookair/specs.html
kaynak: http://www.apple.com/macbookair/specs.html
multi touch özelliklerini trackpad'inde barındıran dünyanın en ince bilgisayarı.
ne yapsa satacak olan mac'in kullanıcalarına sunduğu yeni oyuncağı.
şaka gibi olmasına rağmen dün istanbul'da yaptığım görüşme sırasında müşterinin sitede kullanmak için gerekli donelerin bulunduğu bir dvdyi verip bunu bir inceleyebilir miyiz demesiyle kızarıp bozararak, ee benim bilgisayarımda cd sürücü yok dediğim zaman suratlarının aldıkları ifadeyle sıçıp, üstüne de taşınabilir hdd mi bursa'da unuttuğum için kendi harddisklerine yükleyerek hddyi bana vermeleriyle sıvamamı sağlayan apple harikası, ama herşeye rağmen allah için güzel makine..
tek eksisi ısınma problemi. usb stickler varken, herşeyi internetten indirebiliyorken kim takar dvd yi cd yi. ayrica external dvd cd sürücüsü var. teknoloji harikası.
kağıt gibi bir bilgisayardır efendim. insanın almaya korkacağı cinstendir, şahsen ben de korkarım. kırılır lan o.
edit: 6 sene sonra, sene 2015, 2. el alacaksın kabız bundan bir tane.
edit: 6 sene sonra, sene 2015, 2. el alacaksın kabız bundan bir tane.
optik sürücüsü olmayan, bunu isteyen için ayrıca bir aparat almanız gereken apple ürünü.
yönetici katında çalışan bayanlara hitap eden bir modeldir gözümde.
yönetici katında çalışan bayanlara hitap eden bir modeldir gözümde.
bilgisayar değil ''netbook''dur kendisi ,diğer marka netbook'lar ile arasındaki fark ,işletim sisteminin konfigürasyona özel hazırlanması sebebi ile daha hızlı olmasıdır...
10 saniyeden az bir sürede açılıp kapanabilen, dünyanın en ince laptopu olan teknolojik devrim. adını adamlar boşuna air(hava) koymamışlar. gören insan ilk önce; 'bu nasıl birşey' moduna giriyor ve bunun neresine sığdırmışlar bu kadar şeyi diyor. kağıt üstünde diğer laptoplara göre özellikleri düşük ve pahalı gözükebilir ama adamlar kullandıkları ekipmanın sonuna kadar hakkını veriyor ve bu küçücük şeyi çok hızlı hale getirebiliyorlar. maclerin kendi işletim sistemini kullanması, windows kullanmaması hem avantaj hem de dez avantaj. denemek ve görmek lazım.
karın kesen diyede adlandırılabilir.
bugün edindiğim apple macbook türü. kesinlikle ve kesinlikle çok memnunum. profesyonel olarak kullanılmayacaksa ideal. tek sorunu cd girişi olmaması fakat usb ve harddiskle çok rahat idare edilebilir. öneririm.
3 haftadır kullandığım, bu süre zarfında hiç kapatmadığım ürün, neden kapatayım ekranı indir uyusun kaldır uyansın. windows o kadar amele geliyor ki anlatamam.
+ özellikleri olaraktan mail, facetime kamera, trackpad, air drop, ultra inceliği ve işletim sisteminin kullanım kolaylığı
- özellik olaraktan da windows kullanan arkadaşlarımla dosya formatı uyumsuzluğu yaşamam geliyor aklıma şimdilik.
+ özellikleri olaraktan mail, facetime kamera, trackpad, air drop, ultra inceliği ve işletim sisteminin kullanım kolaylığı
- özellik olaraktan da windows kullanan arkadaşlarımla dosya formatı uyumsuzluğu yaşamam geliyor aklıma şimdilik.
uzun mesafe yolculuklarda yanına alınası bilgisayar. ince küçük ve hafif. ayrıca çok hızlı.
2012'nin ilk çeyreğinde yeni modellerinin tanıtılması beklenen apple'ın harika sanat eserleri. kaynak: digitimes.
edit: şu sıralar devam etmekte olan ces 2012'de macbook air çakması olan yığınla model tanıtılıyor her firma tarafından. bakıyorum da bütün özellikleri air'den alınmış, görüntüleri bile. bunları görünce, insan o firmaların acizliğini düşünüp air'i daha bir seviyor.
edit2: ivy bridge işlemci ailesinin nisan'da değil de haziran'da tanıtılacağı şüpheleri var. dolayısıyla yeni macbook air ve pro'lar da haziran'dan sonra çıkabilir.
edit3: gelecek ay içinde ve olabildiğince erken tanıtılacağı düşünülüyor.
edit 4: en sonunda bugün wwdc 2012'de tanıtıldı. Ivy Bridge işlemciye sahip ve bütün özellikleri iyileştirilmis mükemmel bir ürün olmuş. Fiyatlarda degişiklik yok.
edit 5: dayanamadım, baktım çok da beklemeye değmeyecek. gittim mid-2011 13-inç modelini aldım. saygılar. bu da ilk entry'm macbook air'den.
edit 6: bilkom'da satışa çıkmış hayırlı uğurlu olsun.
edit: şu sıralar devam etmekte olan ces 2012'de macbook air çakması olan yığınla model tanıtılıyor her firma tarafından. bakıyorum da bütün özellikleri air'den alınmış, görüntüleri bile. bunları görünce, insan o firmaların acizliğini düşünüp air'i daha bir seviyor.
edit2: ivy bridge işlemci ailesinin nisan'da değil de haziran'da tanıtılacağı şüpheleri var. dolayısıyla yeni macbook air ve pro'lar da haziran'dan sonra çıkabilir.
edit3: gelecek ay içinde ve olabildiğince erken tanıtılacağı düşünülüyor.
edit 4: en sonunda bugün wwdc 2012'de tanıtıldı. Ivy Bridge işlemciye sahip ve bütün özellikleri iyileştirilmis mükemmel bir ürün olmuş. Fiyatlarda degişiklik yok.
edit 5: dayanamadım, baktım çok da beklemeye değmeyecek. gittim mid-2011 13-inç modelini aldım. saygılar. bu da ilk entry'm macbook air'den.
edit 6: bilkom'da satışa çıkmış hayırlı uğurlu olsun.
13.3" inçlik versiyonunun fiyat performans oranı 15 macbook pro'dan yüksektir. üstelik çok daha hafif ve taşınılabilir bir bilgisayardır.
windows işletim sistemi arabaysa mac ferraridir.
bir yıldır kullandığım alet.
fikir güzel şekil güzel ama maalesef teknoloji buna hazır değil filim izlerken bile deli gibi fan çalışıyor arkadaş yine ivy bridge sürümünde daha iyi diyorlar ama hala eksiği çok belki haswel işlemcilerde durum düzelir ayrıca hafıza da büyük bir sorun zaten ultrabooklar tam bir felaket denemeyin bile
fikir güzel şekil güzel ama maalesef teknoloji buna hazır değil filim izlerken bile deli gibi fan çalışıyor arkadaş yine ivy bridge sürümünde daha iyi diyorlar ama hala eksiği çok belki haswel işlemcilerde durum düzelir ayrıca hafıza da büyük bir sorun zaten ultrabooklar tam bir felaket denemeyin bile
retina ekranla birlikte haswell'in 12 saatlik ''all day battery life'' olayı da sona erecektir.(ama apple yine aynı batarya ömrü olduğunda ısrar etse bile o düşüş gerçek kullanımda ortaya çıkacak aha buraya yazdım.) ayrıca alet daha da ısınacaktır. o yüzden retina retina diye tutturmanın alemi yok retina isteyen macbook pro alsın. gören de ana karnındayken ultrason fotoğraflarımız hd fhd falan sanır senin hayatın siyah beyaz başlamış be yavrum ne retinası..
sırf ssd sahibi olduğu için imac'imden çok daha performanslı çalışan makinedir.
daha önce mac kullanmamış birisi olarak 2013 versiyonunu alıp denediğim tek kelimeyle hayran olduğum alettir.
daha önce touchpad yada ne derseniz deyin bu kadar kullanışlı olabileceğini hayal dahi etmemişim, arada kullandığım sony vaio laptop kalas gibi gelmeye başladı ki ondada mouse'a bağımlıyım ama mac'te böyle bir durum yok yazılım donanım uyumlulluğunu hemen hissediyosunuz. yıllarca windows kullanmış biri olarak artık dönmeyi aklımın ucundan bile geçirmememi sağlayabilmiş bu zamana kadar cesaret edipte kullanmadığım için kendime kızmamı sağlamıştır.
hayatıma kolaylık katan bir diğeri için: (bkz: amazon kindle paperwhite)
daha önce touchpad yada ne derseniz deyin bu kadar kullanışlı olabileceğini hayal dahi etmemişim, arada kullandığım sony vaio laptop kalas gibi gelmeye başladı ki ondada mouse'a bağımlıyım ama mac'te böyle bir durum yok yazılım donanım uyumlulluğunu hemen hissediyosunuz. yıllarca windows kullanmış biri olarak artık dönmeyi aklımın ucundan bile geçirmememi sağlayabilmiş bu zamana kadar cesaret edipte kullanmadığım için kendime kızmamı sağlamıştır.
hayatıma kolaylık katan bir diğeri için: (bkz: amazon kindle paperwhite)
tüm zamanların en estetik tasarıma sahip bilgisayarı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar