bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- bugün de meme atan olmaması4
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- köyde gece tuvalete gitmek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- femboy erkeklere yürüyen dayılar2
- red bull2
entry'ler (29)
Dahice bir fikir. Ayrica
(bkz: hepimiz ibne olsak kizlara ihtiyac kalmaz)
(bkz: hepimiz ibne olsak kizlara ihtiyac kalmaz)
bir yıldır kullandığım alet.
fikir güzel şekil güzel ama maalesef teknoloji buna hazır değil filim izlerken bile deli gibi fan çalışıyor arkadaş yine ivy bridge sürümünde daha iyi diyorlar ama hala eksiği çok belki haswel işlemcilerde durum düzelir ayrıca hafıza da büyük bir sorun zaten ultrabooklar tam bir felaket denemeyin bile
fikir güzel şekil güzel ama maalesef teknoloji buna hazır değil filim izlerken bile deli gibi fan çalışıyor arkadaş yine ivy bridge sürümünde daha iyi diyorlar ama hala eksiği çok belki haswel işlemcilerde durum düzelir ayrıca hafıza da büyük bir sorun zaten ultrabooklar tam bir felaket denemeyin bile
tahminim şöyle muhammed biraz titiz biri emizliğe düşkün o sırada tabi tuvalet kağıdı yok araplarda pintidir bilen bilir sol elle yemek yemeyi yiyeceğe dokunmayı yasaklamış olabilir tabi bu sadece tahmin
lisedeyken abilerden biri isviçreli bilim adamları sol elle yemenin çok sağlıksız olduğunu bulmuşlar falan ddedi çocuk aklı şte hemen inandık
lisedeyken abilerden biri isviçreli bilim adamları sol elle yemenin çok sağlıksız olduğunu bulmuşlar falan ddedi çocuk aklı şte hemen inandık
yurdum insanının bilmediği şey.
genelde aklında beliren şey yarı balık yarı kaplan yarı deniz yıldızı yarı balıktır bunların en büyük sebebi hy
genelde aklında beliren şey yarı balık yarı kaplan yarı deniz yıldızı yarı balıktır bunların en büyük sebebi hy
aninden yapınca partnerinizin gözünde korkuyu ve zevki görebilirsiniz
sıradan insan gibi yaşarız tek farkımız biz okur felsefe yaparız
(bkz: ayrıca yaptığın ironiye sokayım)
(bkz: ayrıca yaptığın ironiye sokayım)
genellikle tümünde bulunan özelliklerdir.
her zaman karşınıza çıkar söylemesenizde ateist olduğunuzu duyup kendini cihat yapıyormuşcasına yanınıza gelir bunlar lafı dolandırı dolandır evrime getir zaten konuşmanın başında anlarsınız hiç istisnasız getirirler konuyu.
sanırım bir el kitapları var yazarını herkes bilir okudum boktan siktiri bok bir kitap orda yazanları aynen söylerler hiç şaşmazlar ve hep evrim onusunu çok araştırdıklarını söylerler -ki doğru söyleyen yoktur okudukları very big cat amcamızın kitabıdır-
başlangıç tesadüf saçmalığı ile gelir genel hikayeler köprü gibi hikayeledir
sonra evrimde maymunun çocuğu neden insan olur derler (o sırada ben inanılmaz bir haz alırım ama cevap vermem sadece kafamla onaylarım ve acırım cehaletinden dolayı)
sonra gurur mevzusu gelir tamam senin atan maymun ben utanıyorum benimki insan derler (yine cevap vermeye tenezzül etmem) ve tartışma biter ben hiç cevap vermemiş olurum zaten onun buna ihtiyacı yoktur
final şöyle olur eğer tartışmacı abi ise gel bizim sohbetlere içindeki boşluk gider derler -boşluk hissetmem-
eğer kendi halinde bir yobazsa zaferle hiç birşey demeden gider.
geçilmesi gereken edit: hiçbirimiz dawkins değiliz ama onun bilgilerini paylaşan bir insan olduğunu unutmamak gerekir yani onun bildiklerini ondan öğrenebiliriz. sadece 'big cat' okuyarak evrimi çözdüklerini sananlardan farklı olarak biz pek çok görüşün kitabını okuruz ve önümüze gelen bilgileri doğru kabul etmek yerine sorgularız eğer anti evrimciler kitaplarındaki fosilleri incelerlerse hepsinin ne kadar büyük aldatmaca olduğunu anlarlar
bilmeyenlere özel edit: teori kelimesine çok takar bunlar yazıktır teorinin günlük kullanımla bilimsel kullanımı arasındaki farkı bilmezler.
her zaman karşınıza çıkar söylemesenizde ateist olduğunuzu duyup kendini cihat yapıyormuşcasına yanınıza gelir bunlar lafı dolandırı dolandır evrime getir zaten konuşmanın başında anlarsınız hiç istisnasız getirirler konuyu.
sanırım bir el kitapları var yazarını herkes bilir okudum boktan siktiri bok bir kitap orda yazanları aynen söylerler hiç şaşmazlar ve hep evrim onusunu çok araştırdıklarını söylerler -ki doğru söyleyen yoktur okudukları very big cat amcamızın kitabıdır-
başlangıç tesadüf saçmalığı ile gelir genel hikayeler köprü gibi hikayeledir
sonra evrimde maymunun çocuğu neden insan olur derler (o sırada ben inanılmaz bir haz alırım ama cevap vermem sadece kafamla onaylarım ve acırım cehaletinden dolayı)
sonra gurur mevzusu gelir tamam senin atan maymun ben utanıyorum benimki insan derler (yine cevap vermeye tenezzül etmem) ve tartışma biter ben hiç cevap vermemiş olurum zaten onun buna ihtiyacı yoktur
final şöyle olur eğer tartışmacı abi ise gel bizim sohbetlere içindeki boşluk gider derler -boşluk hissetmem-
eğer kendi halinde bir yobazsa zaferle hiç birşey demeden gider.
geçilmesi gereken edit: hiçbirimiz dawkins değiliz ama onun bilgilerini paylaşan bir insan olduğunu unutmamak gerekir yani onun bildiklerini ondan öğrenebiliriz. sadece 'big cat' okuyarak evrimi çözdüklerini sananlardan farklı olarak biz pek çok görüşün kitabını okuruz ve önümüze gelen bilgileri doğru kabul etmek yerine sorgularız eğer anti evrimciler kitaplarındaki fosilleri incelerlerse hepsinin ne kadar büyük aldatmaca olduğunu anlarlar
bilmeyenlere özel edit: teori kelimesine çok takar bunlar yazıktır teorinin günlük kullanımla bilimsel kullanımı arasındaki farkı bilmezler.
iş aşkı ile yanıp tutuşan kapıcıdır.
yine işten geç döndüğüm bir gündü 12 civarı.
kapıyı çalmadım sevgili iyilik timsali karım uyanmasın zaten bütün gün benim için uğraşıyor sessizce kapıyı açtım yatak odasına doğru gidiyordum garip sesler geliyordu ''ahhh uhhh devam et'' şeklinde karıcığım rüya görüyordur diyip mutfaktan bir su aldım yatak odasına girdim
birde ne görim bizim kapıcı cafer benim yatak odamda bi an düşüncesizlik ettim ve bağırdım ne oluyor burda diye -bazen böyle ayılıklarım oluyor karıma karşı- sevgili eşim büyük bir sakinlikle birşey yok kocacım cafer senin yerine yatağı ısıtsın diye çağırdım sen üşüme diye o an nasıl pişman oldum hemn özür diledim o srada cafe abi suyu ne iyi ettinde getirdin dedi yenge ile muhabbet baya susattı dedi bende suyu uzattım içti tabi emekçi adam saygı duymak lazım.
cafer ben kaçim artık dedi hadi size kolay gelsin dedi ve çıktı benim içimde sadece o an düşüncesizliğimin pişmanlığı kaldı sabaha kadar uyutmadı beni sabah kalkar kalkmaz tek taş aldım benim canım karıma.
yine işten geç döndüğüm bir gündü 12 civarı.
kapıyı çalmadım sevgili iyilik timsali karım uyanmasın zaten bütün gün benim için uğraşıyor sessizce kapıyı açtım yatak odasına doğru gidiyordum garip sesler geliyordu ''ahhh uhhh devam et'' şeklinde karıcığım rüya görüyordur diyip mutfaktan bir su aldım yatak odasına girdim
birde ne görim bizim kapıcı cafer benim yatak odamda bi an düşüncesizlik ettim ve bağırdım ne oluyor burda diye -bazen böyle ayılıklarım oluyor karıma karşı- sevgili eşim büyük bir sakinlikle birşey yok kocacım cafer senin yerine yatağı ısıtsın diye çağırdım sen üşüme diye o an nasıl pişman oldum hemn özür diledim o srada cafe abi suyu ne iyi ettinde getirdin dedi yenge ile muhabbet baya susattı dedi bende suyu uzattım içti tabi emekçi adam saygı duymak lazım.
cafer ben kaçim artık dedi hadi size kolay gelsin dedi ve çıktı benim içimde sadece o an düşüncesizliğimin pişmanlığı kaldı sabaha kadar uyutmadı beni sabah kalkar kalkmaz tek taş aldım benim canım karıma.
iyilik severliğinden dolayı yaptığı harekettir.
iş çıkışı eve bir şeyler almak için karımın her zaman alışveriş yaptığı manava gittim. manav beni görünce oooo abi hoş geldin bende yeni sizden geliyorum yengenin ihtiyaçları vardı onları giderdim dedi bunu söyleyince manavın çırağı birden güldü heralde aklına komik birşey gelmiştir gülsün çocuk mutlu olmak onunda hakkı. bende iyi iyi ben yokken ihtiyacı olursa aramasını ben söyledim dedim çırak birden ne mezhep varmış sende abi at koştur dedi tabi ben bir şey anlamadım neyse biraz elma biraz portakal aldım tam giderken manav baya irice bir muz uzattı ve al abi yengeye küçük bir hediye o anlar dedi mesajı neyse heralde eşim hamileye ya 2 aylık (allahın hikmeti ben üç aydır karıma yaklaşmıyorum işte kısmeti ile geliyor çocuk mucize işte ) bu yüzden veriyor dedim aldım torbaya koydum sonr a bir avuç erik uzattı yengeye götür abi en çok buna benziyor kütür kütür yersin dedi ve iki tanede keçi boynuzu verdi abi bunlada sana çok yakışır dedi işte bizim esnaf böyle iyi düşünceli allah herkesin karşısına böylelerini çıkarsın.
iş çıkışı eve bir şeyler almak için karımın her zaman alışveriş yaptığı manava gittim. manav beni görünce oooo abi hoş geldin bende yeni sizden geliyorum yengenin ihtiyaçları vardı onları giderdim dedi bunu söyleyince manavın çırağı birden güldü heralde aklına komik birşey gelmiştir gülsün çocuk mutlu olmak onunda hakkı. bende iyi iyi ben yokken ihtiyacı olursa aramasını ben söyledim dedim çırak birden ne mezhep varmış sende abi at koştur dedi tabi ben bir şey anlamadım neyse biraz elma biraz portakal aldım tam giderken manav baya irice bir muz uzattı ve al abi yengeye küçük bir hediye o anlar dedi mesajı neyse heralde eşim hamileye ya 2 aylık (allahın hikmeti ben üç aydır karıma yaklaşmıyorum işte kısmeti ile geliyor çocuk mucize işte ) bu yüzden veriyor dedim aldım torbaya koydum sonr a bir avuç erik uzattı yengeye götür abi en çok buna benziyor kütür kütür yersin dedi ve iki tanede keçi boynuzu verdi abi bunlada sana çok yakışır dedi işte bizim esnaf böyle iyi düşünceli allah herkesin karşısına böylelerini çıkarsın.
Tadı en güzel olan soda. Tadı çok azda olsa birayı anımsatır.
mor renkli lekelerdir.
Bundan seneler önce daha üniversitedeyken kız arkadaşım yanıma geldiğinde saçını bir tarafta topladığını ve ve yaz ortasında atkı kulandığını gördüm ve neden bunu yaptığını hasta olup olmadığını sordum oda yok sadece üşüdüğünü söyledi. Ama atkısını ters takmıştı bende durda atkını düzeltim deyip atkıyı çektim birden boynundaki morlukları gördüm ve ne olduğunu sordum oda hiç dün gece çok sarhoş olduğunu ve 5 sınıf arkadaşı ile (tabi bunlar erkek) vampircilik oynadıklarını ve sevgilimin her yerini ısırıp emdiklerini söyledi bende çok mutlu oldum çünkü sevgilim mutluydu oyun oynuyordu belkide garibim çocukluğunu yaşayamamıştır o günden sonra sevgilim oyun oynamak istediğinde bende bizim evi boşaltıp otele gidiyordum sevgilim rahat rahat oyununu oynuyordu. ev arkadaşlarım bana boynuzlandığımı söyleselerde ben kulak asmadım ben o kadar saf mıyım ki anlamıyayım aldatıldığımı.
Bundan seneler önce daha üniversitedeyken kız arkadaşım yanıma geldiğinde saçını bir tarafta topladığını ve ve yaz ortasında atkı kulandığını gördüm ve neden bunu yaptığını hasta olup olmadığını sordum oda yok sadece üşüdüğünü söyledi. Ama atkısını ters takmıştı bende durda atkını düzeltim deyip atkıyı çektim birden boynundaki morlukları gördüm ve ne olduğunu sordum oda hiç dün gece çok sarhoş olduğunu ve 5 sınıf arkadaşı ile (tabi bunlar erkek) vampircilik oynadıklarını ve sevgilimin her yerini ısırıp emdiklerini söyledi bende çok mutlu oldum çünkü sevgilim mutluydu oyun oynuyordu belkide garibim çocukluğunu yaşayamamıştır o günden sonra sevgilim oyun oynamak istediğinde bende bizim evi boşaltıp otele gidiyordum sevgilim rahat rahat oyununu oynuyordu. ev arkadaşlarım bana boynuzlandığımı söyleselerde ben kulak asmadım ben o kadar saf mıyım ki anlamıyayım aldatıldığımı.
Yardım severliğinden dolayı yaptığı olaydır.
Evde tek başınayım benim hatun arkadaşına gitti arkadaşını karısı terk etmişte teselli verecekmiş yardım sever karım insan değil adeta iyilik meleği. Neyse ben evde acıktım yemek yapacam bi baktım tüp boş hemen dolabın üzerindeki numarayı arayıp bir tane istedim. 5-10 dk içinde geldi tüpçü kapıyı açtım yenge yok mu diye sordu bende yok bugün dedim adam hayal kırıklığına ugradı heralde devamlı müşterisini göremeyince üzüldü. Tüpü taktı borcum ne kadar dedim olur mu abi kalsın biz yenge ile ödeşiriz dedi nasıl olur al su parayı dedim yok abi ben yengeyle hallederim dedi. Heralde ilk defa gördü beni ayağım alışsın diye para almadı çakal ama ben yer miyim? Çok açıkgöz biriyimdir.
Evde tek başınayım benim hatun arkadaşına gitti arkadaşını karısı terk etmişte teselli verecekmiş yardım sever karım insan değil adeta iyilik meleği. Neyse ben evde acıktım yemek yapacam bi baktım tüp boş hemen dolabın üzerindeki numarayı arayıp bir tane istedim. 5-10 dk içinde geldi tüpçü kapıyı açtım yenge yok mu diye sordu bende yok bugün dedim adam hayal kırıklığına ugradı heralde devamlı müşterisini göremeyince üzüldü. Tüpü taktı borcum ne kadar dedim olur mu abi kalsın biz yenge ile ödeşiriz dedi nasıl olur al su parayı dedim yok abi ben yengeyle hallederim dedi. Heralde ilk defa gördü beni ayağım alışsın diye para almadı çakal ama ben yer miyim? Çok açıkgöz biriyimdir.
Şuan sahip olduğum müthiş cihazdır. Android sayesinde işlerimi kolayca hallediyorum.
Ot gibi suratına bakması.
Yeni telefonları ile piyasaya hızlı bir giriş yapan firma.
Yaşanması pek mümkün olmayan olaydır.
Patlak kelimesini kullanacak kadar iğrenç insandır.
+Patlak mısın.
-Evet peki ya sen
+Evet...
-Orusbu erkek.
+Patlak mısın.
-Evet peki ya sen
+Evet...
-Orusbu erkek.
(Bkz:Mobil uygulama geliştiricisi)
Böyle diyince havalı oluyor. Ama asıl: (bkz: Elektrik elektronik mühendisi)
Böyle diyince havalı oluyor. Ama asıl: (bkz: Elektrik elektronik mühendisi)
Symbianın güvenlik için almış olduğu önlemdir. Çözüm basittir hackli bir fw kurmanız yeterlidir hackli fw ise forumlarda bol bol mevcuttur.