bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
hayatımda izlediğim en iyi filmeler listesinde ilk 5'te olan filmdir. her ne kadar dışarıdan bakınca kiralık katil, aksiyon, kan temalı bir film gibi görünsede yoğun dozda duygusallık barındırır. çoğu zaman üzülüp, hüzünlendiğiniz sahneler olur fakat bu duygu yoğunluğuna kendinizi çok kaptırmadan frenleyebilirsiniz, ta ki son sahnede çalmaya başlayan shape of my heart'a kadar.
jean reno ve natali portmanın oynadığı harika ötesi bi film
bi film düşünün ki izledikden sonra rahat bi 2 haftası sürüyor etkisinden çıkmak.
bende bi yan etki yaptı.
jean renonun yaşlandığını görünce duygulanıyorum. *
leon rölünün etkisi olsa gerek adam yaşlanmasın istiyorum.
bi film düşünün ki izledikden sonra rahat bi 2 haftası sürüyor etkisinden çıkmak.
bende bi yan etki yaptı.
jean renonun yaşlandığını görünce duygulanıyorum. *
leon rölünün etkisi olsa gerek adam yaşlanmasın istiyorum.
kesinlikle izlenesi filimdir.
this is from mathilda sahnesi unutulmazında unutulmazıdır.
this is from mathilda sahnesi unutulmazında unutulmazıdır.
son sahneleriyle efsane olan filmdir. leonun bu mathildadan diyerek pimi vermesi, mathildanın çiçeği bahçeye dikmesi
tekrar izlenmek üzere rafa kaldırıldı lakin benim anlamadığım bir şey var filmin müzikleri bana sanki ramazanda şu yayınlanan şeyleri izliyormuşum hissi uyandırdı. yalnız sondaki soundtrack harika idi.
bir de bir de jean renonun ne kadar karizmatik bir adam olduğunu bir kere daha görmüş oldum. hayır herhangi biri öyle davransa mal dersin ama o adam karizmatik.
sonuç olarak replikleriyle hafızalara kazınan tekrar tekrar izlenilesi filmdir
bir de bir de jean renonun ne kadar karizmatik bir adam olduğunu bir kere daha görmüş oldum. hayır herhangi biri öyle davransa mal dersin ama o adam karizmatik.
sonuç olarak replikleriyle hafızalara kazınan tekrar tekrar izlenilesi filmdir
bu filmle ilgili o kadar iyi cümleler kurulmuş ki yazarlar tarafından, sanırım başka birşey ekleyemeyeceğim. ya da biraz da ben ekleyim ya olsun ;)
böylesine pis bir dünyanın içinde, böylesine saf bir aşkın oluşu bile bu filmi muhteşem yapmaya yetiyor. ilk seyrettiğimde " oha resmen 13 yaşındaki kıza aşık oldu herif " dedim ama sonra kendimden utandım. çünkü ordaki durum, hayatta hiç bir beklentisi kalmamış iki insanın bu derece birbirlerine bağlanması, yaşamak için bir kaç sebebin olduğunu belirtiyor, hatta ölmek için bile.
gary oldman'ı saymazsak küfür yiceğimi biliyorum * bir insan bu kadar mı muhteşem piskopat rolü yapar? adama küfür küfüre gittim bütün film boyunca ama neden bilmiyorum içten içe de sempati duydum ;)
özet olarak, tam bir başyapıt(bu kelime yetmiyor ama neyse).
edit: eksileyen arkadaşa sormak istiyorum. neden?
böylesine pis bir dünyanın içinde, böylesine saf bir aşkın oluşu bile bu filmi muhteşem yapmaya yetiyor. ilk seyrettiğimde " oha resmen 13 yaşındaki kıza aşık oldu herif " dedim ama sonra kendimden utandım. çünkü ordaki durum, hayatta hiç bir beklentisi kalmamış iki insanın bu derece birbirlerine bağlanması, yaşamak için bir kaç sebebin olduğunu belirtiyor, hatta ölmek için bile.
gary oldman'ı saymazsak küfür yiceğimi biliyorum * bir insan bu kadar mı muhteşem piskopat rolü yapar? adama küfür küfüre gittim bütün film boyunca ama neden bilmiyorum içten içe de sempati duydum ;)
özet olarak, tam bir başyapıt(bu kelime yetmiyor ama neyse).
edit: eksileyen arkadaşa sormak istiyorum. neden?
tekrar tekrar izlenilebilecek, dünyanın en iyi filmlerinden biri.
abimiz diyebileceğimiz birkaç karakterden biridir. gerçek olsa arkasından ölümüne gidilir, gelin vurucaz yıkıcaz dese peşinden döner bıçağıyla gidilebilecek birkaç adamdan biridir. kız çocuğunu suistimal etmeyip ona babalık yapmasıyla yüreklerde ayrı yeri vardır. vur de vuralım leon. hepimiz leon'uz.
ne kadar izlediğimin sayısını asla hatılayamayacağım eşsiz bir luck besson şaheseri. hemen hemen tüm repliklerini bilmeme rağmen hala izleyince veya düşününce insanın tüylerini diken diken etmeyi başarabilen yegane bir yapıt.
bu filmi izlemediyseniz(ki epey vardı yine) kesinlikle izleyin.bir kez izlemekte yetmeyecek.zamanın çok ötesinde bir film.*
bu filmi izlemediyseniz(ki epey vardı yine) kesinlikle izleyin.bir kez izlemekte yetmeyecek.zamanın çok ötesinde bir film.*
Shape Of my Heart ile de akıllara kazınmıştır.
"This is from mathilda" ile stan'e kapak olmuş sahneye sahiptir.
ölmeden önce mutlaka izlenmesi gereken filmler listesi yapılsa en başlarda olmaya layık olan harika ötesi bir yapıttır. duygusaldır, ağlatmıştır. herkes leon'un kurtulmasını beklerken saçma sapan bir şekilde ölmüştür. neyse izlemeyen izlesin öğrensin işte.
Filmin bütün karelerine sevgi ve şefkat duygusunu ilmek ilmek işlenmiş film.
final sahnesinden itibaren mathilda kızımızın yaşadıkları kaleme alınmış.
(bkz: ölmeden önce izlenecek filmler)
yıl olmuş 2012 hala izlemeyen insan var, etmeyin eylemeyin, hep eksik kalacaksınız. izleyin!
yıl olmuş 2012 hala izlemeyen insan var, etmeyin eylemeyin, hep eksik kalacaksınız. izleyin!
Jean Reno ile Natalie Portman ın oyunculuklarının tam anlamıyla birbiriyle atıştığı mükemmel denesi filmdir.
izlediğim en iyi filmlerde ilk 3 içinde yer alır. gerçekten çok etkileyici bir filmdir.
en çok sevdiğim filmdir.
Birçok filmden önce gelir.
Tek kelime ile harika ! Izlemeyenlere izlemelerini tavsiye ederim.
Birçok filmden önce gelir.
Tek kelime ile harika ! Izlemeyenlere izlemelerini tavsiye ederim.
favori filmim budur.
o kadar film arasında tek geçerim.
arada canım sıkıldığında ya da belki mutlu olduğumda falan izlerim.
o kadar film arasında tek geçerim.
arada canım sıkıldığında ya da belki mutlu olduğumda falan izlerim.
izlemeyenlerin pişman olacağı filmdir; lakin bi taxi driver değil.
mathilda : leon, sanırım bir şekilde sana aşık oluyorum. bu başıma ilk gez geliyor, biliyor musun ?
leon : daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ?
mathilda : çünkü hissediyorum.
leon : nerede ?
mathilda : karnımda. sıcacık. hep orada bir yumru olurdu. ama şimdi geçti.
leon : daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ?
mathilda : çünkü hissediyorum.
leon : nerede ?
mathilda : karnımda. sıcacık. hep orada bir yumru olurdu. ama şimdi geçti.
izlemeyenlerin acilen izlemesi gereken güzel film.
benim yine overrated bulduğum filmlerden biridir. oyunculukları harikadır, soundtrackine laf edilemez; senaryo, işlediği konu zaten çok etkileyici... e o zaman? diyeceksiniz. tüm zamanların en iyi 10 filmi 20 filmi listesine sokunca millet ister istemez soğuyorum işte filmden. the notebook, amores perros, scarface gibi filmler sınıfındadır benim için. iyi ama abartılan filmdir. tüm zamanların en iyi 10 filmi, 20 filmi listelerinde yer almaması gereken filmlerdendir bana göre.
orijinal adı Leen the Professional ' dır. Fakat Türkçeye sevginin gücü olarak çevrilmiş bir filmdir. Kişiler tarafından Leon denince akla gelen tek filmdir. Tabi ki bir zamanlar küt saçlı ve perçemli kızların sebebi olan matilda da çağımızda da modasını takip ettirmektedir. Yuvarlak çerçeve gözlüklere ise hala hasta olunur.
Profesyonel bir tetikçi olan Leon ile ufak kız Matilda ne olduysa yolları kesişmiştir. Film IMDB' den 10 üzerinden 8.6 almıştır. En iyi 250 film arasında 33. sıradadır.
--spoiler--
Mathilda : Leon, sanırım bir şekilde sana aşık oluyorum. Bu başıma ilk gez geliyor, biliyor musun ?
Leon : Daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ?
Mathilda : Çünkü hissediyorum.
Leon : Nerede ?
Mathilda : Karnımda. Sıcacık. Hep orada bir yumru olurdu. Ama şimdi geçti...
--spoiler--
--spoiler--
Mathilda: Leon, I think I'm falling in love with you. It's the first time for me, you know?
Leon: How do you know it's love if you've never been in love before?
Mathilda: Cause I feel it.
Leon: Where?
Mathilda: In my stomach. It's all warm. I always had a knot there and now... It's gone.
--spoiler--
Profesyonel bir tetikçi olan Leon ile ufak kız Matilda ne olduysa yolları kesişmiştir. Film IMDB' den 10 üzerinden 8.6 almıştır. En iyi 250 film arasında 33. sıradadır.
--spoiler--
Mathilda : Leon, sanırım bir şekilde sana aşık oluyorum. Bu başıma ilk gez geliyor, biliyor musun ?
Leon : Daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ?
Mathilda : Çünkü hissediyorum.
Leon : Nerede ?
Mathilda : Karnımda. Sıcacık. Hep orada bir yumru olurdu. Ama şimdi geçti...
--spoiler--
--spoiler--
Mathilda: Leon, I think I'm falling in love with you. It's the first time for me, you know?
Leon: How do you know it's love if you've never been in love before?
Mathilda: Cause I feel it.
Leon: Where?
Mathilda: In my stomach. It's all warm. I always had a knot there and now... It's gone.
--spoiler--
muhteşem ötesi bir film .izlenilmesi,begenılmesi,arşive konulması şiddetle tavsiye edilir.izlediğiniz ortam,yanınızda ki kişide önemlidir tabi.erkeklerın aklında "küçükten alıp büyütmek lazım "gibi düşüncelerde geçer tabi. yanlış bi düşüncedir kanımca.kız arkadaşınızın yanında böle bır cumle kurmayın sakın hatun kişinin söyleyeceği tek cümle şu olacaktır,"olgun ,aklı başında adam herzaman iyidir"gerçektende çok güzel bir film izleyın sonuna kadar ve mutlaka filmin müziğinide dinleyin arkadaşlar.
https://www.youtube.com/watch?v=nVYFOlVB-Uo leon the professional - shape of my heart.
https://www.youtube.com/watch?v=nVYFOlVB-Uo leon the professional - shape of my heart.
hayatımın en iyi filmidir diyebilirim. jean reno'nun mükemmel bir oyunculuk çıkardığı ve kendisine hayran bıraktırdığı bir filmdir. oturarak uyuması , küçücük bir saksıyı canı gibi koruması insana anlatılması imkansız bir hissiyat veriyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar