bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
boktan bir senaryoya, boktan oyuncularla çekilmiş boktan film.
rusçası lev olan kelime.
tolstoyun da ismidir.
tolstoyun da ismidir.
seat ın en güzel modelini aklıma getiren kelimedir.
gelmiş geçmiş en iyi baş yapıttır, defalarca izlense tadına doyum olmayandır.
tam bir duygu karmaşası olan ve etkisinde kalınan harika bir filmdir.
leon (the professional): günlerce etkisinde bırakır adamı.. gerek senaryosu, gerek oyunculuk.. yerinde, dozundadır. özetle; standartın üzerinde, yalın film. shape of my heart da, insanın ruhunu okşar..
etkisinde kalınan harika tam bir duygu karmaşası olan harika bir filmdir.
en over rated filmdir. hiÇ haketmediği yerdedir.
hayatımda izlediğim en iyi film . beraber nefes alıyorsunuz adeta . lolita kavramına değinicek olursak , eğer bilinçli tercih ise rezil heriflerdir. ama ben masumane duygular içinde izledim .
leon'un küçücük kıza(mathilda) dürbünlü silahla insanları nasıl öldüreceğini uygulamalı öğrettiğini görünce şöyle usturuplu bir küfür yolladım senariste. sonradan mermiler sahte çıktı ya.. ne farkeder, amacına ulaşmış oldu.
mathilda, filmin neredeyse her sahnesinde yarı çıplak.. öyle abartılmış ki, sanki defile izliyoruz amk.
reklam uğruna, ya da "sanat filmidir" dedirtmek için çocuk yaşta bir kızcağız pis düşüncelere alet edilmiş*
etik açıdan olmamış. insanları yanlış yönlendirdiğine eminim. (bkz: pedofili)
katliam yapılan evde -4 yaşındaki velet hariç- tüm insanlar ahlaksız, kötü, öldürülmeyi hakeden tipte kişilikler olarak lanse edildi.
birileri uyuşturucu sattı diye, veya işine, gücüne veya derslerine dikkat etmiyor diye, ahlaksızlığın bin beterini yaptı diye öldürülmeli mi yani? vicdani mi yoksa legal mi, bu işler?
filmin müzikleri, başlangıcı, ve son yirmi dakika gerçekten harika.
mathilda, filmin neredeyse her sahnesinde yarı çıplak.. öyle abartılmış ki, sanki defile izliyoruz amk.
reklam uğruna, ya da "sanat filmidir" dedirtmek için çocuk yaşta bir kızcağız pis düşüncelere alet edilmiş*
etik açıdan olmamış. insanları yanlış yönlendirdiğine eminim. (bkz: pedofili)
katliam yapılan evde -4 yaşındaki velet hariç- tüm insanlar ahlaksız, kötü, öldürülmeyi hakeden tipte kişilikler olarak lanse edildi.
birileri uyuşturucu sattı diye, veya işine, gücüne veya derslerine dikkat etmiyor diye, ahlaksızlığın bin beterini yaptı diye öldürülmeli mi yani? vicdani mi yoksa legal mi, bu işler?
filmin müzikleri, başlangıcı, ve son yirmi dakika gerçekten harika.
Neresinin efsane olduğunu yada neden başyapıt olduğunu anlayamadığım film, şehrin azizlerinden daha öte bir film değildir bana göre.
Leon(Jean Reno)
Mathilda(Natalie Portman)
Stansfield(Gary Oldman).
Mathilda(Natalie Portman)
Stansfield(Gary Oldman).
Efsane film.
kronik pedofili bir adamla, oyunculuk perfomansı kronik olarak yapmacık olan bir kızın ilişkisini anlatan kronik saçma bir film. bu filmi beğenen insanların yarısından fazlasının gizil pedofili hastası olduğu iddia edilir.
Çocuk saflığında koca bir adamla erken olgunlaşmış küçük bir kızın hikayesini anlatan mükemmel ötesi film. ikisinin de birbirlerinden başka tutunacak kimsesi kalmamıştır. ağlatır, güldürür, düşündürür. her izlediğimde ilk kez izliyormuş hissine kapılırım. izleyin izlettirin.
2012 yılından önce üretilen tüm serileri Seat markasının efsane Leon modelidir. 2013'den sonra üretilen model ibizanın yan modeli leon'dur. Orjinalliği bozulanan hiçbir modeli sevmedim. sevmem.
Bu filmi sinemada sigara yasağından önce izlemek vardı. Paket bitiricidir. Harika sahneleri vardir. Duygu yükler yakarsin bir tane. Portman'ın gözlerini gösterir yakarsin bir tane daha eline pimi verir dumanı yüzüne üfleyesin gelir.
Soundtrack zaten harikadir. Hiç bitmesin istersin ya öyledir ışte oturdugun yerden kalkmaz istemezsin.
Soundtrack zaten harikadir. Hiç bitmesin istersin ya öyledir ışte oturdugun yerden kalkmaz istemezsin.
insanin aklindan silip silip tekrar izlemek istedigi gelmis gecmis en iyi filmlerden biri.
Leon filmini Sevginin Gücü diye çeviren adamın kafasından istiyorum.
shape of my heart eşliğinde muhteşem bir finali vardır ki kaçırılmaması gerekir.
mathilda ile arasındaki ilişkinin mahiyeti bir türlü anlaşılamayan işinin profesyoneli karakterdir.
Mathilda: Bitkini çok seviyorsun, değil mi?
Léon: En iyi arkadaşımdır. Hep mutludur, soru sormaz. Ve bana benzer, kökleri yok.
Mathilda: Eğer onu gerçekten seviyorsan, onu bir parka dikmelisin ki kök salsın.
beni keşkelere belkilere sürükleyen replikler bulunduran film.
Léon: En iyi arkadaşımdır. Hep mutludur, soru sormaz. Ve bana benzer, kökleri yok.
Mathilda: Eğer onu gerçekten seviyorsan, onu bir parka dikmelisin ki kök salsın.
beni keşkelere belkilere sürükleyen replikler bulunduran film.
güzel evet ama bana sanki bir şeyler eksik gibi gelen film. eksik olan bir şeyler vardı kesinlikle.
izlediğim en güzel film değildi ama en iyilerinden biriydi. jean reno'nun ve natalie portman'ın müthiş oyunculukları, güzel senaryo, çok yerinde ve dozunda atraksiyon, 1v20 olan çatışmaların bile mantıksal çerçevede gelişmesi filmi inanılmaz bir hale getiriyor.
yaşım 20 ve bu filmi ilk defa bugün izlediğim için kendimden utandım.
--spoiler--
abi filmin sonunda kız çiçeği gömerken sting'in shape of my heart şarkısı çaldı ya.. acayipti.. ki ben duygusuz bir insanımdır ama ağlamak istedim bildiğiniz hıçkıra hıçkıra..
--spoiler--
yaşım 20 ve bu filmi ilk defa bugün izlediğim için kendimden utandım.
--spoiler--
abi filmin sonunda kız çiçeği gömerken sting'in shape of my heart şarkısı çaldı ya.. acayipti.. ki ben duygusuz bir insanımdır ama ağlamak istedim bildiğiniz hıçkıra hıçkıra..
--spoiler--
izleyen kızların bir süre etkisinden çıkamadığı gerçeği.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar