bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
her izleyişte farklı bir anlam kazanan film.
95 senesinde turkiye'de vizyona girmis film. Simdi 35'li yaslarinda olan birine jean reno'nun bir fotografini gosterirseniz "tetikci adam, yaninda da kucuk bir kiz vardi hani" diye bir cevap alacaksinizdir.
(bkz: gary oldman) kötü rolünü çok iyi oynamış ve (bkz: jean reno) ile çok iyi bir ikili olmuşlardır.
adam kiralalık katil
ama cocuklugunu yasamamis
oyuncular iyi oynamış
mükemmel bir film
uzun lafin kısası
adamlar yapmis agai.
ama cocuklugunu yasamamis
oyuncular iyi oynamış
mükemmel bir film
uzun lafin kısası
adamlar yapmis agai.
güzel film.
kiralık katiller felan.
kiralık katiller felan.
Izledigim en iyi filmlerden 5 dakika once ikinci kez izledim bir kere Gary Oldman, Natalie Portman ve Jean Reno"nun oyunculuklari muhtesem akici aksiyonda var,müzikler güzel. Tek bir dalda bile Oscar"a aday yapmayan akademi üyelerinin ne kadar mal oldugunu göstermistir yalniz anlamadigim golden globe da o kadar güzel seye ragmen drama kategorisinden bile adaylik cikmamis cok ilginc.
izlediğim en sikko filmlerden diyebilirim.
yeşilçam senaryolarının kurgusu bile daha sağlam oluyor.
filmin şefkatten, sevgiye, sevgiden aşka, aşktan pedofili cinsel sapıklığına dönmesi ise filmin duygusal yapısını oluşturuyor.*
pedofili kimseler varsa izleyip duygulanabilir, onun dışındakiler için:
1- 120 dk hayattan çalıyor.
2- sinir bozuyor.
yeşilçam senaryolarının kurgusu bile daha sağlam oluyor.
filmin şefkatten, sevgiye, sevgiden aşka, aşktan pedofili cinsel sapıklığına dönmesi ise filmin duygusal yapısını oluşturuyor.*
pedofili kimseler varsa izleyip duygulanabilir, onun dışındakiler için:
1- 120 dk hayattan çalıyor.
2- sinir bozuyor.
fazlasıyla abartılan filmlerden biri.
oyunculuklar müthiş, hele natalia portman o yaş kategorisi için tüm zamanların en iyi performanslarından birini ortaya koymuş belki de ama onun dışında bu film için tüm zamanların en iyi filmlerinden biridir demeyi gerektirecek tek bir done bulamadım ben.
evet iyi film ama o kadar.
dün twitterda bir arkadaşla konuşurken ona da söylemiştim, şimdi de burada yazayım; insanlar, sahip olmadıkları şey onlara sunulunca heyecanlanıyorlar. bu filmde yer alan fedakarlık olgusuna duyulan hayranlık bu filmi bu kadar sevdiren.
oyunculuklar müthiş, hele natalia portman o yaş kategorisi için tüm zamanların en iyi performanslarından birini ortaya koymuş belki de ama onun dışında bu film için tüm zamanların en iyi filmlerinden biridir demeyi gerektirecek tek bir done bulamadım ben.
evet iyi film ama o kadar.
dün twitterda bir arkadaşla konuşurken ona da söylemiştim, şimdi de burada yazayım; insanlar, sahip olmadıkları şey onlara sunulunca heyecanlanıyorlar. bu filmde yer alan fedakarlık olgusuna duyulan hayranlık bu filmi bu kadar sevdiren.
Luc Besson'na saygılar hayal gücüne sevgiler film müziğine hürmetler "olmazsaolmazmış" olan Jean Reno gerçlekliğidir.
bana kalırsa ne tam bi aşk filmidir ne aşırı duygu yüklü bi film. Ben sonunda ağlamadım ama hikayesini çok sevdim. Oyuncuların tüm duyguyu yansıtabildiği, film müziğiyle cuk oturmuş bi film leon. Ama beni en çok etkileyen gary oldman'ın oyunculuğudur sevgili sözlükseverler. izlediğinizde asla pişman olmayacağınız bu filmi hala izlemediyseniz koşun izleyin.
tipik bir ergen filmi.
her bişeyi klişe amk.
sizi bu entrymi eksilemeye davet ediyorum sayın yazar.
her bişeyi klişe amk.
sizi bu entrymi eksilemeye davet ediyorum sayın yazar.
izlemekte çok geç kaldığım ancak sonunda salya sümük ağladığım film.
Natalie Portman'ın oscarlık hatun olacağının daha o günlerden belli olduğu, "shape of my heart" gibi kumar anlatan bir şarkının nasıl bu kadar insan üstünde etki yaratabileceğini ve ilk izlediğimde küçükken saksıdaki çiçeklerin bahçeye ekilince daha güzelleştiğini öğreten filmdir. Filmi 2 sene önce izlediğimde 5 gün tekli koltukta uyudum. Jean Reno'nun en başarılı filmidir kanımca. Süt içmeyi bana nasıl sevdirdiyse deli gibi kahvaltıda, akşam yemeğinden sonra içerim, candır.
Lisedeyken sıra arkadaşımın ısrarı üzerine bayıla bayıla izlediğim filmdir.
tüm film yerine sadece son kısmı verilse( herkes hangi sahne olduğunu anladı) beğenisinden birşey kaybetmez ve seyirciyi doyururdu.
otomobil devlerinden seat'ın ,sportif bir araba modeli... leon.
luc besson'un en iyi filmidir.
2013'ün ilk entrysi olsun bu film için.. 94 yılından bu güne gelmişsiz hala bahsediyorsak zaten başarılı olmuştur. müzikleri olsun, Jean Reno olsun filmin konusu olsun beni benden alır.. koltukta uyu, süt iç, film izle, çiçeğine bak.. para harcamaz sadece temizler.. okumayı yeni öğrenir, bildiği tipleme john wayne dir.. sonunda ağlatır ve hafızanıza kazınır. içime işlemişdir ki aklıma geldikçe acı hissederim..
leon: sana iyi davrandım. dün şu kapının önünde,
senin hayatını kurtardım.
mathilda: doğru. ve şimdi de ondan sen
sorumlusun. hayatımı kurtardıysan bunun için iyi
bir nedenin olmalı. beni kovarsan o kapıyı açmış
olmanın hiçbir anlamı kalmaz. beni ölüme terk etmiş olursun. ama kapıyı açtın.
leon: yani?
mathilda: eğer bana yardım etmezsen, bu gece
ölürüm. bunu hissedebiliyorum. ve bu gece ölmek
istemiyorum.
senin hayatını kurtardım.
mathilda: doğru. ve şimdi de ondan sen
sorumlusun. hayatımı kurtardıysan bunun için iyi
bir nedenin olmalı. beni kovarsan o kapıyı açmış
olmanın hiçbir anlamı kalmaz. beni ölüme terk etmiş olursun. ama kapıyı açtın.
leon: yani?
mathilda: eğer bana yardım etmezsen, bu gece
ölürüm. bunu hissedebiliyorum. ve bu gece ölmek
istemiyorum.
bir kız ortamında bolca kulağını çınlattığım şey.
-mesela bütün kızlar leon'u sever yanılıyor muyum kızlar?
-eveaaatttttt.
-ama ben sevmem.
-aaa neden?
-siktir et be gülüm.
-mesela bütün kızlar leon'u sever yanılıyor muyum kızlar?
-eveaaatttttt.
-ama ben sevmem.
-aaa neden?
-siktir et be gülüm.
çok güzel bir filmdir. Kimse yoktur ki beğenmedim desin.
En sevdiğim film karakterlerinden ayrıca gözlüklerinden de kullanıyorum.
top 250 deki yerini fazlasıyla hak ediyor.
ispanya asıllı yüksek alman teknolojili güzel arabam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar