bugün
- sözlükteki gizli düşmanım4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- gizem3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- içinden canavar çıkan insan3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mason2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- her insanın bir cini olması2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- hurdadan çıkan flash diskler2
- true'nun çaylak olması17
- kezodan öpücük istemek2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak12
sözlükte birtek bu adamı görmeye giderim. senelerdir takip ediyorum. beni stresten, hayatın karmaşasından uzaklaştıran yazar ama bazen fena ağlatır...
klavyen kırılmasın, ellerine sağlık başkan.
klavyen kırılmasın, ellerine sağlık başkan.
Hala aklıma kumanda getirten yazardır.
Kişisel olarak çok hoşlanmam da ana bacı kimseye yakışmaz lan, kukla'nın da dediği gibi burası sözlük, sanal, gerçekliği yok.. Ne gereği var olm bu kadar insafsızlaşmanın, insanlığı unutmanın?
Kral kralice prens leydi ne olursa olsun her turlusune adamdir.
Bunun yuzunden ben kac kere o gun sozluge yazmadim.
Okuyup aglatti hain.
Bir babadan girdi bir evcil hayvan bir eski sevgili.
Dokunmayin lan kuklamiza.
Prim yapilacak adam mi kalmadi.
Bunun yuzunden ben kac kere o gun sozluge yazmadim.
Okuyup aglatti hain.
Bir babadan girdi bir evcil hayvan bir eski sevgili.
Dokunmayin lan kuklamiza.
Prim yapilacak adam mi kalmadi.
Tanımam iyi çocuktur.
görsel
hala dönmedi mi?
hala dönmedi mi?
Uzun zamandır yazmayan yazar. Sevişemiyor galiba. Sevişse kesin yazardı. Anlatmadan duramazdı. Bu adamla sevişmeyip üretkenliğine mani olanlar erken menapoza girsin.
Bir de afedersiniz ama göt capsi işi vardı onu da daha beklemekteyim.
Bir de afedersiniz ama göt capsi işi vardı onu da daha beklemekteyim.
görsel .
harbi görünmüyor bu çocuk. çok para karşısında duramamış terk etmiş.
en son entry sini 41 gün önce girmiş yazar. tek takip ettiğim yazardır ayrıca. hocam yaz bir şeyler be.
en son adamın anasına sövdüler adamda yeter lan burada feyk hesaplarla takılan ergenlerle mi uğraşıcam deyip gitti. haklı gitmekte. evet.
giden adam.kuklayı sürekli yarrak kürek muhabbeti yaparken görenlere söylüyorum. bu adam acıklı yazsa sigara içmeyenler sigaraya başlar. nardiren yazardı özlediklerini, kaybettiklerini, keşkelerini... artık onuda yazmıyor gerçi. küstü gitti herhalde buralara ama özledik onu. zaten dahada gelmez ise bende siktir olup giredim bu troll yuvasından. dön artık abi, birbirimize eskisi gibi mayki diyelim...
5000 nickaltı alan yazar hakkında fazla konuşmamak gerek galiba.
sözlüğün abartılmış tırt yazarlarından birisidir.
Noldu bu sevgili yazara hala yaşıyor mu buralarda mı?
Ekşiye kaçtı ibne.
Şahin k bile tükendiyse bu adam çoktan bitmiştir.
Ahmet Ümit'in 2002'de basılan bir gerilim romanı.
iki üvey kardeşi ve onların üzerinden yakın tarih, siyaset ve entikaları konu alır.
iki üvey kardeşi ve onların üzerinden yakın tarih, siyaset ve entikaları konu alır.
(bkz: beklenen)
Gel artık sevkilim.
(bkz: Tülay karıcım nolur dön).
(bkz: Tülay karıcım nolur dön).
adamın anasına sövsünler sonra dön dön. dönmez artık haklı da. evet.
Kumanda meselesini ciddiye alıp adamı küstürdüler ya la. Bu adamdaki edebi zeka servet-i fünuncularda yoktu. Troll dediniz sktiroldu gitti adam kodumun çakalları.
evet sevgili yazarlar ben kuklanın en kadim dostu yıllarca aynı evi paylaştığı kişi niyazi. arkadaşlar kukla nikiyle bilinen süleyman isimli şahsın -yavşağın dik alası- son kumanda vakasından sonra psikolojisinin ciddi manada bozulmuş olduğunu ve sözlüğe uzun bir süre ara verdiğini kamuoyu ile paylaşmak isterim. en son rakı içerken biraz kafası güzel oldu ve sözlük muhabbeti açıldı. nerden soktum o kumandayı götüme oysaki oytun vardı etuu vardı niye ben niye ben diye yedi bitirdi kendini. sokarım ulan sözlüğe girmiyorum artık dedi sonra. zaten bu aralar anlatacağım pek bi olayımda yok. 8 aydır elizabet diye söylendi. neyi anlatayım dedi. adam haklı. yani durum bu sevgili arkadaşlar. olaylardan haberdar edeceğim sizi. sağlıcakla kalınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar