kukla

Kişisel olarak çok hoşlanmam da ana bacı kimseye yakışmaz lan, kukla'nın da dediği gibi burası sözlük, sanal, gerçekliği yok.. Ne gereği var olm bu kadar insafsızlaşmanın, insanlığı unutmanın?
© copyright 2005 - 2026