bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
Aha kuklanin filmi var show tv de
muppet show.
muppet show.
görsel
Yürünendir.
Kendisine açık oylarımla ciddi olduğumu belli ettiğimi sanıyordum lakin edemiyormuşum. Daha büyük oltalara ihtiyacım varmış onu da anladım.
Yürünendir.
Kendisine açık oylarımla ciddi olduğumu belli ettiğimi sanıyordum lakin edemiyormuşum. Daha büyük oltalara ihtiyacım varmış onu da anladım.
Sözlüğün en bilinen yazarı.
Gururumuz.
Sadece biraz sismanmış diyolar ama o kadar kusur kadı kızında da olur.
Gururumuz.
Sadece biraz sismanmış diyolar ama o kadar kusur kadı kızında da olur.
Nick altına 1 gün biri birsey yazmasa çok fena şok yasacagim bir yazardır.
bakın bunu son kez yazıyorum. kafanızda oluşturduğunuz kuklayı bir kenara bırakın ve bunu okuyun. ben kuklanın arkadaşı hilmiyim ve yazdıklarım tamamiyle gerçektir. size kuklanın fiziksel özellikleri hakkında bilgi vereceğim. diğer özellikleri yok yani yok şöyle pompaladım falan lafları hep yalan. en son yaptığı pompa geçen sene nasıl sıçtıysa hayvan herif tuvaleti tıkadı ve onu açmak için pompa yaptı hepsi o. şimdi fiziksel özelliklerini sıralayacağım aşağıda. ayrıca kişisel bilgilerini de vereceğim. kesin bilgidir.
kişisel özellikler
adı : niyazi
memleketi: yozgat / boğazlayan
ikameti: esenler / istanbul
işyeri: first class atari ve bilardo salonu
yaşı:37
medeni durumu: bekar
fiziksel özellikler
boy: 164 cm
kilo: 108 kg (daha dün eczanede tartıldık)
saç şekli :kel
yüz şekli: burnu bir laz burnu gibi hayvan gibi, 17 yaşındaki sivilcelerinin izi geçmemiş patates tarlasını andıran surat.
gözlük kullanımı: 11 derece miyop (şişe götü)
penis boyu: 7 cm civarı ( geçen hamamda peştemalı düştü gözümün önünde hayvanın)
kadınlarla ilişkisine gelirsek; 6-7 yıl önce bir kadınla tanıştı ismi şaziye idi. kadın bizim niyazi gibi 100 kg + idi. biraz takıldılar lakin kadın hala bakire olduğu için bizimki korktu ve yanaşamadı. parkta biraz şevişmişler işte hepsi o. ondada emekli başçavuş hamdi abi bunu dövmüş mahallenin ahlakını bozuyosun diye. kaç gün evde yattı. sonrası olmayan şeye tövbe. birde kadına kıza tövbe artık demez mi? biz iptal biz şok. sabah 9 da açıyo dükkanı temizlik falan gece 11 de bırakıyo, izin yok. e napsın bu da yapamayınca diline vuruyo. ha ayrıca bu adamın akıllı telefonu falan yok. dükkanın bilgisayarını kullanıyo. bu yazıları orda yazıyo. geçen nuri abi dükkan sahibi sıçmış ağzına. bidaha kullanırsan sülaleni sikerim diyodu.
durum bundan ibaret arkadaşlar. artık kafanızdaki kuklayı bırakın bir kenara. gerçekleri görün ve önünüze bakın.
kişisel özellikler
adı : niyazi
memleketi: yozgat / boğazlayan
ikameti: esenler / istanbul
işyeri: first class atari ve bilardo salonu
yaşı:37
medeni durumu: bekar
fiziksel özellikler
boy: 164 cm
kilo: 108 kg (daha dün eczanede tartıldık)
saç şekli :kel
yüz şekli: burnu bir laz burnu gibi hayvan gibi, 17 yaşındaki sivilcelerinin izi geçmemiş patates tarlasını andıran surat.
gözlük kullanımı: 11 derece miyop (şişe götü)
penis boyu: 7 cm civarı ( geçen hamamda peştemalı düştü gözümün önünde hayvanın)
kadınlarla ilişkisine gelirsek; 6-7 yıl önce bir kadınla tanıştı ismi şaziye idi. kadın bizim niyazi gibi 100 kg + idi. biraz takıldılar lakin kadın hala bakire olduğu için bizimki korktu ve yanaşamadı. parkta biraz şevişmişler işte hepsi o. ondada emekli başçavuş hamdi abi bunu dövmüş mahallenin ahlakını bozuyosun diye. kaç gün evde yattı. sonrası olmayan şeye tövbe. birde kadına kıza tövbe artık demez mi? biz iptal biz şok. sabah 9 da açıyo dükkanı temizlik falan gece 11 de bırakıyo, izin yok. e napsın bu da yapamayınca diline vuruyo. ha ayrıca bu adamın akıllı telefonu falan yok. dükkanın bilgisayarını kullanıyo. bu yazıları orda yazıyo. geçen nuri abi dükkan sahibi sıçmış ağzına. bidaha kullanırsan sülaleni sikerim diyodu.
durum bundan ibaret arkadaşlar. artık kafanızdaki kuklayı bırakın bir kenara. gerçekleri görün ve önünüze bakın.
yeter artık madem herkes kuklayı merak etmiş anlatayım.
ben kel biriyim. evet çoğu yazarın düşündüğü gibi bu doğru. arkadaşlarım bazen şaka mahiyetine kafama şaplak attığı zaman şimşek çarpar gibi yankı olur. bi ara kızın biri şaplak sesini duyunca korkudan ölüyordu. allah bismillah diye damağını çekti. su verdik geçti.
108 kilo değil, 123 buçuk kiloyum. küsürat verdim diye şaka sanılmasın. bu tok halim de böyle. sıçtığım zaman 116 kiloya kadar düşüyorum. o yüzden sıçtıktan sonra özgüvenim artıyor. sıçmayı çok seviyorum.
şişe götü kalınlığında gözlük takarım. gözlüğü çıkarınca kediyi sike benzetiyorum. bildiğin yarrak yürüyor yolda. bazen sırf eğlence olsun diye çıkarırım gözlüğü.. o yarraklar çöpü didikleyince yarılırım gülmekten.
minik pipiliyim. bu da doğru. sanal alemde sevişme hikayeleri anlatarak egomu tatmin ediyorum. genelde psivarların en dip köşesine geçer millete götümü dönüp öyle işerim. kesinlikle orta pisuvarda siymem. bu arada fermuar olmasa çükümü bile bulamam. göbekten bi bok gözükmüyor çünkü. çoğu kez eğilip bakmışlığım vardır. gözgöze geline bi gülme gelir.
aşırı kıllıyım. eski sevgilim minik pandam diye severdi. aradan zaman geçince ayı demeye başladı. en son siktir git eşoğlueşek dedi de ayrıldık.
dişlerim sapsarıdır. cimbom maçına giderken yüzümü kırmızıya boyamıştım. tam sırıtırken kamera beni çekti. işte sarı kırmızı uyumu diye manşete çıkmıştım.( fotamaç yıl 2008. galatasaray- gençlerbirliği maçı)
esasen gıcık biriyimdir. sıfatım çok iticidir. zaten sevgili sözlük kızları nasıl beni beğeniyorlar anlamış değilim. imkanım olsa kendimi sikecem ben.
ellerim de çok nasırlı. rende gibi.
ben kel biriyim. evet çoğu yazarın düşündüğü gibi bu doğru. arkadaşlarım bazen şaka mahiyetine kafama şaplak attığı zaman şimşek çarpar gibi yankı olur. bi ara kızın biri şaplak sesini duyunca korkudan ölüyordu. allah bismillah diye damağını çekti. su verdik geçti.
108 kilo değil, 123 buçuk kiloyum. küsürat verdim diye şaka sanılmasın. bu tok halim de böyle. sıçtığım zaman 116 kiloya kadar düşüyorum. o yüzden sıçtıktan sonra özgüvenim artıyor. sıçmayı çok seviyorum.
şişe götü kalınlığında gözlük takarım. gözlüğü çıkarınca kediyi sike benzetiyorum. bildiğin yarrak yürüyor yolda. bazen sırf eğlence olsun diye çıkarırım gözlüğü.. o yarraklar çöpü didikleyince yarılırım gülmekten.
minik pipiliyim. bu da doğru. sanal alemde sevişme hikayeleri anlatarak egomu tatmin ediyorum. genelde psivarların en dip köşesine geçer millete götümü dönüp öyle işerim. kesinlikle orta pisuvarda siymem. bu arada fermuar olmasa çükümü bile bulamam. göbekten bi bok gözükmüyor çünkü. çoğu kez eğilip bakmışlığım vardır. gözgöze geline bi gülme gelir.
aşırı kıllıyım. eski sevgilim minik pandam diye severdi. aradan zaman geçince ayı demeye başladı. en son siktir git eşoğlueşek dedi de ayrıldık.
dişlerim sapsarıdır. cimbom maçına giderken yüzümü kırmızıya boyamıştım. tam sırıtırken kamera beni çekti. işte sarı kırmızı uyumu diye manşete çıkmıştım.( fotamaç yıl 2008. galatasaray- gençlerbirliği maçı)
esasen gıcık biriyimdir. sıfatım çok iticidir. zaten sevgili sözlük kızları nasıl beni beğeniyorlar anlamış değilim. imkanım olsa kendimi sikecem ben.
ellerim de çok nasırlı. rende gibi.
Ben şişko demiştim.
Eğlenceli yazar. Kişisel olarak tanımıyorum, fiziksel durumu da beni ilgilendirmiyor zaten. Nikahınıza alacaksanız onu bilemem.
Yazdıklarıyla sevdirmiş adam kendini. Klavye orada. Sen de yaz güzel kardeşim.
Yazdıklarıyla sevdirmiş adam kendini. Klavye orada. Sen de yaz güzel kardeşim.
bu sabah lookin seni öyle övdüki kanka kesin verecek gönlünü, bugün bi yoklama çek benden söylemesi.
bir kumanda pardon yazar.
bir kumanda pardon yazar.
Sonunda ak partili olmuştur yazarı.
aha;
görsel
"Bana islamın şartlarını öğret reis" dedi.
Ben de saydim;
-allaha inanmak.
-meleklere inanmak.
-kitaplara inanmak.
-peygamberlere inanmak.
-ahirete inanmak dedim.
Sonra imanın şartlarını da öğret dedi.
-esheduenla dedim.
-hacca git oruç tut namaz kıl dedim.
-zekat ver dedim.
Zekatı sevmedi ama ağlamaya başladı.
Sonra bir baktım tesettüre girmiş.
Allah kabul etsin.
aha;
görsel
"Bana islamın şartlarını öğret reis" dedi.
Ben de saydim;
-allaha inanmak.
-meleklere inanmak.
-kitaplara inanmak.
-peygamberlere inanmak.
-ahirete inanmak dedim.
Sonra imanın şartlarını da öğret dedi.
-esheduenla dedim.
-hacca git oruç tut namaz kıl dedim.
-zekat ver dedim.
Zekatı sevmedi ama ağlamaya başladı.
Sonra bir baktım tesettüre girmiş.
Allah kabul etsin.
nankör.
hayın.
herkes buna kumanda sokarken ben sahip çıktım savundum bunu amk.
gitmiş bana dava açmış.
nankör.
besle kargayı oysun gözünü, besle yetimi siksin götünü.
bu dünya böyle işte.
hayın.
herkes buna kumanda sokarken ben sahip çıktım savundum bunu amk.
gitmiş bana dava açmış.
nankör.
besle kargayı oysun gözünü, besle yetimi siksin götünü.
bu dünya böyle işte.
Dava açan yazar.
işte ben hep diyorum ya lan. Istediğinizi yazın ama bir yazara küfür ve tehdit yapmayın. Banada çok tehdit ve hakaret geliyor. Ama ben uğraşamam senin gibi kukla aga. Evet.
işte ben hep diyorum ya lan. Istediğinizi yazın ama bir yazara küfür ve tehdit yapmayın. Banada çok tehdit ve hakaret geliyor. Ama ben uğraşamam senin gibi kukla aga. Evet.
bana dava açmadığı için dava açacağım yazar. görürsün lan sen.
kibritle ocağını yakacağım senin.
kibritle ocağını yakacağım senin.
gönlü gibi cebide zengin yazar, cemiyet verir gibi dava açıp durmuş. banada aç ama dava değil dostum. *
Elimde seks kasedi var. Özelden iban atıyorum hesabımda 3 gün içinde 500 bin doları görmezsem kasetin hepsini ifşa edeceğim.
görsel
görsel
lan ben tanımıyorum bile bunu.
playboy olmanın zorlukları
isimli açtığım başlığa dava açmış yazar.
babam ağızıma sıçtı,mutlumusun?
playboy olmanın zorlukları
isimli açtığım başlığa dava açmış yazar.
babam ağızıma sıçtı,mutlumusun?
Daha birkaç ay önce böyle saçma bir platformdaki saçma bir meseleden dolayı kendine dava açılmasına içerlemiş ve ağır dassak geçmiş bir yazar iken şimdi aynısını neden kendisi yapıyor anlaşılamamıştır. Hayır yani madem böyle zikik bir mecrada zikik olayları dillendireceğiz ne diye ona buna sallıyon aq.
bir yazar.
dava açma konusuyla gündeme oturmuş bugün.birçok yazara dava açmış - mış- ..eğer açtıysa, ki aslında açabilir hakkıdır- helal olsun. ama açmadığı şeklinde bi düşüncem var, çünkü, o iş- sonunda hiçbişey olmasa bile, çok para tutar.
bi de adamların beraat etmelerini istiyo- kiadamı işkillendiren konu o. çünkü dava açıp kazanamadın mı, mahkeme ücretlerini ödersin -ki o ücretler öyle 20 lira 30 ya da 200-300 lira tutmaz.
almanya´da bayaa 3500-4000 euro tutuyo o ücretler.
yani arkadaş kendince bazı yazarları uyarmak istemiş galiba.
dava açma konusuyla gündeme oturmuş bugün.birçok yazara dava açmış - mış- ..eğer açtıysa, ki aslında açabilir hakkıdır- helal olsun. ama açmadığı şeklinde bi düşüncem var, çünkü, o iş- sonunda hiçbişey olmasa bile, çok para tutar.
bi de adamların beraat etmelerini istiyo- kiadamı işkillendiren konu o. çünkü dava açıp kazanamadın mı, mahkeme ücretlerini ödersin -ki o ücretler öyle 20 lira 30 ya da 200-300 lira tutmaz.
almanya´da bayaa 3500-4000 euro tutuyo o ücretler.
yani arkadaş kendince bazı yazarları uyarmak istemiş galiba.
Ne davası ulen adam sizinle şak şak geçiyor yazarıdır.
yıllardır sözlüğü sike sike adam etmeye çalışan yazardır ve sürekli söylediğim gibi menimin son damlasına kadar mücedele etmeye de devam edeceğim. son erkek burdan siktir olup gidene kadar yılmayacağım. huzur çok yakın sevgili sözlük kızları. dava dilekçesini yayınladıktan sonra '' pokunu yiyim yapma kukla, affet bizi, kuşimatonu boynuma dolayım '' falan diye bir çok mesaj geldi ve çoğunun götü tutuştu. hepsi gidecek burdan hepsi. artık ben tek siz hepiniz olacaksınız. yani bi nevi cennete dönüşcek burası. artık pasta börek başlıkları açıp, birbirimizin kedisini severiz. evet efendim. huzur kukla'da.
nickaltını umarsız bir çocuk gibi uplayan yazar.
Sen uplama, söyle biz uplayalım!
Sen uplama, söyle biz uplayalım!
son girdigi nickaltiyla beni dinden cikaracak yazardir...
Boş işler müdürüdür.
kuşimatonu boynuma dolayım dediğimiz doğrudur lakin bunun dava ile bir bağlantısı yok genel olarak dolamasını istiyoruz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar