bugün

kukla

bir yazar.

dava açma konusuyla gündeme oturmuş bugün.birçok yazara dava açmış - mış- ..eğer açtıysa, ki aslında açabilir hakkıdır- helal olsun. ama açmadığı şeklinde bi düşüncem var, çünkü, o iş- sonunda hiçbişey olmasa bile, çok para tutar.

bi de adamların beraat etmelerini istiyo- kiadamı işkillendiren konu o. çünkü dava açıp kazanamadın mı, mahkeme ücretlerini ödersin -ki o ücretler öyle 20 lira 30 ya da 200-300 lira tutmaz.

almanya´da bayaa 3500-4000 euro tutuyo o ücretler.

yani arkadaş kendince bazı yazarları uyarmak istemiş galiba.
© copyright 2005 - 2026