bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
söylediklerinin arkasında olduğunu ve q klavyeden atıp tutanlara farklı ortamlarda da söyleyebileceğini düşündüğüm yazar.
ben düşünürüm de, q klavye çok daha rahattır tabi.
ben düşünürüm de, q klavye çok daha rahattır tabi.
sözlükte hala nasıl bulunduğunu anlamadığım yazar. insanlara açık açık ezik, angut gibi kelimelerde hakaret ediyor. ortamı germekten başka hiçbirşey yapmıyor.
zaman zaman derecesini kaçırsa da iyi yazılara imza atan renkdaş. (#4198882) entrysi nedeniyle muhtemelen çaylak olacaktır. siz deyin 10 ben diyeyim 15 gün. peki ya onu tahrik eden? günlerdir sataşan, formatın ırzına geçenler? onlar devam edecek efenim yazmaya. belki ödül bile verilir kendilerine...
sözlükte nasıl bulunduğunu anlamayanlar önce kendilerinin nasıl hala sözlükte bulunduğu üzerine biraz düşünsün bence. sözlükteki sayısal üstünlüğün veya moderasyonla kanka olmanın yarattığı avantajı kullanarak formatın ırzına geçenlerin şimdi de kelle istemesi şaşılacak bir durum değil aslında. bu onların değil, kararlarındaki adaletsizlikle onlara bu yüzsüzlük hakkını veren moderasyonun hatasıdır.
sözlükte nasıl bulunduğunu anlamayanlar önce kendilerinin nasıl hala sözlükte bulunduğu üzerine biraz düşünsün bence. sözlükteki sayısal üstünlüğün veya moderasyonla kanka olmanın yarattığı avantajı kullanarak formatın ırzına geçenlerin şimdi de kelle istemesi şaşılacak bir durum değil aslında. bu onların değil, kararlarındaki adaletsizlikle onlara bu yüzsüzlük hakkını veren moderasyonun hatasıdır.
tarihte fenerbahçe'nin galatasaray'ı yendiği tüm maçları ezbere bilen kişi, bü yüzden kendisini tebrik ediyoruz fakat bilmediği şeyler de bir hayli. mesela fenerbahçe'nin galatasaray'ı yenmesinden sonra galatasaraylıların takımlarına olan sevgilerini kaybetmeyeceklerini bilmemesi gibi. dalganızı geçin, türkiyenin en büyük takımını yeniyorsunuz, kabul ama unutulmaması gerekilen şey galatasaray taraftarlarının takımlarından soğumayacak olmasıdır.
söylemek istediklerini anlamamakta direten güruha bir türlü anlatamayan kişi, özlü sözlere olan merakı devam etmektedir,
"ben ayı gösteriyorum salaklar elime bakıyorlar"
"ben ayı gösteriyorum salaklar elime bakıyorlar"
tribun kulturu yuksek, sinirlerine pek hakim olamayan * , savunduklarını antipati korkusu olmadan yazan ve her seyin otesinde gercek fenerbahceli yazardır.
yazılarının çok can yaktığı anlaşılan yazar. şimdi neydi uludağ sözlük'ün en önemli özelliklerinden biri; galatasaray'lı yazarlar atar tutar, küfreder seviyenin meviyenin abura koyar, fenerbahçe'li bir yazar cevap verip laf koyduğunda başlık altı iğrenç, seviyesiz entrylerle dolar.
destekçisi olduğumuz renkdaş yazar.
fenerbahçeli yazarlara yönelik saldırılar karşısında sessiz kalmayacağımızı, sinmeyeceğimizi kenidisinin başlığı altında tebliğ etmek istiyorum.
fenerbahçeli yazarlara yönelik saldırılar karşısında sessiz kalmayacağımızı, sinmeyeceğimizi kenidisinin başlığı altında tebliğ etmek istiyorum.
gercek fenerbahce taraftariyim ayagina bizi yemeye calisan yazar.
değildir, gercek fenerbahce taraftari böyle değildir.
değildir, gercek fenerbahce taraftari böyle değildir.
tanım 1: #4236482 nolu entrysinde beni edepsizlikle suçlayan edepli eleman.
nedense bu ithamı, bana nefi'nin siham'ı kaza'sındaki şu bölümü hatırlattı;
"bana kafir demiş tahir efendi
varam ben diyem ona müselman
varıldıkta yarın ruz-ü cüzaya
ikimiz de çıkarız anda yalan"
tanım 2:yaptığım "edepsizliğin" bir benzerini, #4194111 nolu entrysinde yapan edepli yazar.
tanım 3: #3739909 nolu entryi yazan yazarın her daim nick altında savunuculuğunu yapacak kadar yakın olan edepli yazar.
hemen o entrynin içeriğini yazalım. o entryde "baban olsaydı 'gazsay'lı olmazdın" yazıyor.
yani ne demek bu? dolaylı yoldan, galatasaraylıların babası belli değil demek. çok afedersiniz "galatasaraylılar .rospu çocuğu" demek.
hala tanımayanlar için son tanım: en başta belirttiğim entryde "kadıköy'e bir gelse gazı alınır." türü söylemlerde bulunmuş, ki başka yazarın da nick altına da bu tür tehditler yazdığını görmüştüm.*
neyse, daha fazla nick altını meşgul etmeden edebimizle gidelim..
imza: edepsiz yazav.
nedense bu ithamı, bana nefi'nin siham'ı kaza'sındaki şu bölümü hatırlattı;
"bana kafir demiş tahir efendi
varam ben diyem ona müselman
varıldıkta yarın ruz-ü cüzaya
ikimiz de çıkarız anda yalan"
tanım 2:yaptığım "edepsizliğin" bir benzerini, #4194111 nolu entrysinde yapan edepli yazar.
tanım 3: #3739909 nolu entryi yazan yazarın her daim nick altında savunuculuğunu yapacak kadar yakın olan edepli yazar.
hemen o entrynin içeriğini yazalım. o entryde "baban olsaydı 'gazsay'lı olmazdın" yazıyor.
yani ne demek bu? dolaylı yoldan, galatasaraylıların babası belli değil demek. çok afedersiniz "galatasaraylılar .rospu çocuğu" demek.
hala tanımayanlar için son tanım: en başta belirttiğim entryde "kadıköy'e bir gelse gazı alınır." türü söylemlerde bulunmuş, ki başka yazarın da nick altına da bu tür tehditler yazdığını görmüştüm.*
neyse, daha fazla nick altını meşgul etmeden edebimizle gidelim..
imza: edepsiz yazav.
bir kisim edepsizin saldirisina ugramis kisidir. her ne kadar 2 giriden karakter analizinin yapildigi bir sozlukte yaziyor olsak da kendisi ile muhabbetim sinirli oldugu icin kesin tespitler yapmam, koru korune savunmam yanlis olur. amma velakin olaya kendi isine geldigi gibi yaklasanlari gorunce bir seyler karalama geregi hissettim.
nkfvas basligina baska biri bir pankart resmi vermis de, kill for you da onu savunuyormus. ne kadar ayip gercekten. peki bu arkadasin yaptigi ayipsa "nkfvas" kavramini 50.000 cesit atkilara dokenlere laf soylemeyenlerin yaptigi nedir? kisaca "kaypaklik"tir. sen "nkfvas"yi dogal karsilarsan biri de cikar, oraya pankart koyar; alenen suratina lafi yapistirir. aglamayacaksin.
nkfvas basligina baska biri bir pankart resmi vermis de, kill for you da onu savunuyormus. ne kadar ayip gercekten. peki bu arkadasin yaptigi ayipsa "nkfvas" kavramini 50.000 cesit atkilara dokenlere laf soylemeyenlerin yaptigi nedir? kisaca "kaypaklik"tir. sen "nkfvas"yi dogal karsilarsan biri de cikar, oraya pankart koyar; alenen suratina lafi yapistirir. aglamayacaksin.
n k f v a s gibi gereksiz fb taraftar topluluğu.
nkfvas ile bir tutulmaması gereken bir gruptur, gereklidir, değildir.. bu tartışılır..
temelde bütün taraftar grupları gereksizdir..
temelde bütün taraftar grupları gereksizdir..
bunaltınca hakaretlere maruz kalandır. *
kill for you: kuru gürültü bile yapamaz, sakının.
geçenlerde gün kadıköy civarında görülen yazar. at gözlüklerini * takmış her zamanki gibi. futbol konusunda yanıma yaklaşmaması gerenk. alırım anahtarını.
dostça davranayım dedim, olmadı.
görmezden geleyim dedim, olmadı.
sabredeyim dedim, olmadı.
önce beni çete reisi yaptı sonra centilmen değil holigan olduğumu yazdı.
yalan söylemiyorum, ben sözlüğe ilk geldiğim zamanlarda sürekli fenerbahçe' ye laf soktum, ancak belli bir noktadan sonra ne kadar gereksiz olduğunu anlayıp bunu bıraktım. tekrar ediyorum, fenerbahçe' den nefret ediyorum, yine de fenerbahçelilere saygı duyuyorum ama fenerbahçe' yi sevmek zorunda da değilim.
işte bu değerli arkadaşımız, sırf hakaret etmeden iğneleyici yazdığım için beni sahte centilmen olmakla suçluyor. üstelik bunu bir başka yazarın nick altına girerek yapıyor.
yahu ne gerek var başkasının nickinin altını kirletmeye?
gel başlığımın altına yaz, içini dök ama başkasının başlığında yapma bunu. herkesin aynı fikirde olamayacağını ama nefret ve saygının da aynı çizgi üzerinde bulunduğunu unutma. kimse senin sevdiğini sevmek zorunda değil ve herkes senin gibi holigan değil. çıkar biraz at gözlüklerini, geniş düşün!
tanım: başkalarının centilmenliğine çamur atmadan önce aynaya uzun uzun bakması gereken at gözlüklü yazar. inşallah bir gün çıkarır onları.
görmezden geleyim dedim, olmadı.
sabredeyim dedim, olmadı.
önce beni çete reisi yaptı sonra centilmen değil holigan olduğumu yazdı.
yalan söylemiyorum, ben sözlüğe ilk geldiğim zamanlarda sürekli fenerbahçe' ye laf soktum, ancak belli bir noktadan sonra ne kadar gereksiz olduğunu anlayıp bunu bıraktım. tekrar ediyorum, fenerbahçe' den nefret ediyorum, yine de fenerbahçelilere saygı duyuyorum ama fenerbahçe' yi sevmek zorunda da değilim.
işte bu değerli arkadaşımız, sırf hakaret etmeden iğneleyici yazdığım için beni sahte centilmen olmakla suçluyor. üstelik bunu bir başka yazarın nick altına girerek yapıyor.
yahu ne gerek var başkasının nickinin altını kirletmeye?
gel başlığımın altına yaz, içini dök ama başkasının başlığında yapma bunu. herkesin aynı fikirde olamayacağını ama nefret ve saygının da aynı çizgi üzerinde bulunduğunu unutma. kimse senin sevdiğini sevmek zorunda değil ve herkes senin gibi holigan değil. çıkar biraz at gözlüklerini, geniş düşün!
tanım: başkalarının centilmenliğine çamur atmadan önce aynaya uzun uzun bakması gereken at gözlüklü yazar. inşallah bir gün çıkarır onları.
galatasaray'lı sözlük yazarlarının(bunun içinde ben de yer alıyorum) en büyük hatası bu mükemmel ötesi, futbol dehası insana cevap vermesi. zamanında ben de kendisine cevap verme gayreti gösterdim belki kafasında bir ampül yanar anlar diye ama olmadı. kendisine laf anlatmakla oduna laf anlatmak arasında fark olmadığı için burdan galatasaray'lı arkadaşlara sesleniyorum kendisini kaileye almayın(en azından ben öyle yapmaya karar verdim) kendisine muhattap bulamayınca zaten susacaktır.
not: kendisi cevap yazma zahmeti gösterir mi göstermez mi bilmiyorum ancak bu yazı kendisi hakkında son yazımdır. ne kendi nick altında ne de futbolla ilgili konularda tartışmaya girmeyeceğimdir.
not: kendisi cevap yazma zahmeti gösterir mi göstermez mi bilmiyorum ancak bu yazı kendisi hakkında son yazımdır. ne kendi nick altında ne de futbolla ilgili konularda tartışmaya girmeyeceğimdir.
' futbolu bu kadar renk mücadelesi olarak görmesin, keyfini çıkarsın ' dediğim sevgili fanatik kardeş. yine de seviyor abisi kardeşini.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar