bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
Geçen bı yudum aldım , miydem bulandı kustum. Ay nasi içiyorlar ayol bunu. Zeyir gibi kizz, turbanli ninem anlatirdi heb, eskiden bal gibiymis, külo külo icerlermis rakı içer gibi ama onu da bozmuşlar. Ah Tayyib ah.!!!???₺₺₺
bayılırsin ayol ayiltamayiz.
allahsız içecek...
bunun doğalını yapan bulursam düzenli alırım. kefir, turşu, yoğurt... iyisini bulunca kaçırmamak lazım.
ayranın daha yoğun kıvamlı olanı. ayrana göre tadı daha yavan kıvamı daha yoğun güzel bir tadı var şalgam ile birlikte sanırım en masum içeceklerden biri.
Markette yüksek enflasyon furyasında fiyatı iyice uçan ürünlerden. Artık alamıyorum genelde.
islamı kabul etmeyen ya da dinden çıkmış içecek...
mide ve bağırsak dostu içecek.
altınkılıç markasının ürettiği kefirleri tavsiye ederim. içeriği temiz ve kaliteli üretim yapıyorlar.
altınkılıç markasının ürettiği kefirleri tavsiye ederim. içeriği temiz ve kaliteli üretim yapıyorlar.
En sevdiğim içecektir.
Ara ara alır, içerim. Lakin yüksek enflasyon furyasında fiyatı çok arttığı için eskisi kadar sık alamıyorum artık...
ince yoğurt veya ayran benzeri dinsiz bir süt içeceği...
Yaşlandık galiba lan.
Bunu hiç sevmezdim sevmeye başladım üç beş aydır.
Neyse sağlıklı allahtan.
içine biraz chia biraz çörekotu biraz da zeytinyağı koyuyorum tadı olay oluyor.
Bunu hiç sevmezdim sevmeye başladım üç beş aydır.
Neyse sağlıklı allahtan.
içine biraz chia biraz çörekotu biraz da zeytinyağı koyuyorum tadı olay oluyor.
en güzeli kafkas mayasıyla yapılandır.
içine chia ve keten tohumu koydum sahura kadar uykuya bıraktım dolaba.
Sahurda birkaç damla zeytinyağı biraz kabak çekirdeği içi ekleyeceğim. Yanına da iki hurma dört beş badem.
Bakın deneyin ciddi tok tutuyor.
Süt ve hurma sünnet zaten o da güzel bir seçenek.
Sahurda birkaç damla zeytinyağı biraz kabak çekirdeği içi ekleyeceğim. Yanına da iki hurma dört beş badem.
Bakın deneyin ciddi tok tutuyor.
Süt ve hurma sünnet zaten o da güzel bir seçenek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar