bugün

kefir

Yaşlandık galiba lan.
Bunu hiç sevmezdim sevmeye başladım üç beş aydır.
Neyse sağlıklı allahtan.
içine biraz chia biraz çörekotu biraz da zeytinyağı koyuyorum tadı olay oluyor.
© copyright 2005 - 2026