bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
bir erkek ismi olmaktadır. ülkemizde de sıkça kullanılır bu isim.
kırk haramilerde kafası kesilen, ali baba isimli karakterin paragöz kardeşinin ismidir.
bundan tam 7 yıl önce yaşadığım bir acıyı hatırlatır her kasım ayı bana. öyle de bir şarkı vardı ki jiletlerdi acılarımı. şükür ki bir melek sardı hepsini, ama kasım kelimesini duyunca yine aklıma aynı ezgi gelir hep.
"yine aylardan kasım
sanki sende kaldı bir yarım"
"yine aylardan kasım
sanki sende kaldı bir yarım"
"kasım ayı, ölüm ayı." demiş tezer özlü. ne güzel söylemiş.
tual'ın şarkısı... hiç bir zaman şimdiki kadar anlamlı gelmemişti belkide.
kasımda aşk başkadır...
atatürk'ün 10 kasım 1938 de hayatını kaybettiği aydır.
aşk başka değildir; hep aynıdır. *
yağmurlarıyla yer yüzünü serinleten güzel aydır.
bence depresyon ayı. etrafımdaklerle birlikte genel bir bakışla insanları gördüğümde yüzlerinde gördüğüm kasvet. * nedense insanlar bir ay önceki kadar enerjik değil, bişeyler yapmak istediğinizde sanki üzerinizde tonlarca ağırlık var ve hareket etmenize engel oluyor. suratlar düşük. uzun sürmez umarım. sahi mayıs ayına ne kadar kaldı ki?
tokat ta 2009 yili nin kisi baslamadan ilk karin yagdigi aydir.
30 gün çeker.
an itibariyle en çok entrynin girildiği ay.
amme hizmeti.
http://www.youtube.com/watch?v=DFx_pLNOooU
http://www.youtube.com/watch?v=DFx_pLNOooU
kasım matem ayıdır. karaları bürümüş, küskün. idare ediliverilen, aksileşmiş bir ihtiyar. çocuklara sokakta top oynadıkları için kızan. en büyük derdi hala aklını yitirmemiş olmasıdır. kül rengidir. ilaçlarını almak istemez, uyumaya direnir.
kasım'da aşk başkadır filmini hatırlatan mevsimdir.
harika bir insanın dünyaya geldiği ve o geldiği için he yıl bayramlarla kutlanan bir ay.BEN doğdum.Allah beni başınızdan eksik etmesin.
sevmiyorum bu ayı.
sonbahar ayı olarak bilinir ama kışı yaşatır insana, kasım ın soğuğu çok üşütür insanı.
çocukken de sevmezdim...nedenini tam olarak çözemedim ama 10 kasım ın kasvetinden olsa gerek kasımları hep kötü olarak hatırlarım.
şimdi de bir şey değişmedi gerçi, kasımlar hala kötü...
kasımpatıları var bir de tabi, kasım çiçeği böyle papatyaya benzer hafiften.
onları da sevmem.
geçenlerde işyerinde ki masama bırakılmıştı bir buket kasımpatı.
uzun uzun baktım önce onlara, sonra kokladım...bir hüzün kapladı birden içimi..."yine kasım geldi" dedim içimden.o hüznü üstümden atmak istercesine çöp kutusuna yöneldim, sevmediğim kasımpatıları atmaktı niyetim ama kıyamadım. istemeyerekte olsa vazoya koydum bir demet kasımpatını ama o günden beri hiç suyunu değiştirmedim çabuk ölsünler diye. diyorum ya sevmiyorum kasımpatlarını, en sevdiğimden de gelmiş olsa hüzünden başka bir şey hatırlatmıyorlar bana.
yine kasım geldi, hüznümün mevsimi başlıyor...ve masamda ölmeye yüz tutmuş bir demet kasımpatı bana bakarken, alışıyorum yavaş yavaş hüzne, diyorum ya kasımları hiç sevmem ben...
sonbahar ayı olarak bilinir ama kışı yaşatır insana, kasım ın soğuğu çok üşütür insanı.
çocukken de sevmezdim...nedenini tam olarak çözemedim ama 10 kasım ın kasvetinden olsa gerek kasımları hep kötü olarak hatırlarım.
şimdi de bir şey değişmedi gerçi, kasımlar hala kötü...
kasımpatıları var bir de tabi, kasım çiçeği böyle papatyaya benzer hafiften.
onları da sevmem.
geçenlerde işyerinde ki masama bırakılmıştı bir buket kasımpatı.
uzun uzun baktım önce onlara, sonra kokladım...bir hüzün kapladı birden içimi..."yine kasım geldi" dedim içimden.o hüznü üstümden atmak istercesine çöp kutusuna yöneldim, sevmediğim kasımpatıları atmaktı niyetim ama kıyamadım. istemeyerekte olsa vazoya koydum bir demet kasımpatını ama o günden beri hiç suyunu değiştirmedim çabuk ölsünler diye. diyorum ya sevmiyorum kasımpatlarını, en sevdiğimden de gelmiş olsa hüzünden başka bir şey hatırlatmıyorlar bana.
yine kasım geldi, hüznümün mevsimi başlıyor...ve masamda ölmeye yüz tutmuş bir demet kasımpatı bana bakarken, alışıyorum yavaş yavaş hüzne, diyorum ya kasımları hiç sevmem ben...
doğduğum aydır. birde guns'n roses'in kasım ayları diye bir şarkısı vardır ki süperdir.
feysbukta herkesin birbirinden görüp "kasımda aşk başkadır : )))" yazmasını ve "aşığım ben hihihi" mesajı vermesini sağlamış aydır. (bkz: bambaşkaymışsın)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar