bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
sevmiyorum bu ayı.
sonbahar ayı olarak bilinir ama kışı yaşatır insana, kasım ın soğuğu çok üşütür insanı.
çocukken de sevmezdim...nedenini tam olarak çözemedim ama 10 kasım ın kasvetinden olsa gerek kasımları hep kötü olarak hatırlarım.
şimdi de bir şey değişmedi gerçi, kasımlar hala kötü...
kasımpatıları var bir de tabi, kasım çiçeği böyle papatyaya benzer hafiften.
onları da sevmem.
geçenlerde işyerinde ki masama bırakılmıştı bir buket kasımpatı.
uzun uzun baktım önce onlara, sonra kokladım...bir hüzün kapladı birden içimi..."yine kasım geldi" dedim içimden.o hüznü üstümden atmak istercesine çöp kutusuna yöneldim, sevmediğim kasımpatıları atmaktı niyetim ama kıyamadım. istemeyerekte olsa vazoya koydum bir demet kasımpatını ama o günden beri hiç suyunu değiştirmedim çabuk ölsünler diye. diyorum ya sevmiyorum kasımpatlarını, en sevdiğimden de gelmiş olsa hüzünden başka bir şey hatırlatmıyorlar bana.
yine kasım geldi, hüznümün mevsimi başlıyor...ve masamda ölmeye yüz tutmuş bir demet kasımpatı bana bakarken, alışıyorum yavaş yavaş hüzne, diyorum ya kasımları hiç sevmem ben...
sonbahar ayı olarak bilinir ama kışı yaşatır insana, kasım ın soğuğu çok üşütür insanı.
çocukken de sevmezdim...nedenini tam olarak çözemedim ama 10 kasım ın kasvetinden olsa gerek kasımları hep kötü olarak hatırlarım.
şimdi de bir şey değişmedi gerçi, kasımlar hala kötü...
kasımpatıları var bir de tabi, kasım çiçeği böyle papatyaya benzer hafiften.
onları da sevmem.
geçenlerde işyerinde ki masama bırakılmıştı bir buket kasımpatı.
uzun uzun baktım önce onlara, sonra kokladım...bir hüzün kapladı birden içimi..."yine kasım geldi" dedim içimden.o hüznü üstümden atmak istercesine çöp kutusuna yöneldim, sevmediğim kasımpatıları atmaktı niyetim ama kıyamadım. istemeyerekte olsa vazoya koydum bir demet kasımpatını ama o günden beri hiç suyunu değiştirmedim çabuk ölsünler diye. diyorum ya sevmiyorum kasımpatlarını, en sevdiğimden de gelmiş olsa hüzünden başka bir şey hatırlatmıyorlar bana.
yine kasım geldi, hüznümün mevsimi başlıyor...ve masamda ölmeye yüz tutmuş bir demet kasımpatı bana bakarken, alışıyorum yavaş yavaş hüzne, diyorum ya kasımları hiç sevmem ben...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar