bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- helal olsun be2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sürekli esnemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- iremga2
- ismail kartal16
entry'ler (1584)
dün akşam hiç yapmıyacağım bir şeyi yaptım ve sokakta birine laf attım.
laf attığım kişi ali atay'dı. zaten kendisini çok severim, taksim'de görünce de dayanamadım ve istemsizce "allahım yareppim analar neler doğuruyor" dedim. sesim biraz fazla çıkmış olabilir, o anda bunun farkında değildim içimden geldiği gibi söyleyiverdim. şimdi de odama posterlerini asıp ergenlik yıllarıma geri döneceğim. süreç bende tersine işliyor sanırım, bilemiyorum.
laf attığım kişi ali atay'dı. zaten kendisini çok severim, taksim'de görünce de dayanamadım ve istemsizce "allahım yareppim analar neler doğuruyor" dedim. sesim biraz fazla çıkmış olabilir, o anda bunun farkında değildim içimden geldiği gibi söyleyiverdim. şimdi de odama posterlerini asıp ergenlik yıllarıma geri döneceğim. süreç bende tersine işliyor sanırım, bilemiyorum.
öldürücü zehir gibi.
sözlükçüğüm tez konusu arıyorum ben, tiz elden tez konusu bulursan bana sevineceğim.
ne zor işmiş, kendimi sıkmaktan kurdeşen döktüm yeminlen.*
ne zor işmiş, kendimi sıkmaktan kurdeşen döktüm yeminlen.*
düğünde oynamak olabilir.
ne okuduğundan bihaberdir.
ne yazık ki günümüzde iktisat bitirip te bu düşüncelerden haberi olmayan insanlar çoğunlukta.
üniversitelerin geneline bakacak olursak verdikleri eğitimin kalitesi belli, çocuklarda suç aramamak gerekiyor aslında.okuyup araştırmamak tek suçları olabilir belki ama iktisadı "bir baltaya sap olayım da ne olursa olsun" düşüncesiyle okuduklarından bu durumu da çok yadırgamıyorum ben açıkçası.
ben iktisat fakültesini bitirip, arz ve talebin ne olduğunu bilmeyenleri gördüm.
şaşırmıyorum hiçbir şeye artık, şaşıramıyorum.
ne yazık ki günümüzde iktisat bitirip te bu düşüncelerden haberi olmayan insanlar çoğunlukta.
üniversitelerin geneline bakacak olursak verdikleri eğitimin kalitesi belli, çocuklarda suç aramamak gerekiyor aslında.okuyup araştırmamak tek suçları olabilir belki ama iktisadı "bir baltaya sap olayım da ne olursa olsun" düşüncesiyle okuduklarından bu durumu da çok yadırgamıyorum ben açıkçası.
ben iktisat fakültesini bitirip, arz ve talebin ne olduğunu bilmeyenleri gördüm.
şaşırmıyorum hiçbir şeye artık, şaşıramıyorum.
şöyle bir şeydir:
--spoiler--
kan ter içinde uykularından uyanıyorsan eğer
her gece
yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca uzanıyorsa koynuna
olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin artık
her şeye
anneni daha sık anımsıyorsan hâttâ anlıyorsan
kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış
kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan
--spoiler--
--spoiler--
kan ter içinde uykularından uyanıyorsan eğer
her gece
yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca uzanıyorsa koynuna
olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin artık
her şeye
anneni daha sık anımsıyorsan hâttâ anlıyorsan
kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış
kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan
--spoiler--
saygısızdır.
Gözün içinde çıkan arpacıktan kaynaklanması kuvvetle muhtemeldir.
akşam akşam dilime takılmış ajda şarkısı.
ajda bu işi biliyor yahu, hatun senden ayrılıyorum derken bile cilveli lan. gel de ayrıl bu kadından.
--spoiler--
imkan yok yaranamam sana
bil ki artık bu son elveda
ağzınla kuş tutsan bile çekilir gibi değilsin
--spoiler--
şarkının özeti: "yürü git gözüm görmesin seni" serzenişi ile başlayıp "allah belanı versin pis herif" bedduasına kadar gider.
ben öyle anlıyorum en azından, hangi kafayla dinliyorsam artık.
ajda bu işi biliyor yahu, hatun senden ayrılıyorum derken bile cilveli lan. gel de ayrıl bu kadından.
--spoiler--
imkan yok yaranamam sana
bil ki artık bu son elveda
ağzınla kuş tutsan bile çekilir gibi değilsin
--spoiler--
şarkının özeti: "yürü git gözüm görmesin seni" serzenişi ile başlayıp "allah belanı versin pis herif" bedduasına kadar gider.
ben öyle anlıyorum en azından, hangi kafayla dinliyorsam artık.
kendimi bulduğum yerdir.
dört senedir gönüllüyüm. ilk zamanlar kendim için farklı bir deneyim olması için başlamıştım gönüllülüğe. sonra hayatımın bir parçası oldu tegv. çocuklar benim çocuklarım şimdi. bütün hırslarımdan arındığım, kendi hayatımdaki çıkmazlardan kurtulduğum tek yerdir sınıfım. ve sadece "ben" olduğum için beni sevdiklerini bildiğim çocuklarım...dünyayı keşfedememiş ama bir o kadar da hevesli çocuklar. vakıfa başladığımdan beri hayatım değişti desem yeridir. aslında çok ta geçmişte kalmayan çocukluğumu yeniden hatırladım. dünyaya bir çocuğun penceresinden bakmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu gösterdiler bana. çokbilmişler detoks falan diyorlar ya şimdi hepsi hikaye. asıl detoks bu. haftada iki saat çocuklarla vakit geçirmek ve her hafta tazelenip hayata sımsıkı sarılmak.
tegv başka bir dünya. gönüllü olmak sizden hiçbir şey alıp götürmez. ama haftada iki saatinizi ayırarak hem çocukları güldürürsünüz hem de kendi hayatınız değişir.
dört senedir gönüllüyüm. ilk zamanlar kendim için farklı bir deneyim olması için başlamıştım gönüllülüğe. sonra hayatımın bir parçası oldu tegv. çocuklar benim çocuklarım şimdi. bütün hırslarımdan arındığım, kendi hayatımdaki çıkmazlardan kurtulduğum tek yerdir sınıfım. ve sadece "ben" olduğum için beni sevdiklerini bildiğim çocuklarım...dünyayı keşfedememiş ama bir o kadar da hevesli çocuklar. vakıfa başladığımdan beri hayatım değişti desem yeridir. aslında çok ta geçmişte kalmayan çocukluğumu yeniden hatırladım. dünyaya bir çocuğun penceresinden bakmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu gösterdiler bana. çokbilmişler detoks falan diyorlar ya şimdi hepsi hikaye. asıl detoks bu. haftada iki saat çocuklarla vakit geçirmek ve her hafta tazelenip hayata sımsıkı sarılmak.
tegv başka bir dünya. gönüllü olmak sizden hiçbir şey alıp götürmez. ama haftada iki saatinizi ayırarak hem çocukları güldürürsünüz hem de kendi hayatınız değişir.
ne içtin de o hale geldin demek istiyorum bu zat- ı muhtereme. insanın fikri neyse zikri de o olurmuş. kimse kimsenin giyimine, yaşam tarzına, düşündüğüne karışamaz. ahlak kimsenin tekelinde olan bir kavram değildir.eğer işin dini boyutu eleştiriliyorsa o da allah'ın bileceği bir iştir, kimseye eleştirme hakkı düşmez.
ben de çıkayım o zaman, turistlerin giydiği parmak arası terlikleri eleştiriyim. giymeyin efendim o ne öyle, beş parmağın beşide dışarıda ıyyyy iğrenç. ayrıca ayağınız üşüyecek, çocuğunuz olmaz mazallah.
o değilde röportajın şu kısmında yarıldım resmen:
--spoiler--
Yılışıklık son haddinde. Kahkahalar, haykırışlar, hellolar mellolar.
--spoiler--
bundan sonra hello yok, selamünaleyküm diyeceksin.*
ben de çıkayım o zaman, turistlerin giydiği parmak arası terlikleri eleştiriyim. giymeyin efendim o ne öyle, beş parmağın beşide dışarıda ıyyyy iğrenç. ayrıca ayağınız üşüyecek, çocuğunuz olmaz mazallah.
o değilde röportajın şu kısmında yarıldım resmen:
--spoiler--
Yılışıklık son haddinde. Kahkahalar, haykırışlar, hellolar mellolar.
--spoiler--
bundan sonra hello yok, selamünaleyküm diyeceksin.*
bir aydır içinde bulunduğum depresif moddan kurtulabilmek için günde bir doz olmak üzere bu türküyü dinliyorum.
acayip işe yarıyor, insanı kendine getiriyor.
--spoiler--
dünya benum sanırdım meğersem yanılmışım
felek gözün körolsun ne kadar geç kalmışım
en dereye dereye dere belune gelsun
benden başka seversen iki gözün kör olsun
--spoiler--
amin.
acayip işe yarıyor, insanı kendine getiriyor.
--spoiler--
dünya benum sanırdım meğersem yanılmışım
felek gözün körolsun ne kadar geç kalmışım
en dereye dereye dere belune gelsun
benden başka seversen iki gözün kör olsun
--spoiler--
amin.
şöyle bir şey herhalde:
--spoiler--
bir bahar rüyasında uyandım şimdi
dünya bildiğim dünya değil
baktım bir yemyeşil aydınlıkmışım aslen
bir bahçenin noksanıydım, tamam oldum ben
açıldım kapılar gibi, bir başkasına
sırlar çözüldü aramızda
bir günaydın yağmuruymuş bütün sabahlar
anlamak zor, anlatmak zor, neler oldu bana
--spoiler--
https://www.youtube.com/watch?v=nlqi7JxwPrQ
--spoiler--
bir bahar rüyasında uyandım şimdi
dünya bildiğim dünya değil
baktım bir yemyeşil aydınlıkmışım aslen
bir bahçenin noksanıydım, tamam oldum ben
açıldım kapılar gibi, bir başkasına
sırlar çözüldü aramızda
bir günaydın yağmuruymuş bütün sabahlar
anlamak zor, anlatmak zor, neler oldu bana
--spoiler--
https://www.youtube.com/watch?v=nlqi7JxwPrQ