bugün
- sözlükteki gizli düşmanım5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- her insanın bir cini olması3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- kadir inanır18
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- içtim şarabı2
- hırt4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- kaşar2
- nervio4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
jurassic park serisinin dördüncü filmi. 12 haziran 2015'te vizyona girecek.
beklentileri fazlasıyla karşılayacağına emin olduğum film.
haziran 2015 de vizyona girecek bir film.jurassic park serisinin 4. filmi.fakat bu kez film yepyeni bir hikaye ve isimle karşımıza çıkıyor.filmin yönetmen koltuğunda bu kez Colin Trevorrow oturuyor. önceki filmlerden hatırladığımız Steven Spielberg ise bu filmde sorumlu yapımcı olarak yer alacak.
üç boyutlu olarak gösterilecek filmin başrol oyuncuları Chris Pratt ve Bryce Dallas Howard.
üç boyutlu olarak gösterilecek filmin başrol oyuncuları Chris Pratt ve Bryce Dallas Howard.
fragmanına baktım. Imdb ye, oy veren biri olarak puanım 5 dir. Jurassic park ın bi üst versiyonu yeni şeyler katmamışlar. Daha çok grafik üzerinde yeni düzenlemeler yapılmış. Konu ve diğer tüm etmenler aynı.
Hülasa daha da iyi olabilirdi.
Hülasa daha da iyi olabilirdi.
fragmanina bakılırsa güzel film yapmışlar gibi. ama nolacagi belli olmaz. biz ne filmler gördük traileri müthiş olupta film sahneleri berbat olan.
bugün gösterime girecek olan film. sinemadan önce spoilersiz incelemesi için:
http://nooluyo.com/jurass...urassic-park-devam-filmi/
http://nooluyo.com/jurass...urassic-park-devam-filmi/
sikindirik aptal türk komedilerinin doluştuğu sinemada bu filme gidilir....
çok büyütülen kurgusu saçma film. orospu çocukları hadi uzaylıları anladık. dinazorlarla ilgili sanki olacakmış gibi film çekmek nasıl bir emerick bakış açılı bir düşüncedir lan. hayır yani emerick bile değil lan yönetmen. kerhaneciler.
Kızıl hatuna fena hasta olduğum film.
Günlerce yanında yatabilirim ve kendisine dokunursan hayvanım çok seksi lan bide bunu çıplak hayal etmek var.
Günlerce yanında yatabilirim ve kendisine dokunursan hayvanım çok seksi lan bide bunu çıplak hayal etmek var.
abi yarrak gibi film sakin izlemeyin, birisi de kizil bokbas hatuna sarmis 100 tane sikim olsa birini bile vermem ne zevksiz heriflersiniz lan, senin buna sikin kalkiyosa sabunun ortasini da delersin simdi,
sikildikca sikildim amk filminde bir an once bitsinde gideyimin derdindeydim, film bastan asagi velociraptorlarin kavgasi gurultu patirti, baska hic bi sikim yok izlemeyin izlettirmeyin zaman kaybi.
sikildikca sikildim amk filminde bir an once bitsinde gideyimin derdindeydim, film bastan asagi velociraptorlarin kavgasi gurultu patirti, baska hic bi sikim yok izlemeyin izlettirmeyin zaman kaybi.
izlemediğim film. ama izleyeceğim en kısa zamanda. fakat, birkaç resime baktım pek tatmin etmedi. yıl olmuş 2015 hala dinozorları sürüngen gibi gösteriyorlar. sert deri falan. bugün bilim dünyası dinozorların tüylü ve renkli olabileceği ihtimalini konuşuyor. neyse, izleyip karar vereceğim buna.
Avengers denen bos beles filmi tahtindan etmis filmdir. Ama batmanvsuperman'in acilis hasilati seni tekrar eski caglara gonderecek sevgili jurassic world.
akşam gittim izledim arkadaşlarla, klasik seri filmi işte, yaneee ehhhh işte notu veriyorum. patlamış mısırlarda iğrençti zaten.
Vasat film. Amerikalılar bu filme nasıl hasılat rekoru kırdırıyormuş diyeceğim de ancak, patlamış mısır-kola gençliği himayesi altına almıştır herhalde. Hele bir de o yapmacık holivud duygusallığı yok mu, bir kere de baş roldeki adama bir şey olsa da, "vay anasını lan ayağını bacağını kırdı, düştü öldü." Desek, böyle ters köşeye yatsak.
henuz izlemedigim ama bu hafta izleyecegim film. nasil iyimi? varmi izleyen?
Tek kelimeyle şahane bir filmdi.
Birkaç Jumpscare sahnesi var onun haricinde geriyor diyebilirim. Claire Teyze de çok güzel hatunmuş maşallah.
Birkaç Jumpscare sahnesi var onun haricinde geriyor diyebilirim. Claire Teyze de çok güzel hatunmuş maşallah.
Beklentiyi karşılayan bir film. Dinozor lan işte nasıl bi bekletin olacak hayvanattan.
Adettendir:
Asla serinin ilk filminin yerini tutmaz.
Adettendir:
Asla serinin ilk filminin yerini tutmaz.
Çocukluğumuzun korkusu olan ilk filmin yerini asla ve asla tutmayacak serinin 4.filmidir.
Link:
http://filmakinesi.net/ju...sic-park-4-full-izle.html
Link:
http://filmakinesi.net/ju...sic-park-4-full-izle.html
egitici, ögretici ve ilgi cekici filmlerden.
jurrasic park tadini vermemis ama 3D efektleriyle illaki kendisini seyrettiren bir film olmustur. bazi sahnelerde "hadi lan, o kadar da degil" diyerek abarttiklarini düsünürken "film olm otur izle iste" diyerekte zevk almanin yollarini buluyorsunuz.
puanlama yapmaya kalkarsam: 5 üzerinden ve izlenilen film 3D olarak izlenilmistir.
konu: 3 (daha fazla heyecan katilabilinirdi)
film akisi: 4
oyunculuklar: 5 (dinozorsuz bir ortamda, dinozor varmis gibi davranmak ya deliliktir ya da yetenek isidir)
efektler: 5 (görüntü ve ses)
sürükleyicilik: 3
gercege yakinligi: 2
toplam: 4,4
izlemeye kesinlikle deger ama beklentileri düsük tutun.
jurrasic park tadini vermemis ama 3D efektleriyle illaki kendisini seyrettiren bir film olmustur. bazi sahnelerde "hadi lan, o kadar da degil" diyerek abarttiklarini düsünürken "film olm otur izle iste" diyerekte zevk almanin yollarini buluyorsunuz.
puanlama yapmaya kalkarsam: 5 üzerinden ve izlenilen film 3D olarak izlenilmistir.
konu: 3 (daha fazla heyecan katilabilinirdi)
film akisi: 4
oyunculuklar: 5 (dinozorsuz bir ortamda, dinozor varmis gibi davranmak ya deliliktir ya da yetenek isidir)
efektler: 5 (görüntü ve ses)
sürükleyicilik: 3
gercege yakinligi: 2
toplam: 4,4
izlemeye kesinlikle deger ama beklentileri düsük tutun.
---spoiler---
park yöneticisi hatunun topuklu ayakkabı ile t rex in önünde koşması falan...
---spoiler---
park yöneticisi hatunun topuklu ayakkabı ile t rex in önünde koşması falan...
---spoiler---
Hayranlık bırakan ağzınızı açık bırakacak cinsten olmasa da güzel ve şuan vizyondaki en izlenesi film.
genel anlamda güzel bir film olmuş, özellikle görsellik cidden iyiydi.. bununla birlikte senaryo kurgusu biraz daha sağlam yapılabilirdi.
yalnız filmin sonunda t-rex'e yardıma koşan kahraman raptor süperdi, çok güldüm..
yalnız filmin sonunda t-rex'e yardıma koşan kahraman raptor süperdi, çok güldüm..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar