bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- meksikalı batman2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- anın görüntüsü22
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sophia osako3
- tamar tanrıyar2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 1 kilometrelik gökdelen2
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- owner of a lonely heart2
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- velvet28
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çok güzel ama manyak kadın7
- çift katlı otobüs3
- mustafa kemal atatürk7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- venezuella depremi3
gammazlığının alınmasının üzerinden 23 saat geçmesine rağmen kendisine bir açıklama dahi yapılmayan ve ısrarla moderasyondan kendisine bir açıklama bekleyen yazar kişisi.
Çok özlediğim kardeşim. bu yaz mutlaka sana geleceğim bro.
3'üncü nesil sözlüğün eski topraklarından. Tekrardan sözlükte yazmaya başlamıştır.
Arnold Schwarzenegger'in oynadığı, dünyanın en kötü filmi olmaya aday ve çoğu sahnesinde beni germiş olan filmdir. Bir insanlık ayıbıdır. Bazı şeyleri düşünmeye itmiştir.
arnold schwarzenegger' in rol aldığı 6 Ocak 1995 çıkışlı Ufaklık filminin orijinal ismidir. Filmde baş karakteri oynayan Arnold hamiledir. Erkek hâliyle hem de. Filmi bir film sitesi şöyle özetlemiştir;
'imkansız diye birşey yoktur' Kimin bebeği olacağını asla tahmin edemezsiniz. insanlık tarihinde bir ilk gerçekleşmek üzere. Deneysel bir ilaç içen Schwarzenegger hamile!
'imkansız diye birşey yoktur' Kimin bebeği olacağını asla tahmin edemezsiniz. insanlık tarihinde bir ilk gerçekleşmek üzere. Deneysel bir ilaç içen Schwarzenegger hamile!
reklamcılıkta kreatif branşta birinci kademe. ama yine de jr olmak bile kariyer açısından önemlidir. mesleğin en ezilmeli ama en eğlenceli dönemidir. hatalar affedilebilir seviyede olduğundan rahattır. 2-3 yıl sonra senior olunabilir. maaşa 1500 tl eklenebilir.
dikkat!
bu entry adam gibi adamların pek bulunmadığı bir coğrafyada adam olmayı çoktan hak etmiş bir kişiliğe yazılmıştır. entryde geçen kişi ve kurumlar tamamen gerçekdir. başlık sahibine karşı bir yalakalık söz konusu değildir. hiçbir şey abartılmamıştır. küçültülmemiştir de...
--subjektif spoiler--
bizler bu günlerin tabiri ile ;84 tayfası olarak 90larda çocuktuk.o zamanlar o saçma sapan oyunları oynarken dayaklar yediğimiz, bahçelerden elma aşırdığımız, köydeki çayda (çay dediysek azıcık birşey) çamurdan barajlar kurup, saklanbaç, çelik çomak, uzun eşek, kavak ağaçlarında en tepeye çıkmaca, düşmece, bilyeden tahta arabadan yuvarlanmaca, araba lastiklerini elde çubuk yokuş aşağıya yuvarlamaca, dokuz taş, futbol(modern futbol değil) vs filan oynarken farkında olamadığımız birşeydi dostluk. yani düşse bir yerden bi "geçmiş olsun" demezdik çocukken. dalga geçip dururduk. akşam ezanı okunana kadar beraber olma hakkımız vardı. sonra evde zaten ebeveyn terörü.
sonrasında işte ortaokul-lise hayatı bir çırpıda geçti. yeni dostluklar edindik. "dost" olduğumuzun o zamanlar farkına vardık. çünkü kurulan sahte arkadaşlıkların fazlalığı idi gerçek dostlukları dost yapan. zaman hızla geçti. o okadar hızlı geçti ki biz ne zamana ayak uydurabildik, ne kişiliğimiz, ne de dostluğumuz. ağazım çıkarcasına haykırmak istiyorum ben "çocuk kalmak istiyorum ben" diye.
lise de bitince işte üni vs eğitim derken bizim uzay mekiği stratosfere girdi. ayrıldık. bu junior askere ben okula, sonrası zaten benim stajlarım onun işi filan derken senede birkaç kez görüşebilir hale geldik.
tabi sonrasında ikimiz de köprüden önceki son çıkışı kaçırarak nişanlandık falan. hepten zorlaştı buluşmalar. yılların getirmiş olduğu dostluk tecavüze uğramış. junior'un suçu ne?
bir tarihi eseriz biz. yosunlaşmış, yeşermiş, terk edilmiş. kimse farkında değil nerede oluğunu. yanından geçenler bile bilmiyor ne olduğumuzu. gösterişsiz bir eski yapı. içine sıçmış ayyaşlar. işemişler. tinerciler, fareler, köpekler kullanıyor. tarihi eserin kimse farkında değil. olmayacak. ama o belki de 4000 yıllk eser, hala bütün depremlere, sellere, savaşlara ve bizlere rağmen hala dimdik orada. harabe değil yani. sadece unutulmuş.
--subjektif spoiler--
özet geç piç diyen ve beni ebleh yerine koyanlar için,
adam gibi adamdır vesselam.
bu entry adam gibi adamların pek bulunmadığı bir coğrafyada adam olmayı çoktan hak etmiş bir kişiliğe yazılmıştır. entryde geçen kişi ve kurumlar tamamen gerçekdir. başlık sahibine karşı bir yalakalık söz konusu değildir. hiçbir şey abartılmamıştır. küçültülmemiştir de...
--subjektif spoiler--
bizler bu günlerin tabiri ile ;84 tayfası olarak 90larda çocuktuk.o zamanlar o saçma sapan oyunları oynarken dayaklar yediğimiz, bahçelerden elma aşırdığımız, köydeki çayda (çay dediysek azıcık birşey) çamurdan barajlar kurup, saklanbaç, çelik çomak, uzun eşek, kavak ağaçlarında en tepeye çıkmaca, düşmece, bilyeden tahta arabadan yuvarlanmaca, araba lastiklerini elde çubuk yokuş aşağıya yuvarlamaca, dokuz taş, futbol(modern futbol değil) vs filan oynarken farkında olamadığımız birşeydi dostluk. yani düşse bir yerden bi "geçmiş olsun" demezdik çocukken. dalga geçip dururduk. akşam ezanı okunana kadar beraber olma hakkımız vardı. sonra evde zaten ebeveyn terörü.
sonrasında işte ortaokul-lise hayatı bir çırpıda geçti. yeni dostluklar edindik. "dost" olduğumuzun o zamanlar farkına vardık. çünkü kurulan sahte arkadaşlıkların fazlalığı idi gerçek dostlukları dost yapan. zaman hızla geçti. o okadar hızlı geçti ki biz ne zamana ayak uydurabildik, ne kişiliğimiz, ne de dostluğumuz. ağazım çıkarcasına haykırmak istiyorum ben "çocuk kalmak istiyorum ben" diye.
lise de bitince işte üni vs eğitim derken bizim uzay mekiği stratosfere girdi. ayrıldık. bu junior askere ben okula, sonrası zaten benim stajlarım onun işi filan derken senede birkaç kez görüşebilir hale geldik.
tabi sonrasında ikimiz de köprüden önceki son çıkışı kaçırarak nişanlandık falan. hepten zorlaştı buluşmalar. yılların getirmiş olduğu dostluk tecavüze uğramış. junior'un suçu ne?
bir tarihi eseriz biz. yosunlaşmış, yeşermiş, terk edilmiş. kimse farkında değil nerede oluğunu. yanından geçenler bile bilmiyor ne olduğumuzu. gösterişsiz bir eski yapı. içine sıçmış ayyaşlar. işemişler. tinerciler, fareler, köpekler kullanıyor. tarihi eserin kimse farkında değil. olmayacak. ama o belki de 4000 yıllk eser, hala bütün depremlere, sellere, savaşlara ve bizlere rağmen hala dimdik orada. harabe değil yani. sadece unutulmuş.
--subjektif spoiler--
özet geç piç diyen ve beni ebleh yerine koyanlar için,
adam gibi adamdır vesselam.
evlilik yolun da yürümeye başladığım biricik nişanlım...
ne zaman sabahlasam gözüme ilişen yazardır, ya benimle aynı günlerde sabahlamakta bu karizmatik insan, ya gece bekçiliği gibi kıyak bir iş buldu ya da uyku düzenini değiştirdi...
tamam anlıyoruz seviyorsun seviliyorsun ne ala, gözüne uyku girmiyor ama sağlını da mı biz düşüneceğiz arkadaşım...hele git iki lokma uyu...cık cık cık
tamam anlıyoruz seviyorsun seviliyorsun ne ala, gözüne uyku girmiyor ama sağlını da mı biz düşüneceğiz arkadaşım...hele git iki lokma uyu...cık cık cık
bu sezon bandır jazz fc için ter dökecek olan usbgl futbolcusu. bu sezon milli formayı kapmak istiyor.
babasıyla aynı adı taşıyan amerikalıların kullandığı ön ek. (bkz: jr)
futbol üzerine uzun uzun konuşulası bir yazar insanı. kendisi ile en yakın zamanda kafa kafaya verip galatasaray'a dünya çapında bir antrenör getirmek isteğimiz de vardır. tabi baltali ilah da bize eşlik ederse daha sağlıklı bir karar alacağımız kanısındayımdır.
1 mayıs işçi, emekçi bayramı kutlu olasıca medya patronu..
beşyüzüncü entrymin gizli kahramanı...
#5029186
#5029186
röyksopp'un 23 mart'ta resmi olarak çıkacak yeni albümü.
01 Happy Up Here
02 The Girl and the Robot (with Robyn)
03 Vision One (with Anneli Drecker)
04 This Must Be It (with Karin Dreijer)
05 Röyksopp Forever
06 Miss It So Much (with Lykke Li)
07 Tricky Tricky (with Karin Dreijer)
08 You Don't Have a Clue (with Anneli Drecker)
09 Silver Cruiser
10 True to Life (with Anneli Drecker)
11 It's What I Want
01 Happy Up Here
02 The Girl and the Robot (with Robyn)
03 Vision One (with Anneli Drecker)
04 This Must Be It (with Karin Dreijer)
05 Röyksopp Forever
06 Miss It So Much (with Lykke Li)
07 Tricky Tricky (with Karin Dreijer)
08 You Don't Have a Clue (with Anneli Drecker)
09 Silver Cruiser
10 True to Life (with Anneli Drecker)
11 It's What I Want
bana hakkını helal etmesini istediğim 3 yazardan biridir kendileri. disko grali zirvesinde cok hakkını yedim, zehir ettim zirveyi. ama abi neapim yerim ufakti.
bir süre buralardan gidecek olan yazar. kendine iyi bak sözlük...
varlığıyla hayatımı süsleyen her şeyim...
artık junior lıktan çıkmaya başlayan yazar.
mutlu yıllar...
doğum günü kutlanası karizmatik yazar.
vay anam babam vay gardaşım doğum günü imiş, ilahi junior seni...
iyi ki varsın kardeşim, hep olman dileğiyle. allah nice uzun ve sağlıklı ömürler nasip eder inşallah...
iyi ki varsın kardeşim, hep olman dileğiyle. allah nice uzun ve sağlıklı ömürler nasip eder inşallah...
doğum günü kutlu olsun yazarı...
süper poker oynayan yazar. ama blöf yapamaz yüzü kızarır. sahte tebesümden belli eder elini. eli biraz iyi olduğunda hemen "all in"*der. elinin iyi olduğunu sandığından içi rahattır. lakin biz çok daha iyi olduğunu sanarız. "fold"* der kurtuluruz. biraz şanslı kendileri. aşkda da kumarda da kazananlardan.
(bkz: texas hold em)
(bkz: texas hold em)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar