bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
ücretinin yarısı vergi olduğu halde "çok pahalı yeaaa, bunu alabilen zengindir." denen telefon.
ev alabilen zengin, araba alabilen zengin, telefon alabilen zengin. yakında marketten et alana da zengin denecek.
recep tayyip erdoğan'ın ülkeyi getirdiği hale bakar mısınız? 21. yüzyılın göbeğinde 1 kendine, 1 tayyibe telefon satın alıyorsun.
ev alabilen zengin, araba alabilen zengin, telefon alabilen zengin. yakında marketten et alana da zengin denecek.
recep tayyip erdoğan'ın ülkeyi getirdiği hale bakar mısınız? 21. yüzyılın göbeğinde 1 kendine, 1 tayyibe telefon satın alıyorsun.
ikinci eli en çok para eden telefon. o gördüğün sıfır değil yani.
bir süre kullandığım iphone 7 adlı modelinin, gezmeye gittiğim antalya'nın sıcağında beni yarı yolda bırakmasından dolayı bir daha almayı düşünmeyeceğim telefon markası.
çok güzel telefon ama bataryalar leş. bataryanın çabuk bitmesi tüm diğer iyi ozelliklerini silip atıyor. bir yanlis tum dogrulari goturuyor yani .
pro max serisi dişindaki telefonlari alinmaz. evet pro max serisinde kullanmadigimiz bir cok ozellik var ama mecburen buna yonelmek durumundayim. cunku bataryasi en yuksek olan bu seri. he bu yeterli mi peki batarya acisindan dersen malesef bu da yeterli degil.
bu hizli tukenen şarj işini halletmedikçe asla tamam olmuş saymiyorum . diger tum iyi ozelliklerini mahvediyosun bir yanlişinla.
pro max serisi dişindaki telefonlari alinmaz. evet pro max serisinde kullanmadigimiz bir cok ozellik var ama mecburen buna yonelmek durumundayim. cunku bataryasi en yuksek olan bu seri. he bu yeterli mi peki batarya acisindan dersen malesef bu da yeterli degil.
bu hizli tukenen şarj işini halletmedikçe asla tamam olmuş saymiyorum . diger tum iyi ozelliklerini mahvediyosun bir yanlişinla.
Zengin gösteren bir aksesuar.
iPhone'daki yazılım sorunları kullanıcıların sabrını zorluyor.
En pahalı iPhone olan 1 TB depolama alanına sahip iPhone 16 Pro Max'in fiyatı, yapılan zam ile birlikte 132.000 TL’ye yükseldi. Bunun 51.500 TL'sini vergi oluşturuyor.
iyi bir telefondur ama. Vergi cenneti olduğumuzdan hükümetimiz bu telefonlardan üreticisinden daha fazla kar ediyor.
kırmızı et yiyemeyen fakirlerin beyni gitmiş iyice.
dubai'de 37.000 TL olan telefon, türkiye'de 79.000 TL diye telefonu pahalı sanıyor. halbuki tayyip'e de bi telefon ısmarladığından habersiz.
dubai'de 37.000 TL olan telefon, türkiye'de 79.000 TL diye telefonu pahalı sanıyor. halbuki tayyip'e de bi telefon ısmarladığından habersiz.
Elimde yurtdışından aldığım bir iPhone 14 Plus var. Eğer bir telefona çok para verecek olsam, yarı fiyatına Samsung almayı tercih ederim. Bence bu fiyatları hak etmiyor.
android çok karışık çingene pazarı gibi. iphone sade ve güvenli.
Bir telefon için önemli olan şarz meselesidir...
Android uzun süre şarjının dayanması konusunda kendini geliştirirken ayfon yerinde sayıyor her modelinde...
Android'den iPhone geçme modası ise tamamen Özentiliktir...
Kendini kısıtlamak isteyenler ayfona geçebilir. Özgür olmak isteyenler ise yoluna androidcağzımla devam ediyor....
Swh...
Android uzun süre şarjının dayanması konusunda kendini geliştirirken ayfon yerinde sayıyor her modelinde...
Android'den iPhone geçme modası ise tamamen Özentiliktir...
Kendini kısıtlamak isteyenler ayfona geçebilir. Özgür olmak isteyenler ise yoluna androidcağzımla devam ediyor....
Swh...
Android’den iPhone’a geçiş oranı, CIRP 2024’ün ikinci çeyrek raporuna göre son beş yılın en yükseğine çıkarak yüzde 17 oldu.
Müslüman camia her şeyi boykot ediyor bir bunu edemiyor galiba. Kola içmiyor boykot diye, gidip iphone alıyorlar. Samsung savaşın ortalarında iken israil'den çekilmişti. Samsung alsanıza. iphone'a 100 bin veriyorsunuz ayıp. Dik duruş sahibi olun biraz. Evet.
iphone kullanan ve benimle aynı sorunu yaşayan yazar varsa lütfen bir fikir verebilir mi? Bir türlü çözüm bulamadım.
Görsel içeren entry lere tıkladığımda “safari sunucuyla güvenli bağlantı kuramadığı için açılamıyor” hatası alıyorum. Başka tarayıcıda da aynısı oluyor. Nasıl halledilir bilen varsa bi anlatsın öf.
Görsel içeren entry lere tıkladığımda “safari sunucuyla güvenli bağlantı kuramadığı için açılamıyor” hatası alıyorum. Başka tarayıcıda da aynısı oluyor. Nasıl halledilir bilen varsa bi anlatsın öf.
Bu da boykottur. Çevremdeki insanlar 3 5 liralık kolayı deterjanı boykot edip gidip iphone alıyorlar. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Daha 3 kurusluk zevkinden taviz veremeyenlerin kudüs davası. Akla izana davet ediyorum. Evet.
Apple Türkiye, tüm ürünlerine zam yaptı. 2023 yılında Türkiye'de toplam yedi kez zam yapan Apple, 2024’ün ilk zammını gerçekleştirmiş oldu.
iPhone 15 128 GB 58.499 TL
15 Plus 128 GB 66.999 TL
15 Pro 128 GB 75.499 TL
100 BiN SINIRI AŞILDI
iPhone 15 Pro Max 1 TB 107.999 TL.
iPhone 15 128 GB 58.499 TL
15 Plus 128 GB 66.999 TL
15 Pro 128 GB 75.499 TL
100 BiN SINIRI AŞILDI
iPhone 15 Pro Max 1 TB 107.999 TL.
ilk zaman öyle geliyor ama inan bana alışıyorsun. ve sonra android bok gibi geliyor. bir süre kullan sonra true demiş diyeceksin.
Bir hevesle android'den ios e geçtim. Ne kadar kötüymüş dedirtti bana.. Senelerce kıskandım iphone um olsun istedim. pişman oldum resmen. Mesela whatsapp.. inanılmaz zor .. Android versiyonu çok iyi, iphone versiyonu ultra bok gibi.
Phone cihazları yüzde 80'e ulaşmasının ardından şarjdan çıkarılması ve gece boyu şarjda bırakılmaması gerekiyormuş.
https://www.ntv.com.tr/te...ir,1IIG8a9pckCQ0z6LwUTXfA
https://www.ntv.com.tr/te...ir,1IIG8a9pckCQ0z6LwUTXfA
hökümet bizim iyiliğimizi istiyor yoksa 20 bin tl almaz bizden sanırım.
yurt dışı satış fiyatı, türkiye satış fiyatından çok daha ucuz.
ancak hükümet yurt dışından telefon getirilmesini engellemek için sizden eksta 20.000 TL alıyor ki aradaki fiyat farkı eşitlensin.
tam anlamıyla vura vura, sindire sindire.
ancak hükümet yurt dışından telefon getirilmesini engellemek için sizden eksta 20.000 TL alıyor ki aradaki fiyat farkı eşitlensin.
tam anlamıyla vura vura, sindire sindire.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar