bugün

iphone

Bir hevesle android'den ios e geçtim. Ne kadar kötüymüş dedirtti bana.. Senelerce kıskandım iphone um olsun istedim. pişman oldum resmen. Mesela whatsapp.. inanılmaz zor .. Android versiyonu çok iyi, iphone versiyonu ultra bok gibi.
© copyright 2005 - 2026